Der Jaufe

Internationale Legende
De 'glas halfvol' benadering; geen enkele prijs gewonnen, maar we zijn tov vorig seizoen wel een ronde verder gekomen. Tja, ik kan er niet veel mee, maar zo kun je er ook tegenaan kijken.
Tja, de kans dat we de EL of CL winnen acht ik niet heel groot, sterker nog dat hebben we in ruim 100 jaar maar 2x gered.
Maar overwinteren is m.i. een ondergrens waar we helaas te vaak onderdoor zijn gedoken. Wat dat betreft is er geen reden tot jubelstemming maar doe je het wat dit soort zaken minder slecht dan andere seizoenen.

Ongezouten

Trainer Coach
Tja, de kans dat we de EL of CL winnen acht ik niet heel groot, sterker nog dat hebben we in ruim 100 jaar maar 2x gered.
Maar overwinteren is m.i. een ondergrens waar we helaas te vaak onderdoor zijn gedoken. Wat dat betreft is er geen reden tot jubelstemming maar doe je het wat dit soort zaken minder slecht dan andere seizoenen.
Geen kampioen, geen beker, en wederom niets laten zien in europa. Het is maar hoe je het bekijkt met dat 'beter' of 'minder slecht' dan andere seizoenen. Misschien werd er in die mindere seizoenen eigenlijk wel boven het kunnen van die selectie gepresteerd, of precies naar het kunnen van. Als PSV zijnde, en sowieso met deze selectie zou je op papier gewoon meer mogen verwachten dan al ruim van tevoren overal voor uitgeschakeld zijn, en dan nog maar moeten hopen dat je die tweede plek vast kunt houden; vind ik dan he.:rolleyes:

Laatst bewerkt:

Mikasa

Internationale Legende
Misschien toch een idee om iemand net wat meer tijd te geven. Om niet na een half seizoen te zeggen “doei”, en een ander weer van voren af aan te laten beginnen.
Maar er zit wel een verschil tussen iemand nog de kans geven of zeggen dat het een goed seizoen is.

Vooral het nu al kansloos zijn voor de titel en het moeten strijden voor de 2e plek zie ik wel als matig.

Der Jaufe

Internationale Legende
Maar er zit wel een verschil tussen iemand nog de kans geven of zeggen dat het een goed seizoen is.

Vooral het nu al kansloos zijn voor de titel en het moeten strijden voor de 2e plek zie ik wel als matig.
Ja, alleen jammer dat iedereen die enige nuance aanbrengt meteen wordt weggezet als nepfan die tevreden is met de 2e plaats, daar ben ik wel een beetje klaar mee. (niet aan jou gericht)

Bovenaan Onderaan