Ralf Edström

Routinier
Is goed zal het niet meer doen. Spreek je anderen ook op hun gedrag aan of alleen mij waar het lijkt. Graag voorbeelden. Was niet eens zo bedoelt daarom ook de lachende smile erachter.
Ik ben net zo irritant hoor ik weet het. Maar na mij er al 100.000 keer er op aangesproken te hebben hebben ze het opgegeven :)

Luc de Jong

Aanvoerder
Is goed zal het niet meer doen. Spreek je anderen ook op hun gedrag aan of alleen mij waar het lijkt. Graag voorbeelden. Was niet eens zo bedoelt daarom ook de lachende smile erachter. (Dit was namelijk al een paar keer eerder voorgekomen)
Ik neem het je niet kwalijk, was van mijn kant ook grappig bedoeld.

Ralf Edström

Routinier
Sowieso geeft je profielnaam al een hoop weg... 🤔
Vond het gewoon een leuke naam. Zag altijd de historie van de wedstrijd van de dag tijdens dat programma op zondag met Jack van Gelder en Elsemieke Havenga waarin ook Hans Kraaij een item had. Ben even de naam kwijt.

robpsv11

Grammatifaler
En als ie nu uitlogt so be it. Klaar dat t hele forum op eieren moet lopen omdat iemand alles maar dan ook werkelijk alles als een persoonlijke aanvalt ervaart.

Begrijp wat je bedoelt. Ik wil wel even voor onze scout in de bres springen. Ik meende me te herinneren dat hij in Suriname woont. Nu kan het zomaar zo zijn dat de communicatie hier net wat anders verloopt dan hij gewend is. Ik bedoel, de Nederlandse cultuur staat best bekend om hun botheid/directheid. Dat kan zomaar wennen zijn. Ik denk dat het belangrijkste is dat we iedereen hier waarderen, en dat je op een forum altijd mensen zult vinden die het niet overal mee eens zijn.

Der Jaufe

Internationale Legende
Begrijp wat je bedoelt. Ik wil wel even voor onze scout in de bres springen. Ik meende me te herinneren dat hij in Suriname woont. Nu kan het zomaar zo zijn dat de communicatie hier net wat anders verloopt dan hij gewend is. Ik bedoel, de Nederlandse cultuur staat best bekend om hun botheid/directheid. Dat kan zomaar wennen zijn. Ik denk dat het belangrijkste is dat we iedereen hier waarderen, en dat je op een forum altijd mensen zult vinden die het niet overal mee eens zijn.
Dat wij bot en lomp zijn weet ik wel zeker. Ben ik het zowaar met je eens :maniac:

Bovenaan Onderaan