Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Dus jouw goedkeuring als ik het goed begrijp. Vraag me echt af of PSV ook naar jonge Engelse verdedigers kijkt. Die zien ook wat er met Noni gebeurt bij ons toch. Zullen zich ook een stuk makkelijker aanpassen dan een jonge speler uit een ander continent.

Absoluut, we moeten die quota halen 😁 maar precies wat je zegt slim scouten in Engeland wat nog zat parels op kan leveren met Noni als boegbeeld lijkt mij een goed plan.

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021

Retro Willems

Assistent Coach
Hij zal echt zijn eigen graf niet graven. Kans geven dan maar.
Het zou wel passen in de trend dat afgeschreven spelers zich (enigzins) weten te hervinden bij PSV: Mauro, Guti, Boscagli en in mindere mate Doan en in nog mindere mate en kortstondig Bruma. Perez heeft ooit gezegd dat Luckassen een typisch moderne verdediger is voor de PL. Wie weet komt het er alsnog uit. Maar nadeel is dat hij ook al rechtsbenig is. Ik hoop dat PSV alsnog een linksbenige centrale verdediger halen. Al halen ze Moreno terug.

DrJ

Routinier
Maarja, binnen nu en 2 weken moet er dus wel minstens een LCV komen en het liefst ook nog een Linksback! En geen talentjes huren. Gewoon een ervaren verdediger. Hoe zit het eigenlijk met die Rodriguez als Linksback? Nog beschikbaar?

Der Jaufe

Internationale Legende
Maarja, binnen nu en 2 weken moet er dus wel minstens een LCV komen en het liefst ook nog een Linksback! En geen talentjes huren. Gewoon een ervaren verdediger. Hoe zit het eigenlijk met die Rodriguez als Linksback? Nog beschikbaar?
Voor de LB positie hebben Max en Mauro, nu zie ik Max ook t liefst vertrekken, maar als je nu een opvolger haalt dan drukt dat de prijs van Max, omdat je die kwijt moet. Andersom is roepen dat er perse een CV bij moet ook niet handig voor je onderhandelingspositie.

Wat dat betreft wacht ik ff rustig af wat de komende weken gebeurt.

Zomergast

Jeugdspeler
Voor de LB positie hebben Max en Mauro, nu zie ik Max ook t liefst vertrekken, maar als je nu een opvolger haalt dan drukt dat de prijs van Max, omdat je die kwijt moet. Andersom is roepen dat er perse een CV bij moet ook niet handig voor je onderhandelingspositie.

Wat dat betreft wacht ik ff rustig af wat de komende weken gebeurt.
PSV moet niet perse een CV erbij te hebben maar het is wel handig als je de doelstellingen wilt bereiken. Er van uit gaan dat alle spitsen van mindere kwaliteit zijn als onze verdedigers is denk ik ook niet helemaal te verdedigen. Maar zoals Johan al ooit zei. Je wint door een doelpunt meer te maken als de tegenstander.

Bovenaan Onderaan