Dat misschien wel, maar als ik tussen hem en Klaiber zou moeten kiezen is de keuze snel gemaakt.
Inderdaad, Dumfries is beslist een aanwinst voor de povere verdediging van het huidige PSV...maar alleen als hij betaalbaar is, dus maximaal 5 miljoen euro voor Dumfries..
 
Die Dumfries kijkt altijd alsof je hem een heel vies verhaal aan het vertellen bent...
111432.jpg


Die komt de Ralf Edstrom-ballotagecommissie niet door, ben ik bang.
 
Dumfries is een gokje dat best te wagen valt, maar ik weet eigenlijk al dat zo'n gokje weer 6 miljoen gaat kosten. Dus dan maar niet.
 
Sterke jongen zonder al te veel hersenen, lees: eigenlijk te weinig. Niet doen. Lukassen is er ook nog........
 
Ik denk dat wel, Engels is echt wel een verdediger die mits de juiste stappen in zijn carriere hoge toppen kan scheren. Hij was top in Brugge en heeft het helaas laten afweten bij Olympiakos. Toch denk ik dat hij nog altijd een speler is met enorme doorgroeimogelijkheden.
 
Als het niet alleen aan de achternaam ligt zou Fran Sol een gegadigde zijn. ;)
Ik zag vanochtend op VZ dat hij 5 miljoen moet kosten en wilde toen al vragen wat jullie mening over hem is.

28 gespeeld, 16 goals, 5 assists.
Nooit zien spelen, maar zijn cijfers zijn niet slecht voor een spits van de nummer 13.
 
Terug
Bovenaan Onderaan