Feyenoord is naast die Hancko ook geïnteresseerd in Mees Hilgers. Zou 6 miljoen moeten kosten, maar dat vindt Feyenoord te veel. Vond hem vorig jaar heel goed en zou hem ook wel bij ons willen zien. 6 miljoen is te veel inderdaad, maar voor een miljoen of 3 zou ik wel een gokje durven wagen.
 
Feyenoord is naast die Hancko ook geïnteresseerd in Mees Hilgers. Zou 6 miljoen moeten kosten, maar dat vindt Feyenoord te veel. Vond hem vorig jaar heel goed en zou hem ook wel bij ons willen zien. 6 miljoen is te veel inderdaad, maar voor een miljoen of 3 zou ik wel een gokje durven wagen.
6 miljoen is idd fors, misschien kopen en het eerste jaar uitlenen om de prijs te drukken?
 
Ik blijf Max beter vinden dan Mauro. Geen probleem dus. Ramalho is wel een aderlating maar daar zal die Engelsman wel voor spelen want anders had je hem ook niet hoeven halen.
Max beter dan Mauro...? Dit kalenderjaar echt niet...zelfs een fatsoenlijke vrijetrap nemen is niet meer besteed aan Max...wat mij betreft banken, zodra Mauro weer inzetbaar is.
 
Kevin Mbabu (Wolfsburg) staat bij Fulham op de radar. Is een van mijn favoriete backs in de BL, sterk en enorm veel drive. Zwitser, goede coaching naar medespelers. Zou een soort Dumfries zijn. 27 jaar. Mw staat rond 9 mio. Zou qua salaris wellicht net gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan