Is ook moeilijk om zinniger te reageren voor iemand wiens hele vocabulaire bestaat uit "calimero" en complotdenker".
Het probleem rond calimero ligt niet bij degene die zo genoemd wordt, maar altijd bij degene die er mee schermt om eigen onkunde en gebrek aan argumenten te verbloemen.
Dat gezegd hebbend moeten we constateren dat ;
1 ik nergens lees dat het VAR systeem niet zou voldoen
2 de manier van lijntjestrekken persé nietszeggend is en toch als waarheid wordt gepresenteerd
3 er geen enkele journalist de moeite neemt om eens wat onderzoek te plegen
4 we nergens terugzien welke gevallen de 86 terechte en dus ook de 12 onterechte van de 98 VAR ingrepen van vorig seizoen betroffen
5 niemand die ik ken een fatsoenlijk antwoord heeft gekregen op een mail aan de KNVB met vragen over de VAR
6 dat de Arag uitleg op ESPN gestopt is waardoor alle communicatie inmiddels achterwege blijft
7 dat Dick van Egmond op de KNVB site stelt dat volgens hem de Var het voetbal eerlijker heeft gemaakt
8 dat journalisten daar niet in geinteresseerd lijken en anderen hem op "zijn blauwe ogen" schijnen te (moeten?) geloven
9 dat volgens Arno Vermeulen er regels veranderd zouden zijn waar niemand iets van weet (teruggedraaide penalty vorige week )
10 dat er nog diverse andere vragen en problemen spelen rondom dit haperende systeem waar noch op dit forum noch elders discussie over wordt gevoerd.
En tenslotte kan ik je meedelen - waarschijnlijk zo te horen tot je verrassing - dat ik inderdaad vond dat Ajax een penalty tegen Vitesse had moeten krijgen.
Ik pleit alleen voor meer openheid in Zeist als er niets te verbergen is en neem me niet kwalijk dat ik daarbij me beperk tot de duels die ik alle 90+ minuten kijk.
Dat zijn die van PSV. Van jouw favorieten zie ik alleen samenvattingen en als hen iets nadeligs overkomt krijgen ze ruim voldoende aandacht in de media.
Toch?