Vitesse - PSV | Zondag 29 oktober 2017 | Eindstand 2-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Professionele gele kaart voor Schwaab. Moeten wel opletten nu, Marco en Schwaab al geel, en Santi zit er ook tegenaan.
 
Luuk de Jong 1000 minuten zonder goal in alle competities. :cry:
Ik gun hem wel een goal in deze wedstrijd. :shifty: Maar de eerste kans na de 1000 minuten gaat alweer mis. :nocheer:
 
Laatst bewerkt:
Het is niet dat Luuk te weinig aanvoer krijgt.. elke wedstrijd verprutst hij een aantal 100% kansen.
 
Ik gun het de Jong heel erg, maar ongelooflijk wat mist hij kansen. Hij is echter erg belangrijk in dit systeem, waarbij er zoveel mensen om de Jong heen lopen waar de Jong ruimte voor maak- dat missen sommige mensen wel eens.
 
De Jong staat al 1005 minuten droog....meer dan genoeg kansen gehad in de basis....Cocu, breng dan maar Lammers of een ander talent in, want we kunnen niet blijven hopen op dat ene doelpunt van Luuk tot aan de winterstop ....genoeg is genoeg...basta !!
 
Het mag nu toch wel duidelijk zijn dat de Jong totaal ongeschikt is voor niveau PSV. Ik kan het niet meer aanzien. Wanneer ziet Cocu het een keer???? :FP:

En die eerste 2 seizoenen dan? Was hij toen ook niet op niveau? 1e seizoen speler die bij meeste doelpunten betrokken was (met zijn doelpunten + assists). 2e seizoen topscorer. Ga toch fietsen met zo'n kansloze uitspraak.
 
Ik gun het de Jong heel erg, maar ongelooflijk wat mist hij kansen. Hij is echter erg belangrijk in dit systeem, waarbij er zoveel mensen om de Jong heen lopen waar de Jong ruimte voor maak- dat missen sommige mensen wel eens.

Hehe, iemand anders die het ook ziet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan