Ben me toch wel kapot geschrokken over het niveau van de aankopen. Wat denken jullie? ben ik te pessimistisch? Hoger dan 5e zie ik ons eigemlijk niet komen of er moeten echte versterkingen bijkomen.
En acheterin was en is het gatenkaas. Nog geen snars verbeterd.

Moet jij jezelf niet het lek onder noemen? Niet hoger dan 5, doe effe normaal man :clown: Onder wie moeten wij eindigen? Feyenoord dat leegloopt en er een linksback van Heracles en een mislukte buitenspeler voor terughaalt? Vitesse wat al hun sterkhouders heeft laten gaan en er een talentje van RKC voor heeft teruggehaald? AZ met die geweldige TD die al twee jaar niks haalt buiten wat gokjes? Of Utrecht, met die geweldige spits Bas Dost? Vergeet trouwens Volendam niet, want dat is wel onze concurrent voor degradatie. Met Pep Jonk aan het roer gaan zij het ons heel lastig maken. Ja. Je hebt gelijk, volgend jaar krijgen we allemaal een gratis keuken van de Keuken Kampioen.
 
Laatst bewerkt:
Ricardo Rodriguez verdient 2,2 miljoen per jaar in Torino en wilde destijds verlengen met ons. Het salaris was alleen een struikelblok. Ik vind dat een erg goede speler die niet teveel zal kosten en die voor meer aanwezigheid op de flanken zal zorgen. Ik heb in ieder geval heel weinig vertrouwen in Ki-jana Hoever.
 
Ricardo Rodriguez verdient 2,2 miljoen per jaar in Torino en wilde destijds verlengen met ons. Het salaris was alleen een struikelblok. Ik vind dat een erg goede speler die niet teveel zal kosten en die voor meer aanwezigheid op de flanken zal zorgen. Ik heb in ieder geval heel weinig vertrouwen in Ki-jana Hoever.
Rodriguez is een linksback. Hoever is een rechtsback. Volgens mij heeft PSV voldoende backs op dit moment en moet het zich richten op een goede (linker)cv.
 
Ben me toch wel kapot geschrokken over het niveau van de aankopen. Wat denken jullie? ben ik te pessimistisch? Hoger dan 5e zie ik ons eigemlijk niet komen of er moeten echte versterkingen bijkomen.
En acheterin was en is het gatenkaas. Nog geen snars verbeterd.
Ook hier nog maar een keer voor de goede orde, gezien je bovenstaande ook in ''oefenwedstrijden'' had gepost.

''Vorig seizoen zouden we ook 4e of 5e worden, en het seizoen ervoor ook. Dat je met een amper ingespeeld team met nieuwe spelers erin niet uit de verf komt tegen een profclub (want dat is Bielefeld gewoon) die letterlijk klaar zijn met de voorbereiding en over 5 dagen al competitie gaat spelen kan gebeuren. Natuurlijk hadden we allemaal op meer gehoopt en was het niet best ondanks die factor, maar PSV heeft nog 3 hele weken aan voorbereiding voordat de JC schaal en een paar dagen later de CL voorrondes voor de deur staan.

Elke voorbereiding roepen we weer dat het nergens op lijkt en het seizoen een ramp gaat worden, dat de nieuwe aankopen allemaal stuk voor stuk er niets van kunnen. Wacht even af zou ik zeggen. Wel moet er minimaal 1 goede CV bij, dat dan weer wel.''
 
Bielefeld speelde gewoon bij vlagen volgas en PSV echt op halve kracht. Ik snap dat we graag zien dat er gewonnen wordt, maar dit potje ging echt nergens over.

Edit. Het is dat Ruud er nog iets over moest zeggen in de pers, maar volgens mij dacht ie er het zijne van.
 
Laatst bewerkt:
Bielefeld speelde gewoon volgas bij vlagen en PSV echt op halve kracht. Ik snap dat we graag zien dat er gewonnen wordt, maar dit potje ging echt nergens over.
Feyenoord won ook 2-1 van Salzburg, maar verloor 0-7 van Kopenhagen. Dat was ook helemaal niks, tot ze dus weer wonnen. Het kan verkeren. Pas als er weer wat op het spel staat gaan we echt zien waar we staan.
 
Ook hier nog maar een keer voor de goede orde, gezien je bovenstaande ook in ''oefenwedstrijden'' had gepost.

''Vorig seizoen zouden we ook 4e of 5e worden, en het seizoen ervoor ook. Dat je met een amper ingespeeld team met nieuwe spelers erin niet uit de verf komt tegen een profclub (want dat is Bielefeld gewoon) die letterlijk klaar zijn met de voorbereiding en over 5 dagen al competitie gaat spelen kan gebeuren. Natuurlijk hadden we allemaal op meer gehoopt en was het niet best ondanks die factor, maar PSV heeft nog 3 hele weken aan voorbereiding voordat de JC schaal en een paar dagen later de CL voorrondes voor de deur staan.

Elke voorbereiding roepen we weer dat het nergens op lijkt en het seizoen een ramp gaat worden, dat de nieuwe aankopen allemaal stuk voor stuk er niets van kunnen. Wacht even af zou ik zeggen. Wel moet er minimaal 1 goede CV bij, dat dan weer wel.''

Ik vind het echt veel te grappig dat iemand roept dat we 5e worden. Dan ben je toch gewoon een domme trol of niet :lmao:
 
Bielefeld speelde gewoon bij vlagen volgas en PSV echt op halve kracht. Ik snap dat we graag zien dat er gewonnen wordt, maar dit potje ging echt nergens over.

Edit. Het is dat Ruud er nog iets over moest zeggen in de pers, maar volgens mij dacht ie er het zijne van.
Daarbij zitten hun ook al veel verder in hun voorbereiding hun competitie begint volgende week.
 
Moet zeker nog een LCV bij.

Er is hier al e.e.a. interessants genoemd. Facundo Medina van Lens vind ik zelf sterk. Leiderstype (wat we een beetje missen) voor achterin, maar vrees te duur. Misschien dat hij echter graag met mede-Argentijn Benitez speelt.


Andere interessante optie, waarvan ik moet toegeven dat ik hem maar 1 keer heb zien spelen, maar wel positieve verhalen over hoor is David Hancko. Niet te hoge transferwaarde en 19 interlands voor Slowakije, dus wel wat ervaring. Kan ook linksback, wat op zich dan een optie zou kunnen zijn als een van onze backs tegenvalt, en Boscagli weer naar het centrum kan (of Obispo positief verrast).

 
Zaten dus scouts van ons op de bank voor Augustin Rogel en hij speelde goed. Op zich ervaren genoeg en wat Zuid-Amerikaans pit erbij is altijd prima. Wel heeft deze jongen het, als ik naar de transferhistorie kijk, niet gered bij Toulouse, dus dat zegt wel wat. Daarna is zijn waarde bij Estudiantes wel flink gestegen. Nou vermoed ik (helaas) dat PSV niet voor een kanon gaat achterin, maar een aanvulling op de selectie.


 
Ik bespeur bij PSV al jaren een wat moeilijke cirkel-redenering als het om verdedigers gaat. Die is ongeveer als volgt:

"Aanvallers kun je veel beter verkopen dan verdedigers, dus rendeert geld dat is geinvesteerd in aanvallers beter dan investeringen in verdedigers. Daarom kunnen we beter dure aanvallers dan dure verdedigers kopen." Met de goedkope, kwalitatief matige verdedigers blijven we vervolgens zitten waarna we dat als verder bewijs voor de stelling zien dat investeren in verdedigers economisch weinig rendabel is.

Een self-fulling prophecy die we zelf creëren en in stand houden.
 
Ik bespeur bij PSV al jaren een wat moeilijke cirkel-redenering als het om verdedigers gaat. Die is ongeveer als volgt:

"Aanvallers kun je veel beter verkopen dan verdedigers, dus rendeert geld dat is geinvesteerd in aanvallers beter dan investeringen in verdedigers. Daarom kunnen we beter dure aanvallers dan dure verdedigers kopen." Met de goedkope, kwalitatief matige verdedigers blijven we vervolgens zitten waarna we dat als verder bewijs voor de stelling zien dat investeren in verdedigers economisch weinig rendabel is.

Een self-fulling prophecy die we zelf creëren en in stand houden.

En dan geven ze (veel!) geld uit aan een verdediger is het aan Baumgartl :ROFL: zie je wel, slechte investeringen die verdedigers!

Verder staat het bandje al 10 jaar op repeat mbt de verdediging. Als laatste wordt daar nog gekeken of er toch wat bij moet en de bezetting in de breedte is ook vaak ondermaats. Zoals Teze die backup is/was voor 3 posities. Toevallig bleek Mauro ook nog uit de voeten te kunnen op de backpositie maar anders was het een flink drama geworden.
 
De transfermarkt is nog 1,5 maand open en het is nog 19 dagen tot de eerste officiële wedstrijd. We horen in het nieuws dat PSV op zoek is naar een nieuwe CV dus is het niet wat vroeg om te concluderen dat we de verdediging weer laten schieten?
 
De transfermarkt is nog 1,5 maand open en het is nog 19 dagen tot de eerste officiële wedstrijd. We horen in het nieuws dat PSV op zoek is naar een nieuwe CV dus is het niet wat vroeg om te concluderen dat we de verdediging weer laten schieten?

Goedemorgen John,

Het is belangrijk om nu je verdediging te hebben staan zodat ze nog twee weken kunnen oefenen. Je moet dan namelijk hele belangrijke wedstrijden meteen gaan spelen en als je daar niet door komt (CL) dan heeft dat meteen enorme invloed op het seizoen, budget en uitstraling van de club. Je sportieve ambities kan je dan met een beetje pech grotendeels alweer de koelkast in zetten.

Dus doe de afwas nog even, je potje tafeltennis met de jongens en dan graag vanmiddag verdedigers gaan contracteren. Hoewel het lijkt alsof er tijd is is dat dus eigenlijk niet zo.

Mvg,

Stuurgroep aankoopbeleid PSV Forum.
 
Ik bespeur bij PSV al jaren een wat moeilijke cirkel-redenering als het om verdedigers gaat. Die is ongeveer als volgt:

"Aanvallers kun je veel beter verkopen dan verdedigers, dus rendeert geld dat is geinvesteerd in aanvallers beter dan investeringen in verdedigers. Daarom kunnen we beter dure aanvallers dan dure verdedigers kopen." Met de goedkope, kwalitatief matige verdedigers blijven we vervolgens zitten waarna we dat als verder bewijs voor de stelling zien dat investeren in verdedigers economisch weinig rendabel is.

Een self-fulling prophecy die we zelf creëren en in stand houden.
Helemaal mee eens, met als aanvulling dat goede verdedigers zorgen dat je wedstrijden wint en goed presteert, waardoor zelfs je aanvallers meer waard worden.
 
Goedemorgen John,

Het is belangrijk om nu je verdediging te hebben staan zodat ze nog twee weken kunnen oefenen. Je moet dan namelijk hele belangrijke wedstrijden meteen gaan spelen en als je daar niet door komt (CL) dan heeft dat meteen enorme invloed op het seizoen, budget en uitstraling van de club. Je sportieve ambities kan je dan met een beetje pech grotendeels alweer de koelkast in zetten.

Dus doe de afwas nog even, je potje tafeltennis met de jongens en dan graag vanmiddag verdedigers gaan contracteren. Hoewel het lijkt alsof er tijd is is dat dus eigenlijk niet zo.

Mvg,

Stuurgroep aankoopbeleid PSV Forum.
Het is allemaal geen football manager
 
Ik bespeur bij PSV al jaren een wat moeilijke cirkel-redenering als het om verdedigers gaat. Die is ongeveer als volgt:

"Aanvallers kun je veel beter verkopen dan verdedigers, dus rendeert geld dat is geinvesteerd in aanvallers beter dan investeringen in verdedigers. Daarom kunnen we beter dure aanvallers dan dure verdedigers kopen." Met de goedkope, kwalitatief matige verdedigers blijven we vervolgens zitten waarna we dat als verder bewijs voor de stelling zien dat investeren in verdedigers economisch weinig rendabel is.

Een self-fulling prophecy die we zelf creëren en in stand houden.
Ondertussen werden Angelino, Arias en Dumfries voor leuk geld verkocht, verkoopt ajax een CV voor 50 miljoen en zelfs feyenoord verkoopt een verdediger voor 15 miljoen. PSV heeft met Baumi en Max niet goed gegokt, maar de gokjes transfervrij - 2 miljoen pakken zelden goed uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan