Dat betekent dus dat ze met die twee vinden dat de selectie verdedigend op peil is; dat vind ik wel zorgwekkend. Mauro is prima hoor, maar is zijn niveau genoeg en pakt hij door? En Ramalho een goede leider, maar helaas te traag, en heeft ook wel z'n slaapmomentjes. Als je daar op gaat gokken...
Volgens mij gaf JdJ aan dat er in elk geval een lcd bij gaat komen.
 
Zoveel middenvelders. Zet dan Sangaré in de verdediging of verkoop hem. Dan kunnen we dat potje gebruiken. Zo wordt het weer een armzalig seizoen eindigend zonder RvN.
 
Zoveel middenvelders. Zet dan Sangaré in de verdediging of verkoop hem. Dan kunnen we dat potje gebruiken. Zo wordt het weer een armzalig seizoen eindigend zonder RvN.
Eerder Guti verkopen, zul je niet gauw missen. Veerman/Ledesma, Til/Simons en Sangare met de punt naar achter. En dan kijken wie voor hem zou moeten invallen. Misschien Luckassen :cry:
 
Met de opbrengst van Guti haal je geen goede verdediger. Guti kan op het middenveld prima Sangaré vervangen en misschien nog wel beter ook.
Daar verschillen we dan van mening, Guti kan Sangare totaal niet vervangen. Maar verder, als je Guti nu niet verkoopt dan is hij straks gratis weg en heb je het seizoen erna weer geen geld om daar een vervanger voor aan te trekken.
 
Dat is een gedurfde stellingname als je het mij vraagt.
Dan moet er wel een betrouwbare verdediger achter hem staan. Ja de felheid van Guti ligt mij wel. Sangaré ook prima natuurlijk maar die zal ik nu cashen. Moet dan wel allemaal voor het weekend geregeld zijn anders is het te kort dag tot de CL.
 
Guti is iets minder dan een half seizoen constant geweest terwijl hij hier al enorm lang speelt.
Ik denk dat ik iets te streng ben maar volgens mij was hij tegen Twente en Leicester mede verantwoordelijk voor een aantal tegendoelpunten of gevaarlijke situaties? Dat moet er uit. Aan de andere kant is niemand foutloos en speelde zijn goede reeks zich af in de laatste periode dat PSV officiële wedstrijden speelde. Er was eerst ook een operatie meen ik waardoor Guti misschien niet helemaal fit was in het verleden. Misschien dat hij daarom slap over kwam in zijn eerste seizoenen?

Nu vind ik hem fel over komen en een nieuw contract juich ik toe na afgelopen seizoen. Ik geloof nog steeds dat Guti kan uitgroeien tot een betrouwbare speler die er een heel seizoen kan staan maar als PSV zijnde zou het gezien zijn geschiedenis best een gok zijn om te veel aan Guti op te hangen. Ik ben van onze goedlachse Guti maar ik moet nog maar zien of hij Sangare kan vervangen.
 
Utrecht, Heerenveen, Lierse, Bødo Glimmt, Grashoppers FC, Nicosia, .. dat soort Clubs wellicht? T is niet dat ie 100% afkeurd is als profvoetballer, wel 100% geen PSVer?
Geen idee hoeveel salaris hij opstrijkt en er moet een transfersom komen. Als PSV-zijnde zou je toch geneigd zijn hem gewoon transfervrij te laten vertrekken. Als je er maar van af bent.
 
Geen idee hoeveel salaris hij opstrijkt en er moet een transfersom komen. Als PSV-zijnde zou je toch geneigd zijn hem gewoon transfervrij te laten vertrekken. Als je er maar van af bent.
Volgens mij is inderdaad juist dat salaris al jarenlang een probleem, in ieder geval voor Nederlandse clubs. In Turkije willen ze zo is mijn beeld vaak wel makkelijk wat meer betalen, vandaar dat hij daar met huurperiodes nog terechtkon. Ondertussen is hij natuurlijk in NL zelf wel dusdanig lang uit beeld dat middenmotors en subtoppers ook niet meer direct aan hem denken. Wel zonde, want dat zou hij vanuit zijn AZ-periode in een grijs verleden best moeten kunnen. Zelfde geldt voor iemand als Locadia, toch doodzonde dat die nu bij Emmen genoemd wordt...
 
Volgens mij is inderdaad juist dat salaris al jarenlang een probleem, in ieder geval voor Nederlandse clubs. In Turkije willen ze zo is mijn beeld vaak wel makkelijk wat meer betalen, vandaar dat hij daar met huurperiodes nog terechtkon. Ondertussen is hij natuurlijk in NL zelf wel dusdanig lang uit beeld dat middenmotors en subtoppers ook niet meer direct aan hem denken. Wel zonde, want dat zou hij vanuit zijn AZ-periode in een grijs verleden best moeten kunnen. Zelfde geldt voor iemand als Locadia, toch doodzonde dat die nu bij Emmen genoemd wordt...
Als hij zelf een salaris verlaging accepteert kan ie zo naar Utrecht of eronder, maar het probleem is nu ook al weer dat hij van Ruud/technische staff signalen heeft gehad dat ie een kans krijgt en het blijkbaar ''goed'' doet in de voorbereiding (wat dat dan ook mag zeggen). Dan zou ik ook vol voor mijn kans gaan ja, want dat betekent nog een seizoen vasthouden aan een salaris dat hij bij geen enkele andere Europese club meer gaat verdienen (je kunt altijd nog proberen in de MLS, China of zandbak te spelen natuurlijk). Zijn uitspraken uit het verleden doen er voor hemzelf dan niet meer toe. Het gaat uiteindelijk om geld. Beter als PSV wordt het voor hem op sportief en financieel vlak niet meer in Europa.
 
Terug
Bovenaan Onderaan