Derksen

Aanvoerder
Ja, joh. Ik vermoed grote bek, klein en lief hartje.

Klopt allemaal, ik ben aardig, klootzak, clown alles in 1. Maar belangrijkste is sterke ruggengraat, ik voer zo vaak discussies als 1 vs 7 die anders denken, of ik iedereen mee of tegen heb interesseert me echt meestal weinig. Ik moet masterclasses gaan geven hoe je staande moet houden, teveel mensen zijn meelopers of waaien met alle winden mee uit angst om anders gezien te worden, met hun heb ik de meeste medelijden. Stel je de zelfde vraag aan ze anoniem en je ziet dat 70% anders antwoord, fuck dat soort mensen en ik wrijf dat al te graag in hun gezicht altijd. In mijn geval zijn er genoeg die mij uitkotsen en genoeg die smeken om met mij te zijn (prive/werk) en dat is prima.

Maar ondanks dat Johan & ik een DNA waardig team zijn, gaat dit teveel over mij :lmao:

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021
Klopt allemaal, ik ben aardig, klootzak, clown alles in 1. Maar belangrijkste is sterke ruggengraat, ik voer zo vaak discussies als 1 vs 7 die anders denken, of ik iedereen mee of tegen heb interesseert me echt meestal weinig. Ik moet masterclasses gaan geven hoe je staande moet houden, teveel mensen zijn meelopers of waaien met alle winden mee uit angst om anders gezien te worden, met hun heb ik de meeste medelijden. Stel je de zelfde vraag aan ze anoniem en je ziet dat 70% anders antwoord, fuck dat soort mensen en ik wrijf dat al te graag in hun gezicht altijd. In mijn geval zijn er genoeg die mij uitkotsen en genoeg die smeken om met mij te zijn (prive/werk) en dat is prima.

Maar ondanks dat Johan & ik een DNA waardig team zijn, gaat dit teveel over mij :lmao:
DNA waardig team?

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden

Dan zou je eigenlijk wel fan moeten zijn van Sylvana Simons. Daar kun je van zeggen wat je wil, maar ruggengraat heeft ze wel. Valt niet mee om te functioneren met alle bagger (en serieuze bedreigingen) die ze al jaren over zich uitgestort krijgt.

Zelfde geldt overigens voor queers en transgenders, die te maken krijgen met agressie en geweld. Daar zal je dan ook wel fan zijn.

Of veel vluchtelingen, die ondanks alle gevaren toch land, huis en haard verlaten.

Je zal wel veel helden hebben.

Ozymandias

Routinier

Beetje treurig hoe je met comments als deze jezelf als een puber een stoere digitale identiteit probeert aan te meten…

Lees dit zelf toch even terug man, is toch tenenkrommend…😂

Derksen

Aanvoerder
Je zal wel veel helden hebben.

Sylvana is mondig en sterke ruggengraat, alleen jammer dat ze 80% van haar leven sinterklaar vierde + zelf als zwarte piet was, tot ze ineens wakker werd en dacht hej vanaf morgen vind ik het racisme, dan ben je bij mij meteen afschreven. queers, transgenders en homo's vangen veel lichamelijke en mentale klappen op helaas ja, iedereen weet dat het in 95% van gevallen turken/noord/afrikanen zijn en 5% Urkgangers die hun leven zuur maken, maar ja dat mag je niet zeggen racisme enzo uhu. Mijn katholieke opvoeding is er neutraal over, wees wat je wilt maar val andere niet mee lastig.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Ik weet niet waarom je intelligentie wil betrekken in deze discussie. Die mensen zoals ik zijn dus dom. Oké, waarvan akte. En dan? Wat nu?
Ik zeg nergens dat dat dom publiek is. Het is sbs6 en die hebben een doelgroep die houdt van relletjes, het gebruiken van het woord kut en kaarsen in gleuven duwen amusant vinden. Dat is de doelgroep of het nu gewenst is of niet. Telegraaf lezers, dat is waar de Mol op mikt. Of is her televisie voor intellectuelen? Dat kan, maar dan heb ik iets gemist blijkbaar..
Het woord dom is overigens door jou gezegd, niet door mij.

• Leuk
Reactions: IPF

Pijlsnelventje

Routinier
Ik zeg nergens dat dat dom publiek is. Het is sbs6 en die hebben een doelgroep die houdt van relletjes, het gebruiken van het woord kut en kaarsen in gleuven duwen amusant vinden. Dat is de doelgroep of het nu gewenst is of niet. Telegraaf lezers, dat is waar de Mol op mikt. Of is her televisie voor intellectuelen? Dat kan, maar dan heb ik iets gemist blijkbaar..
Het woord dom is overigens door jou gezegd, niet door mij.
Haha, je klinkt echt alsof je ooit ergens in een krant hebt gelezen wat VI is.

In ieder geval duidelijk dat jij het niet kijkt.

Bovenaan Onderaan