Misschien Rekik terug proberen te halen. Hij is een paar jaartjes ouder ( speelt bijna nooit of is misschien geblesseerd). Hij was bij Psv wel eeg jong en de verwachtingen om de verdedeging te dragen waren erg hoog. Hij kan centraal en links. Lijkt me een goede aanwinst.
Rekik lijkt me niet meteen de beste aanwinst die nu voor handen is.
 
Rekik lijkt me niet meteen de beste aanwinst die nu voor handen is.

Mee eens. Rekik heeft bij mij een disloyaal beeld achtergelaten, al is dat grotendeels op onderbuikgevoel gebaseerd. Zo'n speler zie ik dan ook niet zo graag mengen in het collectief dat we nu hebben. Ik zag tevens dat hij nog een contract tot 2021 heeft, dus een komt van Rekik lijkt mij daarbij uitgesloten.
 
Mee eens. Rekik heeft bij mij een disloyaal beeld achtergelaten, al is dat grotendeels op onderbuikgevoel gebaseerd. Zo'n speler zie ik dan ook niet zo graag mengen in het collectief dat we nu hebben. Ik zag tevens dat hij nog een contract tot 2021 heeft, dus een komt van Rekik lijkt mij daarbij uitgesloten.
Het leukste vond ik nog dat hij na 2 wedstrijden op de bank terecht kwam bij Marseille nadat hij hier al na een seizoen riep dat ie toe was aan een hogere stap.
 
'Karim Reki-kik, Karim Rekik!' Alleen al daarom ben ik geen fan. Daarnaast vond ik hem te vaak domme fouten maken. Geen verbetering ten opzichte van de huidige verdediging.
 
Mee eens. Rekik heeft bij mij een disloyaal beeld achtergelaten, al is dat grotendeels op onderbuikgevoel gebaseerd. Zo'n speler zie ik dan ook niet zo graag mengen in het collectief dat we nu hebben. Ik zag tevens dat hij nog een contract tot 2021 heeft, dus een komt van Rekik lijkt mij daarbij uitgesloten.
Inderdaad, beter voor hem om ervaring op te doen in Duitsland, en dan misschien ooit als een echte complete speler terug te keren.
 
Karim zou een uitstekende verdediger zijn voor PSV maar hij houdt van grote competities en zal derhalve niet terugkeren naar Nederland anders dan voor het Nederlands Elftal.
 
Karim zou een uitstekende verdediger zijn voor PSV maar hij houdt van grote competities en zal derhalve niet terugkeren naar Nederland anders dan voor het Nederlands Elftal.

Rekik kijkt gewoon wat voor hem de meest aansprekende club is. Destijds hield hij PSV als reserve-optie, en Brands ging daar nog in mee ook. Geflopt bij Olympique, bij Hertha deed hij het wel goed tot zijn blessures, dus ik ga er van uit dat hij daar volgend seizoen weer te zien is.
 
Juist.. hij deed het beter dan Hertha in het algemeen dus hij is daar zeker van toegevoegde waarde.. bovendien verdient hij bijna het dubbele als bij PSV..
is niet haalbaar om terug te halen
 
Laatst bewerkt:
Juist.. hij deed het beter dat Hertha in het algemeen dus hij is daar zeker van toegevoegde waarde.. bovendien verdient hij bijna het dubbele als bij PSV..
is niet haalbaar om terug te halen
Helaas ben ik het met je eens.
Het salaris dat de meeste spelers elders verdienen is een heel groot probleem voor PSV omdat het gewoonweg veel hoger is bij veel clubs. Hoe je het ook bekijkt, voetballers willen geld verdienen net als de meeste mensen. Waarom ergens blijven of naar toe gaan als je een veelvoud elders kan verdienen?
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het vaak maar een zenuwpees achterin wanneer er druk op hem en de rest van de verdediging werd gezet.Voetballend/opbouwend was hij niet slecht,maar een terugkomst zie ik absoluut niet zitten.En ook ik heb me geergerd aan hem op het stadhuis.Het is hier geen kleuterschool dat hoort thuis in Diemen Noord of in Enschede.:lol:
 
Ik vond het vaak maar een zenuwpees achterin wanneer er druk op hem en de rest van de verdediging werd gezet.Voetballend/opbouwend was hij niet slecht,maar een terugkomst zie ik absoluut niet zitten.En ook ik heb me geergerd aan hem op het stadhuis.Het is hier geen kleuterschool dat hoort thuis in Diemen Noord of in Enschede.:lol:
Heb je spatie-syndroom:ROFL:
 
Ik vond het vaak maar een zenuwpees achterin wanneer er druk op hem en de rest van de verdediging werd gezet.Voetballend/opbouwend was hij niet slecht,maar een terugkomst zie ik absoluut niet zitten.En ook ik heb me geergerd aan hem op het stadhuis.Het is hier geen kleuterschool dat hoort thuis in Diemen Noord of in Enschede.:lol:

Niet vergeten dat hij jong is en zich hopelijk heeft ontwikkeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan