Verdedigers

Laten we ook slim jagen op 1jarige contracten.

Ridle Baku, 1jarig contract. Wolfsburg speelt geen Europa. Ook hun voorbereiding ziet er niet geweldig uit met nederlagen tegen Anderlecht en Hannover. Misschien ziet hij er wel heil in om zich via de CL in de kaart te spelen..

Ziet er aanvallend goed uit, beetje als Dest.

Zeker! Als je die kan halen… gelijk doen. Is niet perse een Dest hoor. Meer een type Kimmich die ook richting het middenveld kan spelen. Maar zeker een goede RB!

Begin toch een beetje de hoop te verliezen dat we deze transferperiode een complete CL-waardige defensie gaan zien te kopen. Dus... tegen beter weten in ook maar eens over transfermarkt.nl rondstruinen op zoek naar aflopende contracten. Een paar leuke opties die ik tegenkwam, allemaal met 1 jaar contract nog:

Koop deze gozer toevallig heel vaak op FM, maar is al 3 jaar ongeveer hoog beoordeeld. Staat dus een beetje stil in zijn ontwikkeling misschien? Verder niet vaak zien spelen.

Doekhi lijkt me nog steeds een goede optie. Alhoewel die misschien ook wel in belangstelling staat van wat grotere clubs. Wellicht toch interessant voor hem om terug naar NL te komen met het oog op Oranje?

Dit is echt een groot talent, kwam een jaartje geleden in het nieuws omdat hij voor Spanje O19 een hattrick scoorde als centrale verdediger. Zou ik graag zien komen, maar misschien niet iemand die er meteen al staat. Heeft zijn lengte en uitstraling op zich wel mee.

Een beer van een Fransoos, 1.96. Hele tijd in de opleiding van Inter gespeeld, en werd daar gezien als een beest. Sinds vorig seizoen pas echt veel minuten gemaakt op het hoogste niveau. Wel een gok of hij het niveau aan kan, maar als je zijn fysiek ziet, zit er wel echt potentie in.

Ach ja, rondkijken op transfermarkt is leuk en aardig, maar echt vaak zien spelen heb ik deze spelers ook niet, dus Earnie als je dit leest: ik weet niet of je hier al te veel waarde aan moet hechten ;)
Alhoewel ik hier ook eens zo Hancko heb aanbevolen voordat bekend was dat Feyenoord hem wilde, en Dovbyk heb geopperd lang voordat hij naar Girona ging...

Enorm talent, overgens lopen daar vaker leuke spelers rond, hun aanvoerder Krejci is naar Girona gegaan en was de ideale opvolger van Boscagli geweest.

Je hoort echt 0 concrete geruchten over interesse in een speler als deze. Vraag mij toch af hoe dat komt.

Enorm talent, overgens lopen daar vaker leuke spelers rond, hun aanvoerder Krejci is naar Girona gegaan en was de ideale opvolger van Boscagli geweest.

Zeker een enorm talent maar of hij al klaar is voor meer… dat is een grote vraag.

Begin toch een beetje de hoop te verliezen dat we deze transferperiode een complete CL-waardige defensie gaan zien te kopen. Dus... tegen beter weten in ook maar eens over transfermarkt.nl rondstruinen op zoek naar aflopende contracten. Een paar leuke opties die ik tegenkwam, allemaal met 1 jaar contract nog:

Koop deze gozer toevallig heel vaak op FM, maar is al 3 jaar ongeveer hoog beoordeeld. Staat dus een beetje stil in zijn ontwikkeling misschien? Verder niet vaak zien spelen.

Doekhi lijkt me nog steeds een goede optie. Alhoewel die misschien ook wel in belangstelling staat van wat grotere clubs. Wellicht toch interessant voor hem om terug naar NL te komen met het oog op Oranje?

Dit is echt een groot talent, kwam een jaartje geleden in het nieuws omdat hij voor Spanje O19 een hattrick scoorde als centrale verdediger. Zou ik graag zien komen, maar misschien niet iemand die er meteen al staat. Heeft zijn lengte en uitstraling op zich wel mee.

Een beer van een Fransoos, 1.96. Hele tijd in de opleiding van Inter gespeeld, en werd daar gezien als een beest. Sinds vorig seizoen pas echt veel minuten gemaakt op het hoogste niveau. Wel een gok of hij het niveau aan kan, maar als je zijn fysiek ziet, zit er wel echt potentie in.

Ach ja, rondkijken op transfermarkt is leuk en aardig, maar echt vaak zien spelen heb ik deze spelers ook niet, dus Earnie als je dit leest: ik weet niet of je hier al te veel waarde aan moet hechten ;)
Alhoewel ik hier ook eens zo Hancko heb aanbevolen voordat bekend was dat Feyenoord hem wilde, en Dovbyk heb geopperd lang voordat hij naar Girona ging...
Het zal wel niet zo makkelijk zijn als wij denken, maar toch bekruipt je het gevoel dat we qua scouting geen topclub zijn en een aantal mensen teveel betaald krijgen om heel weinig te doen. Zou wel eens willen een kijkje in de keuken willen..

edit: ik ben even gaan graven en in onze scouting is praktisch iedereen 60+. Niet dat dat slecht is per definitie, maar ik vraag me wel af of je zonder jong bloed bij de tijd blijft. Scouting wordt steeds digitaler, meer datagedreven en innovatiever.

Nog maar een keertje voor Stewart dan ;).
Hier wat tips die ons kunnen helpen:

Adamo Nagalo en Ko Itakura zijn al genoeg uitgekauwd, maar mocht je nu denken ik moet op 570 borden tegelijk schaken dan ….

El Chadaille Bitshiabu van Leipzig. Speelt CV en LB.

Sebiastian Boselli speelt CV en RB.

Bastien Meupiyou linksbenige CV

Samson Baidoo speelt CV en is Oostenrijks international

En speciaal voor Stewart: ex-Ajax een LB Prince Aning

Probeer te huren van Chelsea: RB Malo Gusto

Probeer huur met koop: Nordi Mukiele RB en
CV

LB Maxim de Cuyper

RB Hugo Siquet

Alvast ook maar wat transfervrije spelers opgezocht voor onze Earnie mocht de strategie niet werken..

Marlon CV

Mario Hermoso CV

Affengruber CV

Bouna Sarr RB

Fosu-Mensah RB CV

Brandon Williams LB

Marcos Alonso LB

Iemeand toevallig een kort lijntje met Earnie?
Stel hem even voor een accountje aan te maken hier want ik zie interessante spelers voorbij komen hier. Misschien kan hij er iets mee.

Terug
Bovenaan Onderaan