Zeventien jaar en dan al aanvoerder... Ik ken hem verder niet en heb hem nog nooit zien spelen, maar hij klinkt veelbelovend!
 
Kingsley Ehizibue, 22 jaar spelend bij PEC. Opkomende rechtervleugelverdediger die o.a. in de wedstrijd in de Kuip goed zijn mannetje stond tegen Feyenoord. Oorspronkelijke vleugelspits die bij PEC is omgeturnd tot verdediger. Grote sterke jongen met veel loopvermogen. Speelde 14x voor vertegenwoordigend elftallen zoals O21 en O19. Wellicht potentie om Arias op te volgen?
 
Die jongen is een van de redenen dat Fortuna het zo goed doet nu. Is zelfs aanvoerder, als ik me niet vergis. Als je die niet nu vast gaat leggen, wordt hij onhaalbaar. Je kunt hem desnoods een jaartje terug verhuren aan Fortuna.

Perr Schuurs heeft zojuist bijgetekend bij Fortuna Sittard tot 2020.....Brands kennende gaat hij niet de hoofdprijs betalen voor een "talent" van 17 jaar....ik denk dat Ajax aan de haal gaat met Perr Schuurs, Amsterdam bulkt van het geld....
 
Net zo makkelijk, dan hoeft er ook geen tolk aan te pas komen :D *ducking away for the vengeance of Hoet*

Maar even serieus, zou echt mooi zijn als PSV deze slag weet te winnen. Lijkt me echt een groot talent. Bij Van Drongelen hadden we al de boot gemist. Mag ons niet weer overkomen. Wie weet kunnen we die Pieri ook wel binnenhalen van Heerenveen. Dan kun je met Schuurs, Pieri en Obispo straks jarenlang vooruit.

Ik vertaal dat gesprek dan weer voor jullie. Geen probleem! ;)
 
Perr Schuurs heeft zojuist bijgetekend bij Fortuna Sittard tot 2020.....Brands kennende gaat hij niet de hoofdprijs betalen voor een "talent" van 17 jaar....ik denk dat Ajax aan de haal gaat met Perr Schuurs, Amsterdam bulkt van het geld....

Dan heeft ie na dit seizoen nog een contract voor 2 jaar, poeh poeh. En nee, er is geen garantie dat deze jongen het gaat halen. Dirk Marcellis was op die leeftijd ook een geweldenaar, maar kwam uiteindelijk toch tekort. Maar dit is wel iemand die boven het maaiveld uitsteekt. Als Brands geen fatsoenlijke ervaren verdediger wil halen, dan moet hij maar eens een behoorlijk talent voor die linie binnen slepen.
 
Dan heeft ie na dit seizoen nog een contract voor 2 jaar, poeh poeh. En nee, er is geen garantie dat deze jongen het gaat halen. Dirk Marcellis was op die leeftijd ook een geweldenaar, maar kwam uiteindelijk toch tekort. Maar dit is wel iemand die boven het maaiveld uitsteekt. Als Brands geen fatsoenlijke ervaren verdediger wil halen, dan moet hij maar eens een behoorlijk talent voor die linie binnen slepen.

Je bent je er wel van bewust dat Brands/ PSV altijd voor een stuiver op de eerste rij willen zitten...?? Nogmaals, Brands zal niet verder willen gaan dan maximaal een half miljoen euro en vervolgens koopt Ajax hem met gemak voor 7-8 ton .....als Brands echt wil investeren in de verdediging, dan moet hij ook durven om zijn portemonnee eens een keer open te trekken voor groot talent van eigen bodem.....
 
Je bent je er wel van bewust dat Brands/ PSV altijd voor een stuiver op de eerste rij willen zitten...?? Nogmaals, Brands zal niet verder willen gaan dan maximaal een half miljoen euro en vervolgens koopt Ajax hem met gemak voor 7-8 ton .....als Brands echt wil investeren in de verdediging, dan moet hij ook durven om zijn portemonnee eens een keer open te trekken voor groot talent van eigen bodem.....

2 ton is inderdaad veel te veel om extra neer te leggen voor ons PSV :D
 
Kingsley Ehizibue, 22 jaar spelend bij PEC. Opkomende rechtervleugelverdediger die o.a. in de wedstrijd in de Kuip goed zijn mannetje stond tegen Feyenoord. Oorspronkelijke vleugelspits die bij PEC is omgeturnd tot verdediger. Grote sterke jongen met veel loopvermogen. Speelde 14x voor vertegenwoordigend elftallen zoals O21 en O19. Wellicht potentie om Arias op te volgen?

Is het niet het niveau dat we moeten nastreven.
Wel een hele leuke jongen, gaat leuk om met de fans etc. Dus als Isimat vertrekt ;)
 
Je bent je er wel van bewust dat Brands/ PSV altijd voor een stuiver op de eerste rij willen zitten...?? Nogmaals, Brands zal niet verder willen gaan dan maximaal een half miljoen euro en vervolgens koopt Ajax hem met gemak voor 7-8 ton .....als Brands echt wil investeren in de verdediging, dan moet hij ook durven om zijn portemonnee eens een keer open te trekken voor groot talent van eigen bodem.....

Voor 8 ton zal Fortuna hem niet verkopen. Brands heeft al eerder een miljoen betaald voor een talent, of een behoorlijk bedrag betaald. Verschil zit erin dat hij tot nu toe zoiets doet voor aanvallende middenvelders (Maher, Pereiro, Gudmondsson, Sadilek) of voor een vleugelspits zoals Laursen.
Tijd dat geïnvesteerd wordt in de verdediging. Maar Brands kennende gaat ie liever voor de 6e aanvallende middenvelder kijken....
 
Ik las dat zelfs Bayern München interesse heeft in Perr Schuurs. Hij is overigens zoon van een bekende handballer die 6 keer landskampioen is geworden en hij heeft een zus die top tennis speelt. Sportieve familie dus.
 
Voor 8 ton zal Fortuna hem niet verkopen. Brands heeft al eerder een miljoen betaald voor een talent, of een behoorlijk bedrag betaald. Verschil zit erin dat hij tot nu toe zoiets doet voor aanvallende middenvelders (Maher, Pereiro, Gudmondsson, Sadilek) of voor een vleugelspits zoals Laursen.
Tijd dat geïnvesteerd wordt in de verdediging. Maar Brands kennende gaat ie liever voor de 6e aanvallende middenvelder kijken....


PSV moet Perr Schuurs gewoon binnen halen voor de toekomst om in de basis bij het echte PSV te voetballen en niet voor een jong PSV verhuur hem dan desnoods nog 1 jaar aan Fortuna.
Ik begrijp Perr Schuurs wel staat in de basis en is aanvoerder bij Fortuna en dan zou je bij een PSV of een Ajakkes terug gezet worden naar een 2e team dat zou ik ook niet doen.
Dan heb je met Perr Schuurs en Armando Obispo een goed centraal duo.
Het duo wat er nu staat Isimat en Schwaab vind ik maar niks


 
  • Leuk
Reactions: IPF
Angelino - NAC Breda (LB)

Viel mij in het begin van het seizoen al heel erg op, zie mijn post:

Die linksback angelino doet het heel goed. Weet niet of hij vaker zo speelt anders mag hij van mij wel komen. Bind zo wel brenet als paal niet voldoen als back up op die positie. Daarnaast natuurlijk ook gewoon een echte versterking halen op linksback. Paal zie ik wel graag een keer ipv van Ginkel

Heb hem sindsdien niet meer zo gevolgd, maar als hij jou opvalt zal het ongetwijfeld nog steeds goed doen. Wat mij betreft doen. Misschien City paaien met eerste koopoptie op Lozano voor over 4 jaar?
 
Is het niet het niveau dat we moeten nastreven.
Wel een hele leuke jongen, gaat leuk om met de fans etc. Dus als Isimat vertrekt ;)

Mooie testcase morgen voor Kingsley Ehizibue van PEC als die tegenover Lozano komt te staan. Ik ben benieuwd in hoeverre hij zich staande houdt tegen een topper.
 
Ik weet dat het alleen op basis van deze wedstrijd is, maar ik kijk naar de samenvatting van NAC tegen Excelsior en die linksback van NAC , Angelino, valt me wel erg positief op....wie heeft hem dit seizoen gevolgd en indien positief, zou hij wat voor PSV zijn als aanwinst ..??
 
Ik weet dat het alleen op basis van deze wedstrijd is, maar ik kijk naar de samenvatting van NAC tegen Excelsior en die linksback van NAC , Angelino, valt me wel erg positief op....wie heeft hem dit seizoen gevolgd en indien positief, zou hij wat voor PSV zijn als aanwinst ..??

Hij is van City. Aanvallende back die verdedigend niet heel sterk is. Een beetje een matige Willems zeg maar.
 
Een back die verdedigend niet sterk is? Dat past perfect in de ideale verdediging van Brands.
 
Terug
Bovenaan Onderaan