En als ie nu uitlogt so be it. Klaar dat t hele forum op eieren moet lopen omdat iemand alles maar dan ook werkelijk alles als een persoonlijke aanvalt ervaart.

Begrijp wat je bedoelt. Ik wil wel even voor onze scout in de bres springen. Ik meende me te herinneren dat hij in Suriname woont. Nu kan het zomaar zo zijn dat de communicatie hier net wat anders verloopt dan hij gewend is. Ik bedoel, de Nederlandse cultuur staat best bekend om hun botheid/directheid. Dat kan zomaar wennen zijn. Ik denk dat het belangrijkste is dat we iedereen hier waarderen, en dat je op een forum altijd mensen zult vinden die het niet overal mee eens zijn.
 
Begrijp wat je bedoelt. Ik wil wel even voor onze scout in de bres springen. Ik meende me te herinneren dat hij in Suriname woont. Nu kan het zomaar zo zijn dat de communicatie hier net wat anders verloopt dan hij gewend is. Ik bedoel, de Nederlandse cultuur staat best bekend om hun botheid/directheid. Dat kan zomaar wennen zijn. Ik denk dat het belangrijkste is dat we iedereen hier waarderen, en dat je op een forum altijd mensen zult vinden die het niet overal mee eens zijn.
Dat wij bot en lomp zijn weet ik wel zeker. Ben ik het zowaar met je eens :maniac:
 

Bij Bayern weinig perspectief voor deze talentvolle Kroatische rechtsback met Mazraoui, Pavard en Sarr als opties op rechtsback. En weet zeker dat Der Muzikant de komst van STANIsic om bepaalde redenen heel erg ziet zitten.

Met Josip Stalinic gaan we voor het totalitair voetbal.
 
Wie weet eigenlijk hoe Kim het gedaan heeft in Turkije?? Best wel wat grote clubs volgen hem nogsteeds..

 
Heb je al deze spelers ook aan het werk gezien? Of gewoon een zoekopdrachtje op Transfermarkt icm Youtube hits? Niet dat er per sé iets mis is met het laatste, ben gewoon benieuwd naar de motivatie voor het delen.
 




Shinya Nakano

Shinya Nakano is my favourite young player in Japan at the moment, a left back who can double up as a centre half too. At only 18 years old he displays a great aptitude for the technical and physical side of the game, rapidly becoming a very well rounded full back. One key aspect of his game is his ease in turning defence into attack, seamlessly working up and down the left flank he always offers himself in transitions, aside from your traditional fullback role Shinya is also able to play as more of an inverted fullback which can be seen when his team is on the break, often shuffling into a more advanced, central role. His ability on the ball and directness is another great part of his game, his fearlessness is seldom seen for his age but only adds to his game as he looks ahead to an incredibly promising career

Zou ik allebei graag zien komen.

Die Japanner ken ik niet, maar denk niet dat die al te veel moet kosten. Keertje gokje wagen en dan in Jong kijken wat ie kan altijd leuk toch? Die gut feeling weet je wel? Gelukkig ben ik geen TD...

Branthwaite is wel echt een groot talent. Die heeft eigenlijk alles wat een moderne CV nodig heeft. Goeie trap (is volgens mij zo goed als tweebenig), leuke inspeelpass en een imposant fysiek. Is misschien nog niet helemaal klaar voor een basisplaats, maar Engelse spelers is opleiden is altijd aantrekkelijk, aangezien ze daar over het kanaal goed geld betalen voor een speler met homegrown status. Marcel Brands zal hem zeker kennen van zijn tijd bij Everton.
 
Gister ben ik bij de wedstrijd fluminese-cruzeiro geweest, in Maracana. Geweldige stadion, leuke club en top supporters.

En er vielen niet veel spelers op, op deze jongens op:

Beest van een vent, sterk 1 tegen 1 en kopsterk.



Breker misschien een suggestie als Souza niet kan. Kan de bal ook nog inleveren.
 


Vind dit wel een interessante speler. Stapsgewijs omhoog gegaan en makkelijk aangepast.
Nee, niet nogmaals een Pröpper in onze selectie...en zo ontzettend goed vind ik deze Robin nou ook weer niet voor PSV...🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan