Toni Lato (V) (gehuurd van Valencia)

Je zal maar Toni Lato heten. Je wordt gezien als een grote talent bij Valencia, wordt verhuurd aan PSV en wordt op basis van 1 helft oefenpotje tegen Wolfsburg nooit meer gebruikt omdat er een trainer bij PSV rondloopt, die liever een middenvelder op linksback zet.


Slechter dan Sadilek my ass.
 
Je zal maar Toni Lato heten. Je wordt gezien als een grote talent bij Valencia, wordt verhuurd aan PSV en wordt op basis van 1 helft oefenpotje tegen Wolfsburg nooit meer gebruikt omdat er een trainer bij PSV rondloopt, die liever een middenvelder op linksback zet.


Slechter dan Sadilek my ass.
Ik weet het niet hoor. Technisch zou hij zoals bijna iedere Spaanse voetballer veel beter zijn dan de gemiddelde back in de Eredivisie. Alleen zo’n filmpje zeg me niets. Over Lukassen zijn er ook zoveel compilaties en als ik de filmpjes mocht geloven, dan zou Guti de Mexicaanse Isco zijn...
Ik geloof verder niet dat een trainer een speler die echt beter is dan zijn concurrent die het zo slecht doet, op de bank houdt. MvB wil ook graag winnen namelijk en hij zit ook dat het publiek zit te morren als Sadilek voor de zoveelste keer het verkeerde shirt aanspeelt. Ik begreep ook nooit waarom hij Guti niet opstelde. Nou van dat onbegrip ben ik allang afgetapt...
 
Technisch zou hij zoals bijna iedere Spaanse voetballer veel beter zijn dan de gemiddelde back in de Eredivisie
Als dat zo is kunnen we misschien een linksback oppikken van Pelota en el Techo CF uit de Spaanse derde divisie voor een paar ton
 
Als dat zo is kunnen we misschien een linksback oppikken van Pelota en el Techo CF uit de Spaanse derde divisie voor een paar ton
Nou ja hopelijk begreep je wel de strekking van mijn verhaal ;)
 
Je zal maar Toni Lato heten. Je wordt gezien als een grote talent bij Valencia, wordt verhuurd aan PSV en wordt op basis van 1 helft oefenpotje tegen Wolfsburg nooit meer gebruikt omdat er een trainer bij PSV rondloopt, die liever een middenvelder op linksback zet.


Slechter dan Sadilek my ass.

De video dateert blijkbaar van bij de jeugdploegen , er zijn velen die dan uitblinken doch bij de grote jongens tekort komen . Kan me moeilijk inbeelden indien hij , boven de rest uitsteekt op training, geen kansen zou krijgen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je zal maar Toni Lato heten. Je wordt gezien als een grote talent bij Valencia, wordt verhuurd aan PSV en wordt op basis van 1 helft oefenpotje tegen Wolfsburg nooit meer gebruikt omdat er een trainer bij PSV rondloopt, die liever een middenvelder op linksback zet.


Slechter dan Sadilek my ass.
Ik heb ongeveer de helft van dit filmpje gekeken, maar zo'n filmpje kun je ook van Sadilek maken. Toch? Wat spreekt jou nu aan in dit filmpje? Mij eerlijk gezegd weinig. Het ziet er eerder houterig en vol mazzel uit.
 
Scouting is nu ver onder maat bij PSV. Kennelijk hebben ze daar familie van Jules de Korte in dienst.
Scouting van PSV is al zeker 5 jaar schandalig slecht...en wat er de afgelopen anderhalf jaar gehaald is, gekocht of gehuurd, is zo ver onder het niveau, dat ik oproep om de hele huidige scoutingsapparaat van PSV te ontslaan en met een schone lei te beginnen, door scouts van bijvoorbeeld Heerenveen, Willem II, Groningen, AZ en Vitesse aan te trekken en zo een duidelijke impuls/ boost van kwaliteit te geven aan PSV...
 
Scouting van PSV is al zeker 5 jaar schandalig slecht...en wat er de afgelopen anderhalf jaar gehaald is, gekocht of gehuurd, is zo ver onder het niveau, dat ik oproep om de hele huidige scoutingsapparaat van PSV te ontslaan en met een schone lei te beginnen, door scouts van bijvoorbeeld Heerenveen, Willem II, Groningen, AZ en Vitesse aan te trekken en zo een duidelijke impuls/ boost van kwaliteit te geven aan PSV...

of men teert te veel op managers .......
 
Scouting van PSV is al zeker 5 jaar schandalig slecht...en wat er de afgelopen anderhalf jaar gehaald is, gekocht of gehuurd, is zo ver onder het niveau, dat ik oproep om de hele huidige scoutingsapparaat van PSV te ontslaan en met een schone lei te beginnen, door scouts van bijvoorbeeld Heerenveen, Willem II, Groningen, AZ en Vitesse aan te trekken en zo een duidelijke impuls/ boost van kwaliteit te geven aan PSV...
Afgelopen 1.5 jaar. Angelino, Dumfries, Mitroglu als plan B. Lijkt mij niks mis mee.
2 koekenbakkers op LB wel. Thomas en Bruma is afwachten.
 
Scouting van PSV is al zeker 5 jaar schandalig slecht...en wat er de afgelopen anderhalf jaar gehaald is, gekocht of gehuurd, is zo ver onder het niveau, dat ik oproep om de hele huidige scoutingsapparaat van PSV te ontslaan en met een schone lei te beginnen, door scouts van bijvoorbeeld Heerenveen, Willem II, Groningen, AZ en Vitesse aan te trekken en zo een duidelijke impuls/ boost van kwaliteit te geven aan PSV...
De scouts van Vitesse komen uit bij Bazoer. Ja, die moeten we hebben. :ROFL:
 
Scouting van PSV is al zeker 5 jaar schandalig slecht...en wat er de afgelopen anderhalf jaar gehaald is, gekocht of gehuurd, is zo ver onder het niveau, dat ik oproep om de hele huidige scoutingsapparaat van PSV te ontslaan en met een schone lei te beginnen, door scouts van bijvoorbeeld Heerenveen, Willem II, Groningen, AZ en Vitesse aan te trekken en zo een duidelijke impuls/ boost van kwaliteit te geven aan PSV...
Want bij die clubs spelen allemaal pareltjes? Bij AZ wellicht.... maar verder?
 
Tony Lato zal waarschijnlijk in de winterstop PSV weer verlaten.

,,Een vertrek bij PSV is logisch als Toni helemaal niet speelt”, zegt de woordvoerder van Toldra Consulting, waarbij Lato is aangesloten. ,,Als je geen enkele minuut maakt, gaat het natuurlijk niet goed.”

link

Klopt ... Het gaat niet goed. En niet alleen met Tony Lato. :sad:
 
Terug
Bovenaan Onderaan