Aangezien we de backpositie al seizoenen lang niet op orde hebben zou ik dat toch ook prioriteiten geven

Ik hoop toch echt dat PSV’s prioriteiten niet daar liggen op dit moment.


Mocht het wel zo zijn en PSV komt met een topper op een backpositie, waarbij de as-transfers ondergeschikt blijven, ondanks het waarschijnlijke feit dat Götze, Sangaré, Zahavi, Mvogo en Guti weggaan, dan voorzie ik een uiterst mager jaar.

PSV zal wijzer zijn.
 
Ik hoop toch echt dat PSV’s prioriteiten niet daar liggen op dit moment.


Mocht het wel zo zijn en PSV komt met een topper op een backpositie, waarbij de as-transfers ondergeschikt blijven, ondanks het waarschijnlijke feit dat Götze, Sangaré, Zahavi, Mvogo en Guti weggaan, dan voorzie ik een uiterst mager jaar.

PSV zal wijzer zijn.
Middenveld is normaal gesproken het deel waar we er genoeg van hebben. Maak ik me geen zorgen over. Backs daarentegen..
 
Middenveld is normaal gesproken het deel waar we er genoeg van hebben. Maak ik me geen zorgen over. Backs daarentegen..
Dat. En een keeper die er staat en niet zo een waarbij je bij iedere bal in de eigen 16 met dichtgeknepen billen zit te kijken. Kaliber Gomes in zijn jaren bij ons zal wel niet haalbaar zijn, maar zoiets.
 
Dat. En een keeper die er staat en niet zo een waarbij je bij iedere bal in de eigen 16 met dichtgeknepen billen zit te kijken. Kaliber Gomes in zijn jaren bij ons zal wel niet haalbaar zijn, maar zoiets.
Drommel was dan ook geen keeper. Dat moet erbij gezegd worden. Als hij een keeper is dan ben ik dat ook..
 

Ik ga deze man oprecht missen. Sympathiek en heeft zo veel spelers goed ontwikkeld. Top level coach.
Een echte gentleman met uitstraling, dat zeker. Nooit getwijfeld aan hem als uithangbord van de club. En idd spelers doorontwikkeld waar ik het niet meer had verwacht. Teamspirit was top!

Jammer van de constante chaos door blessures, corona, arbitrale bullshit, en toch ook wel het te vaak falen op het laatste moment van de wedstrijd.
 
Laatst bewerkt:
Deze docu zal iedereen hier al wel gezien hebben, ik ook, maar de inkijk in zijn karakter en mentaliteit, ook op schrift gesteld, biedt wel hoop qua coaching:
Moet hem nog een keer zien maar ik denk dat je voor een beginnend trainer geen betere persoonlijkheid dan Ruud kunt hebben. Een winnaar en killer in het veld en buiten het veld nog steeds een winnaar maar ook een aardige, betrokken man. Hij is aan de slag gegaan en heeft alle boeken van Bielsa en ook andere trainers gelezen. Volgens mij is hij op eigen initiatief al van te voren met supporters kernen gaan praten. Hem is geadviseerd om met met Fred Rutten te praten en dat heeft hij ook opgepakt. Nu nog de juiste aankopen en hopen dat het alles dit keer wel op zijn plaats valt
 
Kijk er naar uit, en ergens ben ik ook weer bang dat het tegenvalt.

Ruud is een speler waar ik echt enorm van heb genoten bij PSV, en was ook gewoon mijn (jeugd)held in die jaren. En ook qua karakter (vergelijkbaar met Cocu) vind ik het een topper.
Mijn eerste jaar als SCC-houder (98), ik wist niet wat ik zag. Nilis en van Nistelrooij samen goed voor toen meer dan 50 doelpunten. Ik zie hem nog zelfstandig Ajax slopen in de Arena.
En toen het jaar erop, de Goal-o-meter, een seizoen met meer dan 100 doelpunten.

Maar goed, ergens ook weer bang dat het gewoon niet gaat lukken. Dat mijn mooie herinneringen van een icoon worden overspoeld met een teleurstelling.
 
Kijk er naar uit, en ergens ben ik ook weer bang dat het tegenvalt.

Ruud is een speler waar ik echt enorm van heb genoten bij PSV, en was ook gewoon mijn (jeugd)held in die jaren. En ook qua karakter (vergelijkbaar met Cocu) vind ik het een topper.
Mijn eerste jaar als SCC-houder (98), ik wist niet wat ik zag. Nilis en van Nistelrooij samen goed voor toen meer dan 50 doelpunten. Ik zie hem nog zelfstandig Ajax slopen in de Arena.
En toen het jaar erop, de Goal-o-meter, een seizoen met meer dan 100 doelpunten.

Maar goed, ergens ook weer bang dat het gewoon niet gaat lukken. Dat mijn mooie herinneringen van een icoon worden overspoeld met een teleurstelling.

Denk dat je coach en speler ook gewoon los van elkaar moet zien. Als speler was hij goed. Coach is weer een ander vak.
 
Wat mij heel erg tevreden stelt is dat je ziet dat er een verstandig en echt mens zit. Niet zo'n gemaakt gedrag als bij Ten Hag. Ik heb enorm veel vertouwen in Ruud.

Heerlijk ook wat hij over de begrotingen in de Eredivisie zegt. Hij kijkt niet naar begrotingen en hij vindt dat PSV altijd voor alle prijzen moet gaan. Hier stoorde ik me altijd erg aan bij Schmidt
 
Laatst bewerkt:
Wat mij heel erg tevreden stelt is dat je ziet dat er een verstandig en echt mens zit. Niet zo'n gemaakt gedrag als bij Ten Hag. Ik heb enorm veel vertouwen in Ruud.

Heerlijk ook wat hij over de begrotingen in de Eredivisie zegt. Hij kijkt niet naar begrotingen en hij vindt dat PSV altijd voor alle prijzen moet gaan. Hier stoorde ik me altijd erg aan bij Schmidt
Het verschil in begroting is gewoon een feit. Helaas.
Ik stoorde me dan ook meer aan de commentaren op Schmidt als hij terecht boos was op wat Makkelie en Gozubuyuk hem flikten.
Waardoor hij slechts eén echte prijs met ons PSV kon binnenhalen.
Hopelijk blijft Ruud dergelijke ellende bespaard.
Wel heb ik vertrouwen in onze nieuwe coach, zeker nu hij mensen als Fred Rutten en Marcel Brands om zich heen weet.
Na 5 jaar moet de titel uiteraard onderhand ook weer eens naar Eindhoven. Forza PSV.
 
Laatst bewerkt:
Als ik PSV-fan zou zijn, zou ik tevreden zijn met hoe Van Nistelrooij zich nu presenteert, zeker in verhouding tot Schmidt.

Op basis wat er bij PSV en Ajax op dit moment gaande is, verwacht ik een spannende competitie, met misschien Feyenoord ook in de mix.
Er stond met chocoladeletters op VP: "Van Nistelrooy zal niet op verschil met Ajax wijzen: 'PSV gaat voor alle prijzen' "

Kijk, dat is wat ik verwacht te horen van een coach van PSV; niet dat ge-Calimero van Schmidt die PSV voortdurend als een subtopper presenteerde. Gelijk al pluspunten voor Ruud. Hopelijk brengt hij weer wat topsportcultuur terug bij PSV, en maakt hij de spelers weer fysiek weerbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan