Schmidt werkt geheel op zn eigen manier. Dat vinden we in Nederland maar gek. Maar dat boeit m niet. Beetje eigenwijs mag een trainer wel zijn.

Schmidt werkt geheel op 1 manier maar, enige die hij kan en die totaal niet past bij onze spelers. Onze goede spelers verliezen waarde en niemand houdt het 90 minuten uit, hij zet zich zelf + ons club voor lul en draait op geluk dat het goed uitpakte diverse keren. Hij is/was een leuk experiment dat is gewoon gefaald, tijd voor 1 die meer konijnen uit 1 hoed kan toveren ipv deze vollgas amateur die denkt dat die voetbal uitgevonden heeft :braak:

Gelukkig zakt die om de 4 dagen steeds dieper in het zand dus nog ff en het is klaar met hem, morgen kwart over 4 komt het zand al tot zijn schouders.
 
Schmidt werkt geheel op 1 manier maar, enige die hij kan en die totaal niet past bij onze spelers. Onze goede spelers verliezen waarde en niemand houdt het 90 minuten uit, hij zet zich zelf + ons club voor lul en draait op geluk dat het goed uitpakte diverse keren. Hij is/was een leuk experiment dat is gewoon gefaald, tijd voor 1 die meer konijnen uit 1 hoed kan toveren ipv deze vollgas amateur die denkt dat die voetbal uitgevonden heeft :braak:

Gelukkig zakt die om de 4 dagen steeds dieper in het zand dus nog ff en het is klaar met hem, morgen kwart over 4 komt het zand al tot zijn schouders.
Verbaast me niks dat jij dit zo ziet.
Geeft me des te meer vertrouwen dat ik t juist goed zie :maniac:
 
Verbaast me niks dat jij dit zo ziet.
Geeft me des te meer vertrouwen dat ik t juist goed zie :maniac:

Nee, jij vat het allemaal veel te netjes samen. Als je alles evalueert dan is er veel meer negatiefs dan positiefs te melden over hem en het geheel, hij heeft veel kapitaal vernietigd en meer schade aangericht dan goede dingen.
 
Nee, jij vat het allemaal veel te netjes samen. Als je alles evalueert dan is er veel meer negatiefs dan positiefs te melden over hem en het geheel, hij heeft veel kapitaal vernietigd en meer schade aangericht dan goede dingen.
Kapitaal vernietigd ? Welke spelers dan? jongens als Boscagli, Teze, Madueke & Gakpo ontwikkelen ze zich allemaal super goed alleen Mo een paar keer laten banken maar die moest ook gewoon fit worden dus meer dan logisch dus ben benieuwd hoe die dan “kapitaal vernietigd” heeft.
 
Schmidt blijft na dit seizoen gewoon zitten. Hij heeft te veel punten om mee te kunnen schermen waarom het dit jaar niet is gelukt (ben eigenlijk ook wel benieuwd wat de gestelde doelstellingen waren vanuit de directie richting Schmidt). Ik denk ook dat Schmidt véél meer uit de groep kan halen volgend seizoen wanneer er (hopelijk) weer publiek bij mag zijn, we een fitte groep hebben en een normaal speelschema.

Als je in een klote seizoen 2e wordt, Europa overwintert en de beker doorkomt tot de kwartfinale (ja, dat is voor ons een unicum :lmao: ). Dan ben ik zeer benieuwd wat er allemaal staat te gebeuren bij een goed seizoen :D

Ondanks dat ik het ook allemaal kut vind en het vertrouwen verlies, blijf ik er wel bij dat we helemaal niets opschieten met het ontslaan van de trainer en weer helemaal van voorafaan beginnen. Ik zie liever een TD de deur uitvliegen.
 
Kapitaal vernietigd ? Welke spelers dan? jongens als Boscagli, Teze, Madueke & Gakpo ontwikkelen ze zich allemaal super goed alleen Mo een paar keer laten banken maar die moest ook gewoon fit worden dus meer dan logisch dus ben benieuwd hoe die dan “kapitaal vernietigd” heeft.

Die doen het prima, maar zijn nog lang geen PSV niveau. De 2 belangrijkste spelers, Mo & Malen zijn flink goedkoper geworden. Wat ze ook uitstralen en in nette woorden uitspreken hoe ontevreden ze zijn over de Coach en de hele 'nieuwe psv'. Aan Zahavi & Gotze heb je niks aan daar ga je niks op verdienen, Sangare is een houthakker die hard werkt maar amper een bal bij zijn collega krijgt, Fein kan je gerust terug sturen etc. Paar leuke talentjes die aan de weg timmeren en de rest is gewoon PSV onwaardig zooitje waar europa echt niet op zit te wachten.
 
Die doen het prima, maar zijn nog lang geen PSV niveau. De 2 belangrijkste spelers, Mo & Malen zijn flink goedkoper geworden. Wat ze ook uitstralen en in nette woorden uitspreken hoe ontevreden ze zijn over de Coach en de hele 'nieuwe psv'. Aan Zahavi & Gotze heb je niks aan daar ga je niks op verdienen, Sangare is een houthakker die hard werkt maar amper een bal bij zijn collega krijgt, Fein kan je gerust terug sturen etc. Paar leuke talentjes die aan de weg timmeren en de rest is gewoon PSV onwaardig zooitje waar europa echt niet op zit te wachten.

Gaat dit buitenom Malen en Mo over het aankoopbeleid van De Jong of:
 

Bijlagen

  • MV5BNDgxYzgyMGUtYTkxYS00Yzk5LWIwMmItNGIzY2I5ZTE3MmNjXkEyXkFqcGdeQXVyNjk1Njg5NTA@._V1_.jpg
    MV5BNDgxYzgyMGUtYTkxYS00Yzk5LWIwMmItNGIzY2I5ZTE3MmNjXkEyXkFqcGdeQXVyNjk1Njg5NTA@._V1_.jpg
    49,1 KB · Weergaven: 8
Die doen het prima, maar zijn nog lang geen PSV niveau. De 2 belangrijkste spelers, Mo & Malen zijn flink goedkoper geworden. Wat ze ook uitstralen en in nette woorden uitspreken hoe ontevreden ze zijn over de Coach en de hele 'nieuwe psv'. Aan Zahavi & Gotze heb je niks aan daar ga je niks op verdienen, Sangare is een houthakker die hard werkt maar amper een bal bij zijn collega krijgt, Fein kan je gerust terug sturen etc. Paar leuke talentjes die aan de weg timmeren en de rest is gewoon PSV onwaardig zooitje waar europa echt niet op zit te wachten.
Maar dat Malen ballen er niet inschiet kan Schmidt toch moeilijk iets aan doen hij stelt hem toch gewoon op? Dus snap niet wat je dan bedoeld met kapitaalvernietiging en Mo begon na de winterstop ook op gang te komen dus ja kapitaal vernietiging?
 
Maar dat Malen ballen er niet inschiet kan Schmidt toch moeilijk iets aan doen hij stelt hem toch gewoon op? Dus snap niet wat je dan bedoeld met kapitaalvernietiging en Mo begon na de winterstop ook op gang te komen dus ja kapitaal vernietiging?

Mo begon op gang te komen? Hij was vaak genoeg de dikste en zwakste schakel, vaak aanwezig verder nutteloos, bij Malen en Mo zie je de onvrede er van af stralen, daarom presteren ze ook onder hun kunnen omdat ze schijt hebben aan Schmidt en zijn hele systeem. Ipv je team rondom je beste spelers op te bouwen wilt hij alleen fullgas wat M&M duidelijk niet ligt waardoor ze er niet op vooruit gaan.
 
Mo begon op gang te komen? Hij was vaak genoeg de dikste en zwakste schakel, vaak aanwezig verder nutteloos, bij Malen en Mo zie je de onvrede er van af stralen, daarom presteren ze ook onder hun kunnen omdat ze schijt hebben aan Schmidt en zijn hele systeem. Ipv je team rondom je beste spelers op te bouwen wilt hij alleen fullgas wat M&M duidelijk niet ligt waardoor ze er niet op vooruit gaan.
Ik vind Malen wel mee vallen hoor. Goals en assists liggen bijvoorbeeld niet ver van zijn aantal duels en hij is tweede topscorer in e Eredivisie op zijn 22e.
 
Mo begon op gang te komen? Hij was vaak genoeg de dikste en zwakste schakel, vaak aanwezig verder nutteloos, bij Malen en Mo zie je de onvrede er van af stralen, daarom presteren ze ook onder hun kunnen omdat ze schijt hebben aan Schmidt en zijn hele systeem. Ipv je team rondom je beste spelers op te bouwen wilt hij alleen fullgas wat M&M duidelijk niet ligt waardoor ze er niet op vooruit gaan.
Ja Mo begon in Januari op gang te komen was in de beker tegen Ajax de beste man van het veld nadat de te zwaar was, is die zich gewoon prima aan het herpakken, maar ik zie alweer dat je geen goed argument hebt op de vraag hoezo kapitaal vernietig? Want eerst is het Schmidt z’n schuld en is hij de schuld van hun kapitaal vernietig en in je vorige post is Mo de zwakste schakel en te zwaar dan ligt dat toch niet aan Schmidt dat die te zwaar is? En als die niet goed speelt stel je hem toch niet op en toch stelt Schmidt hem op en probeert die hem beter te maken en als nog is het schmidt’s schuld van kapitaal vernietiging? Goed argument Q je spreekt jezelf tegen👍
 
Nee, jij vat het allemaal veel te netjes samen. Als je alles evalueert dan is er veel meer negatiefs dan positiefs te melden over hem en het geheel, hij heeft veel kapitaal vernietigd en meer schade aangericht dan goede dingen.

Nee, niet mee eens dus.
Jij vat het allemaal veel en veel en veel te negatief samen, en dan druk ik me nog voorzichtig uit ;)
 
Nee, niet mee eens dus.
Jij vat het allemaal veel en veel en veel te negatief samen, en dan druk ik me nog voorzichtig uit ;)

En jullie veels te optimistisch en licht, een trainer die op alle fronten gefaald heeft verdient dat echt niet. Iedereen lacht die man uit en hier is men vol vertrouwen en vergeeft hem alles
 
En jullie veels te optimistisch en licht, een trainer die op alle fronten gefaald heeft verdient dat echt niet. Iedereen lacht die man uit en hier is men vol vertrouwen en vergeeft hem alles
Tja, daar gaat t mis.
Ik zie niet in dat ie op alle fronten heeft gefaald.
Op alle fronten zou nl betekenen 5e of slechter in de competitie, niet overwinteren europa en snel uitgeschakeld in beker door minder team. Maar dat heb ik een paar posts geleden al aangegeven.

En dat iedereen hem uitlacht is complete onzin. En dan nog, lekker boeien wie wie uitlacht. Tis geen kleuterschool.
 
Welkom bij de nieuwe generatie PSV-supporters; die vinden het allemaal wel prima. Tweede is prima, meedoen is belangrijker dan winnen, etc.:cautious:
Heb dat gevoel ook wel. De tijden dat PSV gewoon de ultieme top was in NL hebben ze gemist, en dat is waar ikzelf de lat leg. En ja toen was Ajax ook altijd de club met meer mogelijkheden maar dat was geen excuus
En nee toen ook niet altijd kampioen maar was wel altijd het doel en over het algemeen werden we ook gewoon vaker kampioen dan Ajax. En de Arena? Dat was gewoon ons domein sinds het is neergeplant.

Heb het zelf vooral over de periode 87-2007 zo oud ben ik ook nog niet ;)
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij de nieuwe generatie PSV-supporters; die vinden het allemaal wel prima. Tweede is prima, meedoen is belangrijker dan winnen, etc.:cautious:

Helaas waar, trekken aan dooie paarden ( spelers/staff ) die je per direct hoort af te schrijven, maar nee wij zijn lievvvv dus iedereen krijgt 40 kansen. Al kost het punten maar ach we doen het voor die individueel om hem niet te kwetsen
 
Heb dat gevoel ook wel. De tijden dat PSV gewoon de ultieme top was in NL hebben ze gemist, en dat is waar ikzelf de lat leg. En ja toen was Ajax ook altijd de club met meer mogelijkheden maar dat was geen excuus.
Dit is wat we 'uit de hoogte doen' noemen.
Iets waar we zon hekel aan hebben als alles wat ajax gerelateerd is dat doet.

Deze is vanuit een soort leeftijdssuperioriteitsgevoel. (Scrabble that!)
:braak:

Ik kap er mee in deze discussie.
We gaan zien hoe t zich ontwikkelt met Schmidt aan t roer, en wie er dus gelijk krijgt.
 
Dit is wat we 'uit de hoogte doen' noemen.
Iets waar we zon hekel aan hebben als alles wat ajax gerelateerd is dat doet.

Deze is vanuit een soort leeftijdssuperioriteitsgevoel. (Scrabble that!)
:braak:

Ik kap er mee in deze discussie.
We gaan zien hoe t zich ontwikkelt met Schmidt aan t roer, en wie er dus gelijk krijgt.
Verstandig, denk dat de azijn bij sommige in de aanbieding was deze week😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan