Verdedigers

IPF

Forummer van het jaar 2015
Bruma, niet doen. Heeft 1 jaar boven zijn kunnen gespeeld hier en voor de rest was het vaak niet dan wel met hem. Maakt eigenlijk nooit zijn postuur en bravoure overkomen niet waar op het veld. Overschat en te duur.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Of Ghuram Kashia...?? De Serge Ramos van de eredivisie....ik zou Kashia wel als CV erbij willen hebben ipv Schwaab..
Kashia maakt meer fouten dan Schwaab ondanks zijn onverschrokken uitstraling. Ik denk trouwens dat hij al een nieuwe club heeft gezien zijn interview na de laatste wedstrijd.

Ja daar erger ik me ook vaak aan. Maar de clubs doen het zelf: Mauro zit ook op Engelse les ipv Nederlands....
Nederlands ook niet zo makkelijk zijn :cool: (en voetballers zijn meestal niet zo slim, en bij PSV geldt dat de meeste buitenlandse spelers slechts een paar jaar blijven en dan weer verder gaan. Kashia had idd na 8 jaar wel Nederlands mogen kennen). Het blijft wel echt mooi als je terugkijkt naar interviews met Romario en Ronaldo; gewoon interviews in het Nederlands met zulke grootheden.

Laatst bewerkt: