Hij zal echt zijn eigen graf niet graven. Kans geven dan maar.
Het zou wel passen in de trend dat afgeschreven spelers zich (enigzins) weten te hervinden bij PSV: Mauro, Guti, Boscagli en in mindere mate Doan en in nog mindere mate en kortstondig Bruma. Perez heeft ooit gezegd dat Luckassen een typisch moderne verdediger is voor de PL. Wie weet komt het er alsnog uit. Maar nadeel is dat hij ook al rechtsbenig is. Ik hoop dat PSV alsnog een linksbenige centrale verdediger halen. Al halen ze Moreno terug.
 
Maarja, binnen nu en 2 weken moet er dus wel minstens een LCV komen en het liefst ook nog een Linksback! En geen talentjes huren. Gewoon een ervaren verdediger. Hoe zit het eigenlijk met die Rodriguez als Linksback? Nog beschikbaar?
 
Maarja, binnen nu en 2 weken moet er dus wel minstens een LCV komen en het liefst ook nog een Linksback! En geen talentjes huren. Gewoon een ervaren verdediger. Hoe zit het eigenlijk met die Rodriguez als Linksback? Nog beschikbaar?
Voor de LB positie hebben Max en Mauro, nu zie ik Max ook t liefst vertrekken, maar als je nu een opvolger haalt dan drukt dat de prijs van Max, omdat je die kwijt moet. Andersom is roepen dat er perse een CV bij moet ook niet handig voor je onderhandelingspositie.

Wat dat betreft wacht ik ff rustig af wat de komende weken gebeurt.
 
Voor de LB positie hebben Max en Mauro, nu zie ik Max ook t liefst vertrekken, maar als je nu een opvolger haalt dan drukt dat de prijs van Max, omdat je die kwijt moet. Andersom is roepen dat er perse een CV bij moet ook niet handig voor je onderhandelingspositie.

Wat dat betreft wacht ik ff rustig af wat de komende weken gebeurt.
PSV moet niet perse een CV erbij te hebben maar het is wel handig als je de doelstellingen wilt bereiken. Er van uit gaan dat alle spitsen van mindere kwaliteit zijn als onze verdedigers is denk ik ook niet helemaal te verdedigen. Maar zoals Johan al ooit zei. Je wint door een doelpunt meer te maken als de tegenstander.
 
Voor de LB positie hebben Max en Mauro, nu zie ik Max ook t liefst vertrekken, maar als je nu een opvolger haalt dan drukt dat de prijs van Max, omdat je die kwijt moet. Andersom is roepen dat er perse een CV bij moet ook niet handig voor je onderhandelingspositie.

Wat dat betreft wacht ik ff rustig af wat de komende weken gebeurt.
Aan de andere kant, als dat altijd zo zou werken als hoe je het stelt, dan hadden we vast niet Doan voor 9M aan Freiburg verkocht nadat we Til en Simons hadden gehaald.
 
Aan de andere kant, als dat altijd zo zou werken als hoe je het stelt, dan hadden we vast niet Doan voor 9M aan Freiburg verkocht nadat we Til en Simons hadden gehaald.
Doan kan op meerdere posities uit de voeten, Max alleen op LB, en zelfs dat is twijfelachtig.
 
Ik had het meer over de CV positie, maar ik snap wat je bedoelt. Max is natuurlijk de grootste oorzaak van het drukken van de prijs.
Ah ja, ik reageerde op beiden. Voor verkoop van Max is het halen van een derde LB niet handig. Voor de prijs van de CV is het roepen dat ie moet komen niet handig. Ondertussen komen er geluiden naar buiten dat PSV echt nog wel een CV wil, hopen dat ze een ervaren linksbenige CV weten te strikken.
 
Het zou fijn als we eens echt geld (transfer/salaris) zouden spenderen aan de verdediging.

Doe eens gek:



 
Het zou fijn als we eens echt geld (transfer/salaris) zouden spenderen aan de verdediging.

Doe eens gek:



3e valt voor mij af gezien zijn leeftijd, we hebben naar mijn mening vooral ervaring nodig.
 
Ah ja, ik reageerde op beiden. Voor verkoop van Max is het halen van een derde LB niet handig. Voor de prijs van de CV is het roepen dat ie moet komen niet handig. Ondertussen komen er geluiden naar buiten dat PSV echt nog wel een CV wil, hopen dat ze een ervaren linksbenige CV weten te strikken.
Ik mag het hopen. Boscagli dit kalenderjaar geblesseerd, Ramalho voor onbekende tijd. Hou je Teze en de blessuregevoelige Obispo over. Achterin is het krap.
Luckassen neem ik niet mee in de selectie. Nergens echt geslaagd.
Ik hoop wel dat JdJ zijn poot stijf gaat houden als het komt op een aankoop van een verdediger en we niet terug gaan naar de Brands-tijd, die het aantal poppetjes telde zonder naar kwaliteit te kijken.
 
Ik mag het hopen. Boscagli dit kalenderjaar geblesseerd, Ramalho voor onbekende tijd. Hou je Teze en de blessuregevoelige Obispo over. Achterin is het krap.
Luckassen neem ik niet mee in de selectie. Nergens echt geslaagd.
Ik hoop wel dat JdJ zijn poot stijf gaat houden als het komt op een aankoop van een verdediger en we niet terug gaan naar de Brands-tijd, die het aantal poppetjes telde zonder naar kwaliteit te kijken.
En over 2 weken al weer de eerste voorronde van de CL. In nood kan je nog schuiven met Guti naar achteren, verder houdt het wel op.
Zitten er nog centrale verdedigers uit de jeugdopleiding bij?
 
En over 2 weken al weer de eerste voorronde van de CL. In nood kan je nog schuiven met Guti naar achteren, verder houdt het wel op.
Zitten er nog centrale verdedigers uit de jeugdopleiding bij?
Ehm nee, wij stromen in in de 3e ronde.
1e ronde zijn we halverwege, 12/13 juli de 2e wedstrijd
2e ronde is in de twee weken daarna
3e ronde, waarin wij instromen, wordt geloot op de 18e juli, wordt gespeeld in augustus. dus over 3.5 week. Nog steeds reden om snel te schakelen, maar minder dramatisch als jij doet voorkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan