J.B.
Assistent Coach
Ambities Europees mogen ook best uitgesproken worden. Opnieuw is het doel minimaal overwinteren el en dan mikken op kwartfinale. Starten in CL. Niet nog een seizoen Conference League aub. Ik vind dat toch echt psv onwaardig..Ben ik ergens wel met je eens…maar ik denk dat we echt op een punt zijn beland dat we moeten kiezen voor de lange termijn en als dat betekent dat we die stinkclub nog een seizoen ruimte geven dan zij dat zo…(hoewel ik het nog maar moet zien met alle wisselingen die daar plaats gaan vinden op alle niveaus)
Het zou ook vanaf het begin heel goed uit kunnen pakken met Ruud maar ik hoop vooral dat we een pad inslaan waar een lange termijn beleid in te herkennen is met Ruud aan het roer…
Brands die de selectie op orde brengt en een keer investeert in de verdediging, Ruud die nog meer oog heeft voor de jeugd waar hij bekend mee is en zorgt voor herkenbaar voetbal…het optuigen van fatsoenlijke scouting en meer commercie…
Al dat soort zaken vind ik voor nu zo veel belangrijker dan het simpele gegeven of we volgend seizoen wel of geen kampioen worden, hoe gek het misschien ook klinkt, want als die zaken wel worden geregeld komt dat kampioenschap vroeg of laat wel weer…en anders blijven we meer afhankelijk van uitglijders in Amsterdam ipv dat we zelf iets aan het bouwen zijn…geef Ruud de kans en even een seizoen niet blindstaren op resultaten aub!!