Vitesse - PSV | Zondag 29 oktober 2017 | Eindstand 2-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik gun het de Jong heel erg, maar ongelooflijk wat mist hij kansen. Hij is echter erg belangrijk in dit systeem, waarbij er zoveel mensen om de Jong heen lopen waar de Jong ruimte voor maak- dat missen sommige mensen wel eens.

De Jong voegt niets toe. Staat er om te scoren. Als je zoveel 100% kansen mist moet je gewoon op de tribune plaatsnemen wat mij betreft. Elke andere speler was al lang gewisseld door Cocu maar de Jong heeft blijkbaar een streepje voor. Belachelijk gewoon. Kan gewoon niet op dit niveau dat je al 7 maanden niet scoort. Schwaab heeft er al meer gemaakt zelfs
 
Wat er met Lozano allemaal gebeurt mag, maar als Peirero n klein duwtje geeft is het wel meteen fluiten

Overigens wel n hele domme gele kaart zo
 
De Jong voegt niets toe. Staat er om te scoren. Als je zoveel 100% kansen mist moet je gewoon op de tribune plaatsnemen wat mij betreft. Elke andere speler was al lang gewisseld door Cocu maar de Jong heeft blijkbaar een streepje voor. Belachelijk gewoon. Kan gewoon niet op dit niveau dat je al 7 maanden niet scoort. Schwaab heeft er al meer gemaakt zelfs

Ik ben het er niet mee eens dat De Jong niks toevoegt. Wel vind ik hem ondermaats en niet thuishoren in de basis 11. Kijk, als je blessures hebt, en je kunt De Jong inbrengen, is dat voor nu best. Ik had dan ook Bergwijn liever gezien deze wedstrijd.
 
En die eerste 2 seizoenen dan? Was hij toen ook niet op niveau? 1e seizoen speler die bij meeste doelpunten betrokken was (met zijn doelpunten + assists). 2e seizoen topscorer. Ga toch fietsen met zo'n kansloze uitspraak.

Ondertussen speelt hij al 1,5 seizoen zwaar onder zijn niveau dus wat is je point? Het verleden biedt geen garanties voor de toekomst. Eerste 2 seizoenen waren prima. Laatste 1,5 seizoen zwaar klote dus gewoon niet meer geschikt. Topsport is hard. Maar ik begrijp dat je je een beetje opwindt over het feit dat anderen een andere mening hebben over de Jong. Jij vindt Cocu ook een prima trainer zeker?? :unsure::FP:
 
Laatst bewerkt:
Stel je eens voor dat ie ook nog weer gaat scoren... heb de hoop daarop alleen al n beetje opgegeven

Daar denk ik ook wel eens aan. Ik kan er niet omheen dat hij in wedstrijden gewoon 100% kansen mist, dat is een feit en een ergernis. Als hij die kansen af zou maken, dan zou het de meest totale spits van de Eredivisie zijn. Want ja, misschien dat sommige mensen het hier nog steeds niet snappen. Een goede spits is voor meer doeleinden bruikbaar dan een bal in het doel trappen.
 
En die eerste 2 seizoenen dan? Was hij toen ook niet op niveau? 1e seizoen speler die bij meeste doelpunten betrokken was (met zijn doelpunten + assists). 2e seizoen topscorer. Ga toch fietsen met zo'n kansloze uitspraak.

Resultaten uit het verre verleden bieden geen garantie voor de toekomst.....en een spits wordt nu eenmaal beoordeeld op doelpunten en de laatste van Luuk dateert wel van heel erg lang geleden...jij mag wel fan blijven van Luuk, maar verlies daarbij niet de realiteit uit ogen : hij voegt al maanden niets, maar dan ook niets toe aan het team, wat een spits als Lammers of een andere spits niet ook zou kunnen toevoegen....2e helft dus direct Luuk wisselen en jong talent de kans gunnen....
 
Daar denk ik ook wel eens aan. Ik kan er niet omheen dat hij in wedstrijden gewoon 100% kansen mist, dat is een feit en een ergernis. Als hij die kansen af zou maken, dan zou het de meest totale spits van de Eredivisie zijn. Want ja, misschien dat sommige mensen het hier nog steeds niet snappen. Een goede spits is voor meer doeleinden bruikbaar dan een bal in het doel trappen.

Maar we zijn het er over eens dat de bealngrijkste eigenschap van een spits toch is dat ie moet scoren, of niet!? Anders nemen we gewoon een lange verdediger die kan koppen en die doet dan hetzelfde.
 
Ondertussen speelt hij al 1,5 seizoen zwaar onder zijn niveau dus wat is je point? Het verleden biedt geen garanties voor de toekomst. Eerste 2 seizoenen waren prima. Laatste 1,5 seizoen zwaar klote dus gewoon niet meer geschikt. Topsport is hard. Maar ik begrijp dat je je een beetje opwindt over het feit dat anderen een andere mening hebben over de Jong. Jij vindt Cocu ook een prima trainer zeker?? :unsure::FP:

Hij speelt dit seizoen echt wel al een paar aardige wedstrijden hoor...en ja frustrerend dat hij niet scoort
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan