Doekhi nog maar kort contract. Wat zouden we van hem vinden? Zegt open te staan voor een stap. Mijn twijfel: goed genoeg aan de bal om Boszbal te spelen?

Dit is echt een verdediger die past bij t Boszbal, maar misschien wat aan de dure kant.

.
Dit is echt een verdediger die past bij t Boszbal, maar misschien wat aan de dure kant.

Mwah. Staat op 12 miljoen. Nog vrij jong (dus doorverkoop waarde). Interessante optie

Sergio Reguilon mag weg van Tottenham, linksback die de laatste jaren veel omzwervingen heeft gedaan rondom ManU, Real Madrid, Athletico, Brentford en Sevilla. Veel van de clubs die hem huurden waren redelijk tevreden.

Misschien een risky move voor een 27 jarige die al iets van 11 transfers achter de rug heeft. Maar als hij een jaartje de backpositie kan komen versterken, is het misschien niet zo gek. Zal wel veel salaris vragen.

Ben niet 100% voor, maar ik dacht ik gooi een balletje op.

Sergio Reguilon mag weg van Tottenham, linksback die de laatste jaren veel omzwervingen heeft gedaan rondom ManU, Real Madrid, Athletico, Brentford en Sevilla. Veel van de clubs die hem huurden waren redelijk tevreden.

Misschien een risky move voor een 27 jarige die al iets van 11 transfers achter de rug heeft. Maar als hij een jaartje de backpositie kan komen versterken, is het misschien niet zo gek. Zal wel veel salaris vragen.

Ben niet 100% voor, maar ik dacht ik gooi een balletje op.

Leuk maar die zal een mega salaris vragen.
We hebben ook al Dest op de payroll staan die er een tijd uitligt…
Dus dat gaat hem niet worden

Halen
PVA: (gewoon laten spelen tot Dest of Mauro dit is)
Van den berg: gewoon 18-20 miljoen betalen, desnoods huren met optie tot koop.
Van Ewijk: voor 10 miljoen heb je een prima back voor de komende 2-3 jaar.

Dan red je het de eerste seizoenshelft echt wel.

Laten we ook slim jagen op 1jarige contracten.

Ridle Baku, 1jarig contract. Wolfsburg speelt geen Europa. Ook hun voorbereiding ziet er niet geweldig uit met nederlagen tegen Anderlecht en Hannover. Misschien ziet hij er wel heil in om zich via de CL in de kaart te spelen..

Ziet er aanvallend goed uit, beetje als Dest.

Laten we ook slim jagen op 1jarige contracten.

Ridle Baku, 1jarig contract. Wolfsburg speelt geen Europa. Ook hun voorbereiding ziet er niet geweldig uit met nederlagen tegen Anderlecht en Hannover. Misschien ziet hij er wel heil in om zich via de CL in de kaart te spelen..

Ziet er aanvallend goed uit, beetje als Dest.
Lekkere versnelling uit stilstand zeg. Bel jij Wolfsburg effe?

Terug
Bovenaan Onderaan