Loopt er nog ergens een Schuurs of Van Drongelen waar Brands achteraan kan voordat ze de stap maken naar buitenland of naar Ajax gaan? Ben enigszins in mineur dat Schuurs naar Ajax is gegaan :(
 
Loopt er nog ergens een Schuurs of Van Drongelen waar Brands achteraan kan voordat ze de stap maken naar buitenland of naar Ajax gaan? Ben enigszins in mineur dat Schuurs naar Ajax is gegaan :(

Cheer up, Brands heeft allang een of andere Zuid-Amerikaanse slachter op het oog.

 
Loopt er nog ergens een Schuurs of Van Drongelen waar Brands achteraan kan voordat ze de stap maken naar buitenland of naar Ajax gaan? Ben enigszins in mineur dat Schuurs naar Ajax is gegaan :(

Als dit soort talent te vinden is bij Fortuna Sittard, dan moeten er toch nog wel meer van deze goedkope pareltjes te vinden zijn bij de Fortuna Sittards van Zuid-Amerika :D
 
Loopt er nog ergens een Schuurs of Van Drongelen waar Brands achteraan kan voordat ze de stap maken naar buitenland of naar Ajax gaan? Ben enigszins in mineur dat Schuurs naar Ajax is gegaan :(

Geen zorgen, het is maar een Nederlandse voetballer, dus per (nieuwe) definitie niet veel soeps :D;)
 
Loopt er nog ergens een Schuurs of Van Drongelen waar Brands achteraan kan voordat ze de stap maken naar buitenland of naar Ajax gaan? Ben enigszins in mineur dat Schuurs naar Ajax is gegaan :(

Ben het met je eens. Dit leek mij een jongen die heel veel potentie heeft. Dus laten we hopen dat ik het volkomen verkeert zie :D
 
Als dit soort talent te vinden is bij Fortuna Sittard, dan moeten er toch nog wel meer van deze goedkope pareltjes te vinden zijn bij de Fortuna Sittards van Zuid-Amerika :D

Het probleem is dat je normaal gesproken dan kansloos bent tegen buitenlandse concurrenten. Ik bedoel Schuurs had ook gewoon naar Liverpool of Bayern Munchen kunnen gaan, maar kiest voor Ajax omdat hij zich in Nederland wil blijven ontwikkelen. Dat argument speelt minder voor Zuid-Amerikaanse talenten die ook bij pak hem beet in Portugal terecht kunnen om zich te ontwikkelen en tegelijkertijd minder grote concessies hoeven te doen aan het weer en de culturele gewoontes.

Geen zorgen, het is maar een Nederlandse voetballer, dus per (nieuwe) definitie niet veel soeps :D;)

Juist dan moeten we de strijd van Ajax winnen om de enkeling die wel kan voetballen naar PSV te halen.

Ben het met je eens. Dit leek mij een jongen die heel veel potentie heeft. Dus laten we hopen dat ik het volkomen verkeert zie :D

Hoop het met je.

 
Voor volgend seizoen maar eens Diego Reyes weer polsen rechts in het hart van de verdediging?

Dan mogen/moeten 2 van de 3 overige rechtspoten in het hart van de verdediging verkocht worden: Schwaab, Isimat of Luckassen.
LCV dan Obispo en De Wijs. We moeten zuinig zijn, er moeten immers ook nog 2 rechtsbacks en 2 linksbacks komen, want die hebben al jaren geen dubbele bezetting meer en Arias vertrekt en Brenet is toch echt te licht.
 
Voor volgend seizoen maar eens Diego Reyes weer polsen rechts in het hart van de verdediging?

Dan mogen/moeten 2 van de 3 overige rechtspoten in het hart van de verdediging verkocht worden: Schwaab, Isimat of Luckassen.
LCV dan Obispo en De Wijs. We moeten zuinig zijn, er moeten immers ook nog 2 rechtsbacks en 2 linksbacks komen, want die hebben al jaren geen dubbele bezetting meer en Arias vertrekt en Brenet is toch echt te licht.

Sorry geen geld. Of toch wel?:unsure:
 
Gewoon met de ballen op tafel bellen naar Engeland en Fosu Mensah ophalen. Geen halve bak meer met de verdediging. Jongen heeft het totaal niet naar zijn zin bij Crystal Palace. Geen basisspeler meer.
 
Ik weet niet hoe het zit met het verbreken van huurconstructies?

Man U had al gedreigd om hem terug te halen omdat hij niet aan spelen toe komt. Juridisch geen idee hoe het zit. Maar ik zou het wel een aanwinst vinden voor PSV. Als het niet in de winterstop lukt in de zomer proberen.
 
Man U had al gedreigd om hem terug te halen omdat hij niet aan spelen toe komt. Juridisch geen idee hoe het zit. Maar ik zou het wel een aanwinst vinden voor PSV. Als het niet in de winterstop lukt in de zomer proberen.

Inderdaad. Prima verdediger, voor PSV zelfs top. Typische speler en moment voor Brands om die jongen met een of andere (huur)constructie op te halen daar. Zou ook geheel in lijn zijn met zijn beleid om geen of zo min mogelijk geld uit te geven aan de verdediging.
 
Inderdaad. Prima verdediger, voor PSV zelfs top. Typische speler en moment voor Brands om die jongen met een of andere (huur)constructie op te halen daar. Zou ook geheel in lijn zijn met zijn beleid om geen of zo min mogelijk geld uit te geven aan de verdediging.

In dit geval zou ik er niet zo om malen. Ben al blij als hij de gelederen van onze verdediging kan versterken.
 
Gelukkig: http://psv.netwerk.to/nieuws/artike...back prioriteit van PSV in de winterstop'.php

Nu is het al 2 jaar niet gelukt, dus niet te vroeg juichen. Ze zoeken iemand die buiten linksback ook links centraal kan spelen. Hé... die hadden we al... De Wijs. Prima dat die nog niet goed genoeg gevonden wordt, maar ja... nu heb je niks. Maar goed, een linksback dus. Laten we Brands eens helpen. Van de bekende namen of filmpjes van onbekenden die ik heb zien langskomen, ben ik nog niet onder de indruk.

Dus..., suggesties?
 
Las nu weer dat die Buttner van Vitesse terug is gezet naar Jong Vitesse om disciplinaire redenen. Zullen ze niks aan missen bij Vitesse, want hij speelde toch al dramatisch slecht, maar ik moest gelijk denken aan het bericht van een poos terug, dat PSV interesse had in Buttner maar dat het toen afketste. Zo'n minkukel had dus gewoon bij PSV kunnen spelen als het aan Brands had gelegen. Toen al heel blij dat dat niet door was gegaan, maar nu nog meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan