Vitesse - PSV | Zondag 29 oktober 2017 | Eindstand 2-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Locadia is dus toch weer terug en in de basis, Bergwijn is ook weer fit maar begint op de bank.

Mja, Ik zou normaal gesproken Luuk weer gewoon op de bank zetten en Bergwijn in de basis, want Bergwijn deed het toch echt vrij goed. Luuk scoort toch niet, al hoop ik op een ommekeer. Wat ik wel vind, is dat ik Locadia vanaf de flanken beter vind dan in de spits in een 4-3-3 systeem.
 
Jammer dat Bergwijn zich weer in het elftal moet knokken en dat De Jong gewoon weer op zijn stek mag gaan staan..
 
Jammer dat Bergwijn zich weer in het elftal moet knokken en dat De Jong gewoon weer op zijn stek mag gaan staan..

Opzich niet heel gek toch. Weekje geblesseerd geweest en De Jong heeft wedstrijdritme, logische keuze dat je dan op de bank begint tegen Vitesse. Die komt wel in de tweede helft.
 
Jammer dat Bergwijn zich weer in het elftal moet knokken en dat De Jong gewoon weer op zijn stek mag gaan staan..

Voor mijn gevoel zijn dat ook geen inwisselbare spelers. Ik kan wel begrijpen dat je tegen Vitesse, zeker als basis kiest voor wat meer power en ervaring i.p.v beweeglijkheid. En naar ik begrijp speelt de Jong als meevoetballende speler sterk, alleen scoort hij niet. Dan kun je principieel reageren door zo'n speler niet op te stellen, of praktisch en er van uit gaan dat er genoeg andere spekers de goal kunnen maken, wellicht zelfs omdat de Jong erin staat.
 
Jürgen Locadia heeft handschoenen aan. :ai: Het is boven de 10 graden in Arnhem. Wat een mietje. :shifty:
 
PSV in de eerste tien minuten ontzettend onwennig.
 
Luuk de Jong wordt onderuit getrokken aan zijn shirt. Had een Penalty moeten zijn voor PSV. :mad:
 
Tja, aan de Jong trekken is wel geoorloofd, maar als Isimat scheef naar n tegenstander kijkt ligt ie al op de stip. Met video-ref hadden ze al met 10 man gestaan en had v Ginkel van 11 meter mogen aanleggen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan