Erik Pieters transfervrij..
Zou dat nou niet een prima ervaren back-up kunnen zijn? Jaren zich staande gehouden in de Premier League. Hoeft geen basis te zijn, maar kan misschien wel een rol spelen 'in de groep'.
Zijn CV is interessant voor zo een rol maar de voetballer/verdediger Erik Pieters vond ik te kort komen. Ik weet niet of hij zich goed ontwikkeld heeft maar vroeger vond ik hem geen winnaar in het veld. Pieters is ook al een jaar of 34 en hij was al geen snelle speler.

Om in de eredivisie te blijven.... Dasa van Vitesse als extra optie RB? (1 jarig contract nog).

Bij Bayern weinig perspectief voor deze talentvolle Kroatische rechtsback met Mazraoui, Pavard en Sarr als opties op rechtsback. En weet zeker dat Kruspe de komst van STANIsic om bepaalde redenen heel erg ziet zitten.

Bij Bayern weinig perspectief voor deze talentvolle Kroatische rechtsback met Mazraoui, Pavard en Sarr als opties op rechtsback. En weet zeker dat Kruspe de komst van STANIsic om bepaalde redenen heel erg ziet zitten.

AliExpress Stanislav.

Haha die laten ze niet gaan hoor! Staat er bij Bayern heel goed op!

fack was idd vergeten het hele topic door te zoeken.
shame-gameofthrones.gif

Jij bent echt nog dommer dan ik dacht. Je weet wel Wie. Lees je eigen bericht nog eens terug.
Ik vind je ook regelmatig op een vervelende manier uit de hoek komen hoor. Dat Luc niet eerst op zoek gaat of een ander de speler al heeft gepost (kom op dit was in februari dat je 'm postte) snap ik goed, zou ik ook niet doen. Ook niet de eerste keer dat je dan op een sarcastische manier even wil laten merken dat jij eerder bent geweest. Tis geen wedstrijd

Jij bent echt nog dommer dan ik dacht. Je weet wel Wie. Lees je eigen bericht nog eens terug.

Em je Zou mij met rust laten wat je zoals een klein kind. Terwijl je zelf ermee kwam. En dat voor een man van Al boven de 60 vind ik mar zielig voor je. (Sorry Kon het niet laten Toch te reageren)
Haha ja mijn geboortejaar kan ik niet zelf aanpassen in mijn account :p
Edit kan je dat niet zien zie ik. Hoe kom je erbij dat ik al boven de 60 ben? 😂

Is goed zal het niet meer doen. Spreek je anderen ook op hun gedrag aan of alleen mij waar het lijkt. Graag voorbeelden. Was niet eens zo bedoelt daarom ook de lachende smile erachter.
Jij hebt nog goede bijdragen hier met al je spelers die je weet te vinden, filmpjes die je doorstuurt. Altijd interessant om te zien

Anderen hebben vaak niet zo'n goede bijdrage, dus gaan bij mij direct op de negeer.

Terug
Bovenaan Onderaan