Toni Lato (V) (gehuurd van Valencia)

Ik las dus ook ergens anders dat ze lozano wilde.. Die kunnen ze dan op hun buik schrijven denk ik toch? Terugkoopclausule, of Lozano. Niet beiden.

Ik las dus ook ergens anders dat ze lozano wilde.. Die kunnen ze dan op hun buik schrijven denk ik toch? Terugkoopclausule, of Lozano. Niet beiden.

Denk niet dat een deal van om nabij 50 miljoen daar vanaf zal hangen. 21 jaar en nog vrij onbewezen. Ik ben niet zo'n fan van Pieters, maar kan me voorstellen dat ze hem er transfervrij bij nemen mocht het toch nog tegenvallen met Lato. Wel eerst glasverzekering opwaarderen in Philips stadion.

Denk niet dat een deal van om nabij 50 miljoen daar vanaf zal hangen. 21 jaar en nog vrij onbewezen. Ik ben niet zo'n fan van Pieters, maar kan me voorstellen dat ze hem er transfervrij bij nemen mocht het toch nog tegenvallen met Lato. Wel eerst glasverzekering opwaarderen in Philips stadion.

Nee klopt, als ze 50M betalen, niet. Maar heel veel denken dat ze die 50M niet kunnen betalen, en dus stelden sommigen een ruildeal voor zodat ze minder hoeven te betalen. Maar dat waren ook maar loze geruchten en nobody`s die dat stelden, dus ik laat dat maar voor wat het is. :D

Als je eenmaal toegeeft aan zulke constructies, dan lukt het daarna moeilijk zonder.

Al helemaal als je dan bij de financiële gokjes die je dan wél waagt ook nog eens stelselmatig de verkeerde keuze blijft maken of dat die spelers dan uiteindelijk hun contract niet verlengen en gratis of bijna gratis de deur uit lopen.

Lato, goeie back, afgaande op wat filmpjes, maar weer een veredelde huur zo, nog minder 'lucratief':rolleyes: dan die van Angelino. 6 miljoen kosten en terugkoopclausule van 10 miljoen. Meer een tussenoplossing dus. Laatst keek ik zelf even op transfermarkt en vond gelijk een linksback in Brazilië met een marktwaarde van 2 miljoen, Iago Borduchi. Erg behendige speler, is voor 6,5 miljoen naar Augsburg gegaan, wat met bonussen op kan lopen tot 8 miljoen. Ik ga er vanuit dat dit gezien zijn marktwaarde zonder allerlei shady clausules is afgerond. PSV kiest ervoor om zo min mogelijk te betalen en daardoor zo min mogelijk te innen, maar als ze nou een paar miljoen meer uitgeven is ie gewoon helemaal van PSV en kunnen ze er dus ook meer voor innen. Dat zuinige gedoe zet financieel geen zoden aan de dijk; blijft aankloten in de marge.

Het blijft jammer dat Angelino alweer vertrekt, maar volgens mij is dit een geschikte opvolger als ik op youtube rondkijk en de berichten rondom hem mag geloven. Staat toch te boek als een groot talent en is jeugdinternational maar heeft met Gaya een international voor zich. Ben benieuwd.

Ik ben het er mee eens! Ik denk dat psv de aankopen op die manier behandelen en dat ze dan op de jeugd klappers(zie evt bergwijn) willen maken! Blijft een gok. Maar dat is een duurdere aankoop natuurlijk ook.

Als hij het goed doet, win je dus 4 miljoen. Dat is weinig, maar heb je wel een goede linksback gehad. Als we op iedere speler het dubbele verdienen (ook al is het weinig), dan kunnen we ook weer lekker Luckassens kopen. Win-Win situatie (voor AZ dan). /s

Hopelijk wordt er opgenomen dat deze terugkoop clausule beperkt wordt. Dus pas over twee jaar, of alleen volgend jaar oid.

Wat kansloos dit, een terugkoopclausule van City kan ik nog mee leven, maar dit.. Ik had gehoopt dat Valencia een club zou zijn waar wij meer moeten concurreren, niet voor 4 miljoen gaan voor opleiden..
Bij Angelino is er 7 miljoen verdient in één jaar. Natuurlijk vervelend dat de speler al weer weg is, je hebt in een jaar tijd 7 miljoen verdient. Dit wordt inderdaad een stuk lastiger.

Laten we hopen dat deze back het waar gaat maken. Toch zie ik zelf liever een snelle buitenspeler zoals jozefzoon omgebouwd worden tot back. Kost niks rent voor een tientje en meer gevaar vanuit de flanken

Laten we hopen dat deze back het waar gaat maken. Toch zie ik zelf liever een snelle buitenspeler zoals jozefzoon omgebouwd worden tot back. Kost niks rent voor een tientje en meer gevaar vanuit de flanken
Zonder Luuk hebben we toch niets meer aan opkomende backs die de bal voor de pot slingeren. ;) Dan heb ik toch liever een kuitenbijtertje die als verdediger is geboren.

Zonder Luuk hebben we toch niets meer aan opkomende backs die de bal voor de pot slingeren. ;) Dan heb ik toch liever een kuitenbijtertje die als verdediger is geboren.

Daar zou je best gelijk in kunnen hebben. Waarschijnlijk gaat Van Bommel het spelsysteem wat aanpassen.

Terug
Bovenaan Onderaan