Derksen

Aanvoerder
Waarom ben je op voorhand zo negatief over Ruud…heeft het prima gedaan bij PSV tot nu toe…?

Het blijft een onbewezen amateur, die veel te leren heeft en veel fouten nog moet maken. Dan ga je niet aan de bak bij een club die in 22/23 kampioen moet worden 🙄

Ik ken een gozer die ook heer en meester is met karten, al zijn geld en van zijn ouders gaat er aan op maar hij timmert goed aan de weg in Oostenrijk, maar je gaat hem ook niet meteen in F1 zetten maar bouwt het op.

Maar ach PSV, gebruikt weer hun emoties en oude iconen die kansen krijgen om te prutsen en te leren, heel lievvvvv en te dom voor woorden. Ik geef hem tot januari max, dan komt iemand anders die ons moet gaan helpen aan damage control om 2de of 3de nog te worden. Juppieeeee Ruudjeeee for everrrr 🎉

ontleder

Basisspeler
Het blijft een onbewezen amateur, die veel te leren heeft en veel fouten nog moet maken. Dan ga je niet aan de bak bij een club die in 22/23 kampioen moet worden 🙄

Ik ken een gozer die ook heer en meester is met karten, al zijn geld en van zijn ouders gaat er aan op maar hij timmert goed aan de weg in Oostenrijk, maar je gaat hem ook niet meteen in F1 zetten maar bouwt het op.

Maar ach PSV, gebruikt weer hun emoties en oude iconen die kansen krijgen om te prutsen en te leren, heel lievvvvv en te dom voor woorden. Ik geef hem tot januari max, dan komt iemand anders die ons moet gaan helpen aan damage control om 2de of 3de nog te worden. Juppieeeee Ruudjeeee for everrrr 🎉
zie vorige opmerking :(:(

Derksen

Aanvoerder
zie vorige opmerking :(:(

Niet nodig, je bent gewoon dom als je zo'n gok neemt met onervaren/onbewezen gast. Wie het niet mee eens is tja, heeft veel te leren of is een gokker.

Als het bedrijfsleven of sportgelegenheden zo werkte dan kon elke tuinman ook manager of trainer worden.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Niet nodig, je bent gewoon dom als je zo'n gok neemt met onervaren/onbewezen gast. Wie het niet mee eens is tja, heeft veel te leren of is een gokker.

Als het bedrijfsleven of sportgelegenheden zo werkte dan kon elke tuinman ook manager of trainer worden.
De sportwereld zit juist heel anders in elkaar dan het bedrijfsleven an sich. Marcel Brands was niet eens een topspeler en werd manager bij Willem II, AZ, PSV en Everton. Frank de Boer had alleen Jong Ajax getraind en werd trainer van het eerste en 4x op rij kampioen. Louis van Gaal was trainer van jong Ajax toen hij naar voren werd geschoven. Van Bronckhorst was trainer van jong Feyenoord. Max Huiberts was speler en werd manager bij AZ. En zo kan ik nog blijven doorgaan. Soms is het erg succesvol en soms mislukt het. Een garantie dat het lukt of niet lukt heb je dus niet.

Rubberen Robbie

Jeugdspeler
Als ik het plaatje zo zie, met bovenaan Ajax en als titel "de hand van de trainer" kan het zomaar gaan over de misstanden bij Ajax tijdens het regime van overmars.
Gaat er over hoe ver de invloed van een trainer reikt. Op zich kan die Jonker best goed er over praten, alleen dat accent...:sick:

Derksen

Aanvoerder
Soms is het erg succesvol en soms mislukt het. Een garantie dat het lukt of niet lukt heb je dus niet.

Het blijft een gok, dat is het altijd. Maar iemand die ervaring heeft kan haast altijd meer trucjes dan een beginner, daarom statisch gesproken altijd de betere keus. Daarom had Ruud in geen 100 jaar van mij de kans gekregen, bij een subtopper prima maar niet bij PSV of Ajax.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Het blijft een gok, dat is het altijd. Maar iemand die ervaring heeft kan haast altijd meer trucjes dan een beginner, daarom statisch gesproken altijd de betere keus. Daarom had Ruud in geen 100 jaar van mij de kans gekregen, bij een subtopper prima maar niet bij PSV of Ajax.
Zowel voor de beginnende trainer als voor de ervaren trainer geldt dat je in principe net zo goed of slecht bent als je materiaal. Zet Guardiola of Klopp met al hun ervaring en successen, bij een Sparta en ze degraderen wellicht heel snel. Er zijn maar weinig trainers die een elftal echt veel beter maken dan ze zijn, die trainers zijn echt op een hand te tellen en meer ook niet. De rest van de trainers in de grote competities vind ik vaak overrated en weinig toevoegen. Schmidt is een ervaren trainer maar heeft desondanks te weinig wedstrijd inzicht. Cocu was onervaren maar werd hier toch in 5 jaar tijd 3x kampioen en presteerde redelijk in de CL. Als van Nistelrooij straks geen goede keeper, geen top cv en geen waardige vervanger voor Sangare en eventueel Gakpo krijgt, dan wordt hij 3e of 4e zelfs. Een ervaren trainer zou daar niet zoveel aan gaan veranderen.

Ex Libris

Basisspeler
Ten Hag heeft Rutte dus gevraagd om assistent te worden in Engeland, wat Rutte heeft afgewezen. Hij blijft dus bij PSV volgend seizoen.

Kira

Aanvoerder
Ten Hag heeft Rutte dus gevraagd om assistent te worden in Engeland, wat Rutte heeft afgewezen. Hij blijft dus bij PSV volgend seizoen.

Gaaf. Mooi dat hij psv verkiest boven man utd. Toch ook een gave club om voor te werken.

Bovenaan Onderaan