Mikasa
Internationale Legende
Hij staat er niet meer zo heel goed op, dacht ik?Contract van Mbuyamba van Volendam loopt na dit seizoen af. Misschien niet verkeerd om erbij te nemen als goedkoop gokje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Hij staat er niet meer zo heel goed op, dacht ik?Contract van Mbuyamba van Volendam loopt na dit seizoen af. Misschien niet verkeerd om erbij te nemen als goedkoop gokje.
Contract van Mbuyamba van Volendam loopt na dit seizoen af. Misschien niet verkeerd om erbij te nemen als goedkoop gokje.
Hij was maanden afwezig, omdat er vanwege hartproblemen een defibrillator werd geplaatst.Hij staat er niet meer zo heel goed op, dacht ik?
Zo'n gokje zouden we best keer kunnen wagen.Hij staat er niet meer zo heel goed op, dacht ik?
En ook dat hij een beter scoutings apparaat heeft dan wat willekeurige forumers die FM spelen en transfermarkt.nl afstruinenIk mag hopen het station van spelers zoeken inmiddels wel is gepasseerd
Die kan er echt geen klote van.Ik zit nu naar Frankrijk-België te kijken en wat zou ik graag die Wout Faes bij PSV als CV willen hebben. Hij speelt nu bij Leicester City. Wat zou hij volgend jaar zomer moeten kosten? Echt een hele goede CV !!
Dat was niet de vraagDie kan er echt geen klote van.
Ik zit nu naar Frankrijk-België te kijken en wat zou ik graag die Wout Faes bij PSV als CV willen hebben. Hij speelt nu bij Leicester City. Wat zou hij volgend jaar zomer moeten kosten? Echt een hele goede CV !!
Waarschijnlijk teveel voor Psv..Ik zit nu naar Frankrijk-België te kijken en wat zou ik graag die Wout Faes bij PSV als CV willen hebben. Hij speelt nu bij Leicester City. Wat zou hij volgend jaar zomer moeten kosten?
Nou Earnie, Sepp is niet gelukt, probeer dan zijn jongere broer binnen te hengelen:
Contract van Mbuyamba van Volendam loopt na dit seizoen af. Misschien niet verkeerd om erbij te nemen als goedkoop gokje.
En ook dat hij een beter scoutings apparaat heeft dan wat willekeurige forumers die FM spelen en transfermarkt.nl afstruinen
Kan een goede optie zijn. Ik twijfel wel aan laag salaris en dus laag risico. Verwacht dat HSV ook wel een oke salaris betaald en hij verwacht natuurlijk meer bij een stap omhoog.https://www.transfermarkt.de/miro-muheim/profil/spieler/298603
CV die ook LB kan
Reeds 10 assists in tweede bundesliga
Goedkoop
Laag salaris
Weinig Risiko
Ervaring
Swiss![]()
Stand-in achter Boscagli?
Aangezien Obispo er nog is, is die back-up niet nodig.https://www.transfermarkt.de/miro-muheim/profil/spieler/298603
CV die ook LB kan
Reeds 10 assists in tweede bundesliga
Goedkoop
Laag salaris
Weinig Risiko
Ervaring
Swiss
Stand-in achter Boscagli?
Goes is rechtsbenig en geen opbouwer.Die Goes van AZ lijkt me een prima CV voor PSV, zeker als Boscagli in de zomer gaat vertrekken. Sowieso Obispo verkopen en die Goes voor 6-8 miljoen ophalen in de zomer.
Goes is rechtsbenig en geen opbouwer.