Dit dus. Niks 'zuur', gewoon de lat leggen waar ie hoort te liggen.
Dat dikgedrukte bevestigt voor mij dat je het bereikte wel prima vindt. Dat mag, maar ik doe daar niet aan mee. Ik wil niet tot de laatste wedstrijd 'meedoen om het kampioenschap', ik wil elk seizoen kampioen worden, en als dat niet lukt, is het seizoen mislukt; zo simpel is het. Europees wil ik meer dan slechts 'overwinteren', en de beker moet ook gewoon gewonnen worden. Dat kan uiteraard niet altijd bereikt worden, maar dat moet wel de maatstaf zijn. Dat kan jij 'onzin uitkramen' vinden, of 'arrogant', maar zo kijk ik er tegenaan, en je post toont voor mij wel degelijk aan dat je genoegen neemt met minder. Hoe oud je bent maakt me daarbij niks uit (maar ik vermoed inderdaad dat de nieuwe, 'glashalfvolgeneratie' opgegroeid is in de armoedige jaren van PSV onder o.a. Rutten en Reker, waardoor men toch anders tegen de club aankijkt en minder streng is qua eisen). Waren we maar wat meer arrogant hier, dan werd de lat misschien wat hoger gelegd. Sterker nog, ik heb helemaal geen hekel aan die Amsterdamse bluf, vind dat eigenlijk beter dan dat gemoedelijke knuffelgeleuter waarmee iedereen een aai over de bol krijgt en alles vergoelijkt wordt. Ik wil een topsportklimaat zien; dat gemoedelijke mag men overlaten aan de Mart van den Heuvels binnen de PSV gelederen.