Toni Lato (V) (gehuurd van Valencia)

Triest voor die gast waarvoor Valencia gewoon even 80M vraagt na zijn contractverlenging...:rolleyes:
Lato heeft nog niks bewezen ........Boscagcli centraal evenmin
Viergever speelt altijd zijn match maar die heeft zijn verleden tegen ( voor sommigen blijkbaar)
om de bal kwijt te kunnen moeten er zich ook spelers aanbieden en vrijlopen
Lato is beoordeeld op zijn belabberde wedstrijd tegen Wolfsburg. Tenminste dat lijkt me zo.
Heeft nog met Jong PSV meegedaan, verder niets van gezien.
Ik vond dat Boscagli het prima deed als LB tegen Apollon.
Ik hoopte eigenlijk bij zijn komst dat Viergever back-up voor hem zou worden op de LCV positie.
Stuivertje wisselen dus. Baumgartl en Boscagli leek mij een sterk verdedigingsblok.
Sadilek hoop ik zowieso op die positie niet meer te zien.
Dan moeten de Fransoos en de Spanjool het samen maar strijden voor die plek.
Ik ben het dan alwéér eens met Voetbalvisie.
 
Lato vult prima het gaat dat Romero heeft achtergelaten op. Na 6 wedstrijden nog geen minuut in de ED gespeeld.
Sowieso is de vraag of hij het niveau heeft, maar voorlopig wordt er gewoon geld weggegooid. Hij lijkt niet geblesseerd.
Een prima gang van zaken... :clap:
 
Bron

'Ontevreden PSV'er dreigt met razendsnel vertrek'

PSV haalde Lato afgelopen zomer op bij Valencia. Aanvankelijk leek de Eindhovense club hem permanent over te nemen met een terugkoopclausule, maar uiteindelijk werd het een huurcontract zonder optie. De Spanjaard speelde vooralsnog echter maar één officiële minuut: tegen Apollon Limassol in de voorrondes van de Europa League.

Lato zal tot januari zijn situatie aankijken. Mocht de situatie dan niet veranderen, dan dreigt hij PSV te verzoeken om mee te werken aan een vertrek. Bij Valencia zal de verdediger echter ook weinig perspectief zien en dus lijkt een andere huurtransfer voor de hand te liggen.

Het Spaanse medium stelt dat Mark van Bommel als PSV-trainer het eindoordeel heeft. Hij zal moeten bewijzen dat er nog perspectief is voor Lato.

Denk dat beide partijen dit niet erg vinden.
 
Bron

'Ontevreden PSV'er dreigt met razendsnel vertrek'

PSV haalde Lato afgelopen zomer op bij Valencia. Aanvankelijk leek de Eindhovense club hem permanent over te nemen met een terugkoopclausule, maar uiteindelijk werd het een huurcontract zonder optie. De Spanjaard speelde vooralsnog echter maar één officiële minuut: tegen Apollon Limassol in de voorrondes van de Europa League.

Lato zal tot januari zijn situatie aankijken. Mocht de situatie dan niet veranderen, dan dreigt hij PSV te verzoeken om mee te werken aan een vertrek. Bij Valencia zal de verdediger echter ook weinig perspectief zien en dus lijkt een andere huurtransfer voor de hand te liggen.

Het Spaanse medium stelt dat Mark van Bommel als PSV-trainer het eindoordeel heeft. Hij zal moeten bewijzen dat er nog perspectief is voor Lato.

Denk dat beide partijen dit niet erg vinden.
Tja, zo goed zijn Boscagli en Sadilek niet. Ik denk dan dat die Lato niet zo goed is?
 
Bron

'Ontevreden PSV'er dreigt met razendsnel vertrek'

PSV haalde Lato afgelopen zomer op bij Valencia. Aanvankelijk leek de Eindhovense club hem permanent over te nemen met een terugkoopclausule, maar uiteindelijk werd het een huurcontract zonder optie. De Spanjaard speelde vooralsnog echter maar één officiële minuut: tegen Apollon Limassol in de voorrondes van de Europa League.

Lato zal tot januari zijn situatie aankijken. Mocht de situatie dan niet veranderen, dan dreigt hij PSV te verzoeken om mee te werken aan een vertrek. Bij Valencia zal de verdediger echter ook weinig perspectief zien en dus lijkt een andere huurtransfer voor de hand te liggen.

Het Spaanse medium stelt dat Mark van Bommel als PSV-trainer het eindoordeel heeft. Hij zal moeten bewijzen dat er nog perspectief is voor Lato.

Denk dat beide partijen dit niet erg vinden.
Goed zo Toni, dat zal ze leren!
 
Die andere 2 zijn van PSV deze niet. Ook kan zo Sadilek zijn min maken en altijd handig als een speler op meerdere plekken inzetbaar is. Dit hebben Cocu en vBommel beiden van Hiddink.
 
Bron

'Ontevreden PSV'er dreigt met razendsnel vertrek'

PSV haalde Lato afgelopen zomer op bij Valencia. Aanvankelijk leek de Eindhovense club hem permanent over te nemen met een terugkoopclausule, maar uiteindelijk werd het een huurcontract zonder optie. De Spanjaard speelde vooralsnog echter maar één officiële minuut: tegen Apollon Limassol in de voorrondes van de Europa League.

Lato zal tot januari zijn situatie aankijken. Mocht de situatie dan niet veranderen, dan dreigt hij PSV te verzoeken om mee te werken aan een vertrek. Bij Valencia zal de verdediger echter ook weinig perspectief zien en dus lijkt een andere huurtransfer voor de hand te liggen.

Het Spaanse medium stelt dat Mark van Bommel als PSV-trainer het eindoordeel heeft. Hij zal moeten bewijzen dat er nog perspectief is voor Lato.

Denk dat beide partijen dit niet erg vinden.

Adios!
Als ie minder is dan Boscagli en zelfs Sadilek, dan kan ie beter weggaan en het bij een Spaanse laagvlieger gaan proberen. En als ie niet voor zijn plek wil vechten, dan heeft ie de verkeerde instelling.
Daarnaast is het huren van een speler, om hem op te leiden voor een andere club, niet iets wat PSV zou moeten doen.
 
Hele artikel is gebaseerd op een bronloos Spaans artikel. Ik denk dat ze Lato geen eens gesproken hebben en dat het artikel puur op vermoedens gebaseerd is.

Ik had zelf ook wel kunnen bedenken dat een speler die slechts 1 officiëel speelminuut gehad heeft niet tevreden is.
 
Denk eerder dat het uitmaakt of de speler die je huurt wel het gewenste niveau heeft.
Als een speler per direct een toegevoegde waarde heeft, prima. Maar niet om spelers als Lato fouten te laten maken, op te leiden om ze vervolgens gratis naar een andere club terug te sturen. Als je een jonge speler de kans geeft om te groeien, dan doe je dat met een eigen speler, zodat je het vervolg in eigen hand hebt.
 
Adios!
Als ie minder is dan Boscagli en zelfs Sadilek, dan kan ie beter weggaan en het bij een Spaanse laagvlieger gaan proberen. En als ie niet voor zijn plek wil vechten, dan heeft ie de verkeerde instelling.
Daarnaast is het huren van een speler, om hem op te leiden voor een andere club, niet iets wat PSV zou moeten doen.

Dus als Lato bv in de winterstop vertrekt en PSV kan Angelino voor 6mnd huren zou je dat niet toejuichen?
 
Het blijft een beetje een raar verhaal toch? Waarom hebben ze zo lang geprobeerd om hem te kopen om uiteindelijk te huren en nu laat van Bommel hem nooit spelen?!!? Kan zijn dat hij niet goed genoeg is, maar dan heeft PSV toch wel behoorlijk geflaterd in mijn ogen door hem aan te trekken. Ze zullen hem welk gescout en bekeken hebben toch?
De linksback positie is bij PSV al jaren het zorgenkind en ook nu dus. Het feit dat een gemankeerde middenvelder daar speelt terwijl je twee linksbacks hebt gehaald, zegt veel over of de manier waarop PSV voor die plek scout of over het feit dat die plek geen echte prio verdient binnen PSV.
 
De linksback positie is bij PSV al jaren het zorgenkind en ook nu dus. Het feit dat een gemankeerde middenvelder daar speelt terwijl je twee linksbacks hebt gehaald, zegt veel over of de manier waarop PSV voor die plek scout of over het feit dat die plek geen echte prio verdient binnen PSV.

Het blijft een beetje een raar verhaal toch? Waarom hebben ze zo lang geprobeerd om hem te kopen om uiteindelijk te huren en nu laat van Bommel hem nooit spelen?!!? Kan zijn dat hij niet goed genoeg is, maar dan heeft PSV toch wel behoorlijk geflaterd in mijn ogen door hem aan te trekken. Ze zullen hem welk gescout en bekeken hebben toch?

Eens met jullie beiden. Ik vraag me ook af in hoeverre de speler zelf zijn woord gebroken heeft in de onderhandelingen of dat hij slechts de dupe is van n zaakwaarnemer en valancia? Ik vermoed dat in een koop scenario hij meer credit zou hebben gekregen. Aan de andere kant is het vreemd dat PSV m alsnog wel via huur toch toe wenste te voegen. Zou het kunnen dat de Jong en van Bommel hierin onvoldoende op 1 lijn hebben gezeten?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Bron

'Ontevreden PSV'er dreigt met razendsnel vertrek'

PSV haalde Lato afgelopen zomer op bij Valencia. Aanvankelijk leek de Eindhovense club hem permanent over te nemen met een terugkoopclausule, maar uiteindelijk werd het een huurcontract zonder optie. De Spanjaard speelde vooralsnog echter maar één officiële minuut: tegen Apollon Limassol in de voorrondes van de Europa League.

Lato zal tot januari zijn situatie aankijken. Mocht de situatie dan niet veranderen, dan dreigt hij PSV te verzoeken om mee te werken aan een vertrek. Bij Valencia zal de verdediger echter ook weinig perspectief zien en dus lijkt een andere huurtransfer voor de hand te liggen.

Het Spaanse medium stelt dat Mark van Bommel als PSV-trainer het eindoordeel heeft. Hij zal moeten bewijzen dat er nog perspectief is voor Lato.

Denk dat beide partijen dit niet erg vinden.

Doei.
 
Terug
Bovenaan Onderaan