Kunnen we bij deze met zijn alle op voorhand bepalen dat het fenomeen afbreukrisico voor Ruud even niet bestaat.

Tijdens zijn jPSV periode vaak interviews bekeken en eigenlijk altijd positief gevoel na afloop. Heeft letterlijk alles meegemaakt in zijn carrière, van ellendige blessures en het daarom niet doorgaan van een transfer (die later uiteindelijk alsnog ging gebeuren) tot meermaal topscorer van betreffende clubs. Kan dus echt overal over meepraten/adviseren. De kunst is om dit dan ook in woorden en gevoel over te kunnen brengen. En ik heb sterk het idee dat Ruud dit heel goed kan. Goede motivator en ik denk dat de tactische aanvulling van Fred een hele goede match gaat zijn.

De verwachtingen bij v. Bommel waren zo goed als vergelijkbaar maar Ruud zal zich als eindverantwoordelijke i.t.t. v. Bommel, zich niet gaan gedragen als een olifant in een porseleinkast.

Met de juiste aankopen gaat het een mooi seizoen worden, ben ik van overtuigd!
 
Kunnen we bij deze met zijn alle op voorhand bepalen dat het fenomeen afbreukrisico voor Ruud even niet bestaat.

Tijdens zijn jPSV periode vaak interviews bekeken en eigenlijk altijd positief gevoel na afloop. Heeft letterlijk alles meegemaakt in zijn carrière, van ellendige blessures en het daarom niet doorgaan van een transfer (die later uiteindelijk alsnog ging gebeuren) tot meermaal topscorer van betreffende clubs. Kan dus echt overal over meepraten/adviseren. De kunst is om dit dan ook in woorden en gevoel over te kunnen brengen. En ik heb sterk het idee dat Ruud dit heel goed kan. Goede motivator en ik denk dat de tactische aanvulling van Fred een hele goede match gaat zijn.

De verwachtingen bij v. Bommel waren zo goed als vergelijkbaar maar Ruud zal zich als eindverantwoordelijke i.t.t. v. Bommel, zich niet gaan gedragen als een olifant in een porseleinkast.

Met de juiste aankopen gaat het een mooi seizoen worden, ben ik van overtuigd!
De juiste aankopen zal niet gemakkelijk zijn. :cautious: Tot nu toe alleen een keeper die transfervrij komt.
En verder alleen spelers die weggaan.
 
Er stond met chocoladeletters op VP: "Van Nistelrooy zal niet op verschil met Ajax wijzen: 'PSV gaat voor alle prijzen' "

Kijk, dat is wat ik verwacht te horen van een coach van PSV; niet dat ge-Calimero van Schmidt die PSV voortdurend als een subtopper presenteerde. Gelijk al pluspunten voor Ruud. Hopelijk brengt hij weer wat topsportcultuur terug bij PSV, en maakt hij de spelers weer fysiek weerbaar.
Sorry, maar dit vind ik unfair tegenover Roger Schmidt. De beschaafde coach die PSV met veel beperkter middelen en onder moeilijke omstandigheden bijna kampioen heeft gemaakt. Helaas zaten VAR beslissingen hem niet mee op cruciale momenten.

En wat zou het fijn zijn als het woord calimero niet meer gebruikt werd op een PSV forum. Deze Amsterdamse uitvinding dateert uit de tijd dat Kees Rijvers ook wel eens ,terecht , nijdig werd in geval van dubieuze arbitrage. Ze wordt sindsdien vaak gebruikt - vooral in Ajax kringen en dus ook media - als men gefundeerde kritiek niet meer kan weerleggen.
Daarom zag ik onderhand liever b.v. eens een antwoord op de volgens mij nog altijd openstaande vraag aan Gozubuyuk; "Waarom heb je die penalty tegen ons gefloten in de Kuip"?

Dat Ruud aangeeft dat PSV verplicht is voor alle nationale prijzen te gaan, ben ik wel met hem eens. Maar zoals anderen hier al aangeven is hij dan toch zeker afhankelijk van de selectie waarmee hij de titel moet zien binnen te slepen.
Gotze schijnt al bijna weg te zijn. Als Gakpo en/of Sangare dan ook nog vertrekt wordt het kwalitatief niet beter vrees ik. Toppers dien je binnenboord te houden, zwakke plekken te versterken.
Tot nu toe zie ik alleen een nieuwe doelman. Op zich veelbelovend, maar over een dikke maand wacht toch echt al de voorronde CL. Met een ingespeelde ploeg of met los zand?
 
Prachtig interview. Wij beseffen niet hoe groot Ruud is qua aanzien in het buitelnland. Trots!
Dat grote aanzien daar geldt niet alleen voor Ruud.
In het buitenland wordt ook heel positief geoordeeld over de club PSV.
Brazilie, Zuid Korea, Mexico enzovoorts.
Daar zou de club beslist meer mee kunnen doen denk ik.
 
Kunnen we bij deze met zijn alle op voorhand bepalen dat het fenomeen afbreukrisico voor Ruud even niet bestaat.

Tijdens zijn jPSV periode vaak interviews bekeken en eigenlijk altijd positief gevoel na afloop. Heeft letterlijk alles meegemaakt in zijn carrière, van ellendige blessures en het daarom niet doorgaan van een transfer (die later uiteindelijk alsnog ging gebeuren) tot meermaal topscorer van betreffende clubs. Kan dus echt overal over meepraten/adviseren. De kunst is om dit dan ook in woorden en gevoel over te kunnen brengen. En ik heb sterk het idee dat Ruud dit heel goed kan. Goede motivator en ik denk dat de tactische aanvulling van Fred een hele goede match gaat zijn.

De verwachtingen bij v. Bommel waren zo goed als vergelijkbaar maar Ruud zal zich als eindverantwoordelijke i.t.t. v. Bommel, zich niet gaan gedragen als een olifant in een porseleinkast.

Met de juiste aankopen gaat het een mooi seizoen worden, ben ik van overtuigd!
Voor mij is het simpel omdat ik speler en trainer het gescheiden houd. De speler Ruud zal ik voor altijd dankbaar zijn, daar gaat niets aan veranderen.
De trainer beoordeel ik afzonderlijk omdat het om een ander vak gaat met andere omstandigheden.
 
Dat grote aanzien daar geldt niet alleen voor Ruud.
In het buitenland wordt ook heel positief geoordeeld over de club PSV.
Brazilie, Zuid Korea, Mexico enzovoorts.
Daar zou de club beslist meer mee kunnen doen denk ik.
Overal wel hoor. Op het forum van Leicester FC, werd zeer positief gesproken over PSV. Eindhoven kennen ze dan wat minder, maar PSV des te beter.
 
En natuurlijk op 8 mei


en 10 mei

 

Jazeker, en in januari/februari kan dat scenario zich ook straks weer herhalen. Nieuwe team, veel veranderingen en dan een onervaren trainer zetten, hoe dom kan je zijn maar ja ach.. Of hij ligt er snel uit of krijgt wel eeuwen de kans om te prutsen, niet te snel afserveren als 'vorige iconen' verhaal, hoe dan ook sportief zie ik weinig goeds voor psv komen.
 
Jazeker, en in januari/februari kan dat scenario zich ook straks weer herhalen. Nieuwe team, veel veranderingen en dan een onervaren trainer zetten, hoe dom kan je zijn maar ja ach.. Of hij ligt er snel uit of krijgt wel eeuwen de kans om te prutsen, niet te snel afserveren als 'vorige iconen' verhaal, hoe dan ook sportief zie ik weinig goeds voor psv komen.
Welk scenario zie jij wel goed komen dan?
 
Welk scenario zie jij wel goed komen dan?

Ervaren trainer is de basis en begin van alles, dan heb ik er meer vertrouwen in dat het op korte of langere termijn goed komt. Met amateurs aan het roer kan het alle kanten op gaan of slappe hap blijven voor altijd.
 
Ervaren trainer is de basis en begin van alles, dan heb ik er meer vertrouwen in dat het op korte of langere termijn goed komt. Met amateurs aan het roer kan het alle kanten op gaan of slappe hap blijven voor altijd.

Wel jammer dat we geen ervaren trainer hebben gehad in de afgelopen jaren, dan hadden we kunnen testen of dit daadwerkelijk het geval zou zijn geweest :maniac:
 
Ervaren trainer is de basis en begin van alles, dan heb ik er meer vertrouwen in dat het op korte of langere termijn goed komt. Met amateurs aan het roer kan het alle kanten op gaan of slappe hap blijven voor altijd.
Schmidt had ook behoorlijk wat ervaring. Ik denk vooral dat het karakter van de trainer bij de club moet passen. En het stelt mij heel erg tevreden dat Ruud het professionalisme en alles uit jezelf halen hoog in het vaandel heeft
 
Schmidt had ook behoorlijk wat ervaring. Ik denk vooral dat het karakter van de trainer bij de club moet passen. En het stelt mij heel erg tevreden dat Ruud het professionalisme en alles uit jezelf halen hoog in het vaandel heeft

Is er ooit een trainer geweest die riep van jongens doe wat je wilt, zuip je kapot en we kijken wel zaterdag hoe we gaan spelen. Ze roepen allemaal het zelfde onzin wat leuk voor de oren klinkt maar in praktijk zelden zichtbaar is.
 
Is er ooit een trainer geweest die riep van jongens doe wat je wilt, zuip je kapot en we kijken wel zaterdag hoe we gaan spelen. Ze roepen allemaal het zelfde onzin wat leuk voor de oren klinkt maar in praktijk zelden zichtbaar is.
Tsja dan heeft discussieren ook weinig zin als alles fake is wat er geroepen wordt en dat alles en iedereen toch wel verborgen agendas heeft
 
Terug
Bovenaan Onderaan