Tsja dan heeft discussieren ook weinig zin als alles fake is wat er geroepen wordt en dat alles en iedereen toch wel verborgen agendas heeft

Is niet fake, hij moet toch met iets leuks komen voor het publiek en de spelers, sterke eerste indruk maken. Dan komt men met dat soort slap gelul dat ze allemaal het wiel en de bal hebben uitgevonden en alles goed komt met mij aan het roer crap. Week later zie je amper wat van alle beloftes of praatjes maar het klonk leuk toch. Trainers of politici, beetje een pot nat dus
 
Is niet fake, hij moet toch met iets leuks komen voor het publiek en de spelers, sterke eerste indruk maken. Dan komt men met dat soort slap gelul dat ze allemaal het wiel en de bal hebben uitgevonden en alles goed komt met mij aan het roer crap. Week later zie je amper wat van alle beloftes of praatjes maar het klonk leuk toch. Trainers of politici, beetje een pot nat dus
Nouja de meeste mensen beoordelen hem nu op hoe hij over komt, dat het niet gespeeld lijkt te zijn en wat hij van plan is met de selectie. Qua aankoopbeleid lijkt het goed te zitten, PSV is opzoek naar topspelers ipv middelmaat en dat zien we ook met de interesse in Luuk en het aantrekken van Benitez. Hoe het voetballend uiteindelijk tot zijn recht komt moeten we nog zien
 
Ervaren trainer is de basis en begin van alles, dan heb ik er meer vertrouwen in dat het op korte of langere termijn goed komt. Met amateurs aan het roer kan het alle kanten op gaan of slappe hap blijven voor altijd.
Maar dan zou het trainersgilde enkel nog bestaan uit 85+'ers met die redenering.

Er moet ook een moment zijn dat "minder ervaren" trainers de kans gaan krijgen om meer ervaring op te kunnen doen, om zo het label ervaren trainer te krijgen. Maar het is maar net hoe je ervaring benaderd.

Ruud zal nog niet de tactische knowhow hebben van een Mourinho die alle klappen van de zweep heeft gehad, maar, daar komt onze Fred om de hoek kijken. Die heeft al wel het een en ander aan baggage. Dus dat gaat goed uitpakken, weet ik zeker. In de tijd van v Bommel had hij een clubje bij elkaar geraapt dat nou niet echt complemtair was aan elkaar. Dat heeft wel een beetje de tendens gezet voor relatief "nieuwe" hoofdtrainers. Dus, aardig negatieve benadering Derksen.

Oja, voordat ik het nog vergeet te vragen: hoe omschrijf je dan de 9 jaar dat hij bij PSV en Oranje heeft opgedaan? Lijkt mij onder de noemer ervaring te vallen.
 
Maar dan zou het trainersgilde enkel nog bestaan uit 85+'ers met die redenering.

Er moet ook een moment zijn dat "minder ervaren" trainers de kans gaan krijgen om meer ervaring op te kunnen doen, om zo het label ervaren trainer te krijgen. Maar het is maar net hoe je ervaring benaderd.

Ruud zal nog niet de tactische knowhow hebben van een Mourinho die alle klappen van de zweep heeft gehad, maar, daar komt onze Fred om de hoek kijken. Die heeft al wel het een en ander aan baggage. Dus dat gaat goed uitpakken, weet ik zeker. In de tijd van v Bommel had hij een clubje bij elkaar geraapt dat nou niet echt complemtair was aan elkaar. Dat heeft wel een beetje de tendens gezet voor relatief "nieuwe" hoofdtrainers. Dus, aardig negatieve benadering Derksen.
Oja, voordat ik het nog vergeet te vragen: hoe omschrijf je dan de 9 jaar dat hij bij PSV en Oranje heeft opgedaan? Lijkt mij onder de noemer ervaring te vallen.

Je vergeet het cruciale punt, PSV is een club die om prijzen MOET spelen en ze moet pakken, doe je dat niet dan heb je gefaald en zo simpel is dat. Ervaring opdoen doet men bij kleine clubs, bewijs je daar goed en dan mag je pas een kans krijgen bij een topclub. Als je dus al iets hebt bereikt of hebt laten zien dat je meerdere goede kunstjes kan. Verstappen is ook niet van zijn fiets naar F1 gegaan.

Ruud is perfect voor een Fc Utrecht, word die 5de is het top, word die 10de is het ook niet einde van de wereld, amateurs hebben speling en lucht nodig en dat krijg je niet bij PSV of ajaks waar de druk om punten er altijd is.
 
Je vergeet het cruciale punt, PSV is een club die om prijzen MOET spelen en ze moet pakken, doe je dat niet dan heb je gefaald en zo simpel is dat. Ervaring opdoen doet men bij kleine clubs, bewijs je daar goed en dan mag je pas een kans krijgen bij een topclub. Als je dus al iets hebt bereikt of hebt laten zien dat je meerdere goede kunstjes kan. Verstappen is ook niet van zijn fiets naar F1 gegaan.

Ruud is perfect voor een Fc Utrecht, word die 5de is het top, word die 10de is het ook niet einde van de wereld, amateurs hebben speling en lucht nodig en dat krijg je niet bij PSV of ajaks waar de druk om punten er altijd is.
Rijkaard, Mourinho of andere trainers hadden toch ook niet veel ervaring toen ze als hoofdtrainer begonnen?
 
Je vergeet het cruciale punt, PSV is een club die om prijzen MOET spelen en ze moet pakken, doe je dat niet dan heb je gefaald en zo simpel is dat. Ervaring opdoen doet men bij kleine clubs, bewijs je daar goed en dan mag je pas een kans krijgen bij een topclub. Als je dus al iets hebt bereikt of hebt laten zien dat je meerdere goede kunstjes kan. Verstappen is ook niet van zijn fiets naar F1 gegaan.

Ruud is perfect voor een Fc Utrecht, word die 5de is het top, word die 10de is het ook niet einde van de wereld, amateurs hebben speling en lucht nodig en dat krijg je niet bij PSV of ajaks waar de druk om punten er altijd is.
Alsof Van Nistelrooij niet weet hoe het is om te presteren onder druk
 
Alsof Van Nistelrooij niet weet hoe het is om te presteren onder druk

Als speler ja, als trainer nee, wat heeft hij allemaal voor stress of druk gehad met de jonkies waar die mee trainde dan? Nu krijgt die met ego's te maken, kwaliteitsverschillen en echte mannen/spelers, dat is toch echt andere kaas dan met -19 of de psv jeugd waar iedereen zich altijd 100% wilt bewijzen. Nu krijgt die diva's ook gratis er bij
 
Je vergeet het cruciale punt, PSV is een club die om prijzen MOET spelen en ze moet pakken, doe je dat niet dan heb je gefaald en zo simpel is dat. Ervaring opdoen doet men bij kleine clubs, bewijs je daar goed en dan mag je pas een kans krijgen bij een topclub. Als je dus al iets hebt bereikt of hebt laten zien dat je meerdere goede kunstjes kan. Verstappen is ook niet van zijn fiets naar F1 gegaan.

Ruud is perfect voor een Fc Utrecht, word die 5de is het top, word die 10de is het ook niet einde van de wereld, amateurs hebben speling en lucht nodig en dat krijg je niet bij PSV of ajaks waar de druk om punten er altijd is.
Mag jij mij vertellen hoeveel ervaring Frank de Boer, Phillip Cocu, Giovanni v. Bronckhorst en Erik ten Hag hadden opgedaan voordat ze het afgelopen decennium alle landstitels met hun club pakten. En hoe het toch mogelijk was dat ervaren mannen als Dick Advocaat, Ronald Koeman, Roger Schmidt in diezelfde periode geen landstitel binnen wisten te halen.

Ik geloof dat RvN met Rutten als 2e man onze club weer een paar stappen vooruit kan brengen. Natuurlijk heeft Ruud als hoofdtrainer nog niets bewezen, maar als je constant er vanuit gaat dat het niets wordt, zoals jij nu doet, dan snap ik niet hoe je het volhoudt als supporter. Heb jij na de periode onder Hiddink überhaupt nog kunnen genieten (waarin het spel ook vaak dodelijk saai was om naar te kijken, maar de resultaten natuurlijk geweldig)?
 
Als speler ja, als trainer nee, wat heeft hij allemaal voor stress of druk gehad met de jonkies waar die mee trainde dan? Nu krijgt die met ego's te maken, kwaliteitsverschillen en echte mannen/spelers, dat is toch echt andere kaas dan met -19 of de psv jeugd waar iedereen zich altijd 100% wilt bewijzen. Nu krijgt die diva's ook gratis er bij
T is ook niet alsof ie aan het begin van zijn loop 2 jaar assistent is geweest bij Oranje ofzo waarin je daar wel iets van mee krijgt. Of dat ie op de bank zat tijdens het EK 2021 als rechter hand van FdB. Nee, Ruud heeft slechts wat ervaring bij de jonkies van PSV.
 
Natuurlijk heeft Ruud als hoofdtrainer nog niets bewezen, maar als je constant er vanuit gaat dat het niets wordt, zoals jij nu doet, dan snap ik niet hoe je het volhoudt als supporter. Heb jij na de periode onder Hiddink überhaupt nog kunnen genieten (waarin het spel ook vaak dodelijk saai was om naar te kijken, maar de resultaten natuurlijk geweldig)?

Daarom ben ik de minst teleurgestelde PSV supporter hier, dat weet ik zeker. Mijn lat met/voor PSV is zeer hoog, te hoog waarschijnlijk dus ik kan moeilijk genoegen nemen met lagere standaard. Of opties met amateurs waar je dan al gelijk met 0-1 achter staat en moet hopen op een noob-wonder. En ja ik hoop dus op dat wonder, maar ben 100% voorbereid op het ergste, waar menig fan hier puur positief denkt en zich niet indekt tegen teleurstellingen.

Laten we het er op houden dat mijn systeem anders werkt, daarom zeg ik ook dat PSV niet of hooguit 1x kampioen gaat worden voor 2030. Of je dan altijd 2de of 12de word is voor mij een pot nat en gefaald seizoen
 
Is er ooit een trainer geweest die riep van jongens doe wat je wilt, zuip je kapot en we kijken wel zaterdag hoe we gaan spelen. Ze roepen allemaal het zelfde onzin wat leuk voor de oren klinkt maar in praktijk zelden zichtbaar is.
Ja, die zo maar wat riepen waren er en zijn er. Een zekere Ernst Happel won de EC ooit met Feijenoord terwijl zijn tactische aanwijzingen bestonden uit de kreet "kein geloel, fussball spielen".
Verder wordt, zoals anderen hier al opmerken, Ruud gesteund door alle trainerservaring bij de jeugd van PSV en bij Oranje.
En niet te vergeten Fred Rutten die ons bijna kampioen maakte in 2010 maar de pech had dat Kessler de schaal aan Twente wilde uitreiken.
Ervaring genoeg dus bij onze technische staf op allerlei gebied onderweg naar een eventueel kampioenschap.

Met eén ding kan ik wel een eind met je meegaan. Dat het voor PSV tot 2030 wel eens bij een enkele landstitel zou kunnen blijven.
Dat heeft echter dan meer te maken met andere oorzaken, vooral het budget dat veel kleiner is dan dat van de grote rivaal.
En wel groter dan dat van Feijenoord dat dus veelvuldig 3e gaat worden.
Budgetten bepalen nu eenmaal wie kampioen wordt of de CL wint.

Maar voor nu; op naar ons 25e kampioenschap in het voorjaar van 2023.
Forza PSV.
 
Laatst bewerkt:
Daarom ben ik de minst teleurgestelde PSV supporter hier, dat weet ik zeker. Mijn lat met/voor PSV is zeer hoog, te hoog waarschijnlijk dus ik kan moeilijk genoegen nemen met lagere standaard. Of opties met amateurs waar je dan al gelijk met 0-1 achter staat en moet hopen op een noob-wonder. En ja ik hoop dus op dat wonder, maar ben 100% voorbereid op het ergste, waar menig fan hier puur positief denkt en zich niet indekt tegen teleurstellingen.

Laten we het er op houden dat mijn systeem anders werkt, daarom zeg ik ook dat PSV niet of hooguit 1x kampioen gaat worden voor 2030. Of je dan altijd 2de of 12de word is voor mij een pot nat en gefaald seizoen
Je legt de lat zeer hoog, met minder kun je geen genoegen nemen, maar je bent wel de minst teleurgestelde supporter hier🤔? Klinkt voor mij dat je eigenlijk constant teleurgesteld bent met PSV, want ze voldoen nooit aan jouw verwachtingen🙄. Maar goed, ik geloof dat wij elkaar nooit zullen begrijpen, dus daar kan ik dan ook niet teleurgesteld over zijn😆.
 
Je legt de lat zeer hoog, met minder kun je geen genoegen nemen, maar je bent wel de minst teleurgestelde supporter hier🤔? Klinkt voor mij dat je eigenlijk constant teleurgesteld bent met PSV, want ze voldoen nooit aan jouw verwachtingen🙄. Maar goed, ik geloof dat wij elkaar nooit zullen begrijpen, dus daar kan ik dan ook niet teleurgesteld over zijn😆.

Je verkracht mijn vorige bericht totaal :rolleyes::lmao: Hoop is er altijd, alleen in oktober/november is het besef er al vaak dat het hem niet gaat worden en dan komt de beschermfase in, uitkijken naar volgend jaar augustus en nieuw begin
 
Je verkracht mijn vorige bericht totaal :rolleyes::lmao: Hoop is er altijd, alleen in oktober/november is het besef er al vaak dat het hem niet gaat worden en dan komt de beschermfase in, uitkijken naar volgend jaar augustus en nieuw begin
Maar hoe rijm je dan jouw uitspraken over RvN met je bewering dat er altijd hoop is? Ik kan met de beste wil van de wereld jouw gedachtengang niet volgen🤔. Het komt op mij over dat je nu al het komende jaar hebt opgegeven.
 
Maar hoe rijm je dan jouw uitspraken over RvN met je bewering dat er altijd hoop is? Ik kan met de beste wil van de wereld jouw gedachtengang niet volgen🤔. Het komt op mij over dat je nu al het komende jaar hebt opgegeven.

Alles samengevat + concurrentie er naast, zie ik psv met ruud geen kampioen worden. Maar stiekem mag ik hoop houden op een wonder, dat het wel kan gebeurd. Maar dat is wonder 1 die van ons kant moet komen + wonder 2 dat de ajaks spelersbus een ongeluk krijgt op de snelweg, dat enkele spelers paar weken uit roulatie raken met wat been en rug klachten ( dood hoeft niemand te gaan )
 
Alles samengevat + concurrentie er naast, zie ik psv met ruud geen kampioen worden. Maar stiekem mag ik hoop houden op een wonder, dat het wel kan gebeurd. Maar dat is wonder 1 die van ons kant moet komen + wonder 2 dat de ajaks spelersbus een ongeluk krijgt op de snelweg, dat enkele spelers paar weken uit roulatie raken met wat been en rug klachten ( dood hoeft niemand te gaan )
Die blessures hoeven van mij dan ook weer niet, maar wie weet hebben ze met hun nieuwe trainer ook een kat in de zak gekocht 😉. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus misschien komen de wonderen die jij nodig acht wel de komende jaren. En nu ga ik weer onrealistisch positief zijn over RvN als eindverantwoordelijke voor PSV 1😆.
 
Ook in het interview komt RvN heel verstandig over en weloverwogen in zijn denkwijze. Wederom pluspunten dat hij vooral eerst naar het karakter van een speler kijkt (en hoe de speler de topsport beleeft), nog voor zijn voetballende kwaliteiten; straks alleen maar Denzels spelers die het gras op vreten en altijd vol voor de winst gaan. Niet realistisch natuurlijk, gezien de wedstrijden van JPSV die ik onder RvN heb gezien, maar wat zou het mooi zijn als ze niet meer slap beginnen, zich nooit meer de kaas van het brood laten vreten, en bijvoorbeeld ook geen gas terug nemen na een 2-0 voorsprong bij rust, maar gewoon op dezelfde voet verder gaan na rust. Dat zou ook de kans verminderen dat de scheidsrechters het resultaat kunnen beïnvloeden in negatieve zin.
 
Alles samengevat + concurrentie er naast, zie ik psv met ruud geen kampioen worden. Maar stiekem mag ik hoop houden op een wonder, dat het wel kan gebeurd. Maar dat is wonder 1 die van ons kant moet komen + wonder 2 dat de ajaks spelersbus een ongeluk krijgt op de snelweg, dat enkele spelers paar weken uit roulatie raken met wat been en rug klachten ( dood hoeft niemand te gaan )
Waarom niet? Als we het over voorspellen kampioen gaat worden moeten we ook de concurrentie erbij pakken. Ook bij Ajax zijn er grote veranderingen geweest en het is nog maar de vraag hoe Schreuder het aan gaat pakken. Sinds het vertrek van Overmars is het erg rumoerig rondom Ajax en dat heeft ze al een paar keer licht doen wankelen. Aan alles komt ooit een einde en zo ook aan de top periode van Ajax.

Ze zullen voorlopig nog wel meer budget blijven houden, maar als ze een keer die CL groepsronde niet doorkomen en 2e worden (het hoeft maar 1 ongelukkig jaar te zijn) kan er al een lichte verschuiving plaatsvinden.

Als die Benitez echt zo goed is als beloofd, dan kan Ajax wel leuk met hun 3 miljard op de bank zitten maar hij speelt transfervrij voor ons. Wat dat betreft stemt deze transferperiode mij tevreden en daar is Ruud ook onderdeel van. Hij en de directie stellen de selectie nou eenmaal samen
 
Terug
Bovenaan Onderaan