Toni Lato (V) (gehuurd van Valencia)

Ja, Van Bommel wisselt niet graag. Toen het de tweede seizoenshelft niet liep weigerde hij om iets anders te proberen, wat ons gewoon de titel heeft gekost.

Sadilek lijkt daarnaast zijn lievelingetje, omdat hij zo hard werkt. Dat is echter ook alles waar die jongen echt goed in is...
Nou, dat is niet waar. Elke wedstrijd na de winterstop had PSV zo'n beetje een ander middenveld. Dat vond ik vorig jaar juist een ergernis.
 
Ja, Van Bommel wisselt niet graag. Toen het de tweede seizoenshelft niet liep weigerde hij om iets anders te proberen, wat ons gewoon de titel heeft gekost.

Sadilek lijkt daarnaast zijn lievelingetje, omdat hij zo hard werkt. Dat is echter ook alles waar die jongen echt goed in is...

Hij wisselde juist te veel en dan ook nog vaak de verkeerde spelers in mijn optiek.

Sadilek kan wel Van Bommel z'n lievelingetje zijn maar die jongen kan naast hard werken echt wel voetballen. Ja hij is geen back maar ik zie in hem een bruikbare kracht op het middenveld met genoeg potentie.
 
Ja, Van Bommel wisselt niet graag. Toen het de tweede seizoenshelft niet liep weigerde hij om iets anders te proberen, wat ons gewoon de titel heeft gekost.

Sadilek lijkt daarnaast zijn lievelingetje, omdat hij zo hard werkt. Dat is echter ook alles waar die jongen echt goed in is...

Waarom zou Mark van Bommel lievelingetjes hebben? Sorry hoor maar daar geloof ik dus echt niks van. Mark is een enorme egoïst, maar ik denk niet dat hij spelers voortrekt.
 
Hij wisselde juist te veel en dan ook nog vaak de verkeerde spelers in mijn optiek.

Sadilek kan wel Van Bommel z'n lievelingetje zijn maar die jongen kan naast hard werken echt wel voetballen. Ja hij is geen back maar ik zie in hem een bruikbare kracht op het middenveld met genoeg potentie.
Sadilek naast Guti, en Rosario naar de bank?
Dat is wel het proberen waard. Dan kan Boscagli linksback.
 
Sadilek naast Guti, en Rosario naar de bank?
Dat is wel het proberen waard. Dan kan Boscagli linksback.

Tja ik zou ja zeggen als Hendrix niet op de bank zat. Ik mis die gewoon heel erg in het veld, vond Hendrix met Luuk De Jong altijd wel de aanjagers van P.S.V. Als het gaat om strijd en je kop niet laten hangen.
Ja vorig seizoen was het niet altijd goed maar ik vond hem de vorige wedstrijd wel gewoon weer ouderwets gretig invallen.

Sadilek zou ik dan graag uitgeleend zien aan Heerenveen of Willem II vlieguren laten maken zodat hij het jaar erop in kan schuiven bij P.S.V. basis dit om kapitaalvernietiging te voorkomen richting Hendrix en/of Rosario en om een jonge speler snel maar toch stapsgewijs basismateriaal te maken op zijn eigen positie.

Maar ik denk in dat opzicht misschien wel te veel in de gunst van Hendrix en Rosario.
 
Waarom zou Mark van Bommel lievelingetjes hebben? Sorry hoor maar daar geloof ik dus echt niks van. Mark is een enorme egoïst, maar ik denk niet dat hij spelers voortrekt.

Het zijn zijn protegees en zal ze als zijn voetbalkinderen zien. Onderdeel van hem en dus zijn ego.

Sadilek is een aardige middenvelder en een zou een goede invaller kunnen zijn. Maar om dan twee linksbacks op de bank te houden (en misschien straks 3 als Schwaab terug is) ten faveure van Sadilek die het erg lastig heeft op de backpositie valt toch niet meer uit te leggen. Net zoals het stug vasthouden aan koning Pablo.

Of Lato en Boscagli moeten zo enorm slecht zijn natuurlijk, dan is het alternatief dat de TD per direct mag opstappen.
 
Het zijn zijn protegees en zal ze als zijn voetbalkinderen zien. Onderdeel van hem en dus zijn ego.

Sadilek is een aardige middenvelder en een zou een goede invaller kunnen zijn. Maar om dan twee linksbacks op de bank te houden (en misschien straks 3 als Schwaab terug is) ten faveure van Sadilek die het erg lastig heeft op de backpositie valt toch niet meer uit te leggen. Net zoals het stug vasthouden aan koning Pablo.

Of Lato en Boscagli moeten zo enorm slecht zijn natuurlijk, dan is het alternatief dat de TD per direct mag opstappen.
10M voor Boscagli.
Van Bommel moet er juist voor zorgen dat PSV-ers méér waard worden.
Ik krijg steeds meer het idee dat het hem weinig interesseert hoe PSV er financieel voor staat.
Lozano en Pereiro hadden onder een deskundige taktische aanpak, een veel hogere transferwaarde gehad.
 
10M voor Boscagli.
Van Bommel moet er juist voor zorgen dat PSV-ers méér waard worden.
Ik krijg steeds meer het idee dat het hem weinig interesseert hoe PSV er financieel voor staat.
Lozano en Pereiro hadden onder een deskundige taktische aanpak, een veel hogere transferwaarde gehad.

De taak van de coach is niet om spelers voor zoveel mogelijk geld te laten verkopen. Dat is de taak van de TD.
De taak van de coach is om de spelers op te stellen waarvan hij denkt dat hij daarmee de meeste kans heeft om te winnen.
 
De taak van de coach is niet om spelers voor zoveel mogelijk geld te laten verkopen. Dat is de taak van de TD.
De taak van de coach is om de spelers op te stellen waarvan hij denkt dat hij daarmee de meeste kans heeft om te winnen.
Je begrijpt het niet helemaal.
Van Bommel is degene die de spelers wel of niet opstelt, daar heeft de TD niets mee te maken.
Natuurlijk mag hij de trainer van advies voorzien, maar dat mogen jij en ik ook.
Voor de rest lijkt het me nogal logisch wat ik zeg.
 
Je begrijpt het niet helemaal.
Van Bommel is degene die de spelers wel of niet opstelt, daar heeft de TD niets mee te maken.
Natuurlijk mag hij de trainer van advies voorzien, maar dat mogen jij en ik ook.
Voor de rest lijkt het me nogal logisch wat ik zeg.

Volgens mij begrijp ik je prima. De coach bepaalt wie hij opstelt, en moet de spelers opstellen waarvan hij denkt dat hij de meeste kans heeft om te winnen. De coach moet niet spelers opstellen omdat de speler in kwestie dan meer geld zou opleveren. Dat is helemaal niet zijn taak. De taak van de TD is om spelers voor zo hoog mogelijk bedrag te verkopen, en heeft inderdaad niks te zeggen over de opstelling.
 
10M voor Boscagli.
Van Bommel moet er juist voor zorgen dat PSV-ers méér waard worden.
Ik krijg steeds meer het idee dat het hem weinig interesseert hoe PSV er financieel voor staat.
Lozano en Pereiro hadden onder een deskundige taktische aanpak, een veel hogere transferwaarde gehad.

Voor de zesde (?) keer kom je aan met 10 miljoen voor Boscagli..? Al meermaals ben je erop gecorrigeerd. Lul geen onzin.
 
Kon aan mij liggen maar vond hem er eigenlijk ook helemaal niet afgetraind uitzien. Tijdens het wisselen van het shirt aardig wat buikvet te zien.
Ja ik weet het, het zijn details maar ik vind dat niets voor een profspeler die al een 1,5e maand in training is.
 
Hij blijkt dus wel "fit" genoeg om een paar minuten in te vallen. Dat maakt de aankoop van hem eigenlijk enkel nog triester.

Het zou ook zomaar kunnen zijn dat PSV/v. Bommel heeft aangegeven: "Luister vriend, nu we geen Champions League gaan spelen en wij als PSV je enkel hebben kunnen huren, geven we de voorkeur aan Bosagcli."

Wat het verhaal ook is, deze jongen lijkt tot dusverre aardig in de pikorde gezakt en indien hij niet snel aanhaakt lijkt zijn huur op een mislukking uit te draaien. Als hij zijn draai vind, -en daar hoop ik wel op, het is namelijk gewoon een behoorlijk groot talent- zal de achterhoede als volgt mijn voorkeur hebben:

Dumfries - Baumgartl - Boscagcli - Lato

Het spijt mij voor Viergever, -en in mindere mate Sadilek- en ik wil hen dan ook bedanken voor bewezen diensten, echter zal het voetbal van achteruit op deze manier een flinke upgrade krijgen. Het is als middenveld ook een stuk prettiger voetballen met een dergelijke achterhoede achter je, waarvan je gewoon weet dat je strakke inspeelpassen krijgt en dus zodoende het spel sneller kan verleggen.
 
Lato moet alleen worden opgesteld als we
1) Er op vooruit gaan met hem op het veld én
2) We zonder hem puntverlies zouden oplopen (dus tegen de betere tegenstanders)

Niet aan deze twee voorwaarden voldoen = eigen spelers opstellen en hij mag aantreden bij (voorkomen van) blessures, schorsingen en rust geven aan spelers die van ons zijn.
 
Hij blijkt dus wel "fit" genoeg om een paar minuten in te vallen. Dat maakt de aankoop van hem eigenlijk enkel nog triester.

Het zou ook zomaar kunnen zijn dat PSV/v. Bommel heeft aangegeven: "Luister vriend, nu we geen Champions League gaan spelen en wij als PSV je enkel hebben kunnen huren, geven we de voorkeur aan Bosagcli."

Wat het verhaal ook is, deze jongen lijkt tot dusverre aardig in de pikorde gezakt en indien hij niet snel aanhaakt lijkt zijn huur op een mislukking uit te draaien. Als hij zijn draai vind, -en daar hoop ik wel op, het is namelijk gewoon een behoorlijk groot talent- zal de achterhoede als volgt mijn voorkeur hebben:

Dumfries - Baumgartl - Boscagcli - Lato

Het spijt mij voor Viergever, -en in mindere mate Sadilek- en ik wil hen dan ook bedanken voor bewezen diensten, echter zal het voetbal van achteruit op deze manier een flinke upgrade krijgen. Het is als middenveld ook een stuk prettiger voetballen met een dergelijke achterhoede achter je, waarvan je gewoon weet dat je strakke inspeelpassen krijgt en dus zodoende het spel sneller kan verleggen.

Lato heeft nog niks bewezen ........Boscagcli centraal evenmin
Viergever speelt altijd zijn match maar die heeft zijn verleden tegen ( voor sommigen blijkbaar)
om de bal kwijt te kunnen moeten er zich ook spelers aanbieden en vrijlopen
 
Lato heeft nog niks bewezen ........Boscagcli centraal evenmin
Viergever speelt altijd zijn match maar die heeft zijn verleden tegen ( voor sommigen blijkbaar)
om de bal kwijt te kunnen moeten er zich ook spelers aanbieden en vrijlopen
Er zijn ook mensen die Bosagcli en Lato niet enkel en alleen kennen van hun PSV periode.

Op basis van wat ik van beiden gezien heb, zijn het beiden verdedigers die daadwerkelijks iets toevoegen aan het elftal. Het beter doen dan Sadilek op linksback is sowieso al niet al te moeilijk en zou voor een Valencia-talent eenvoudig te doen moeten zijn. Sterker nog, zelfs Gloster vers aangetrokken voor Jong PSV, zou hem uit de basis horen te spelen. Ware het niet dat v. Bommel vooralsnog Sadilek de hand boven zijn hoofd houdt.

Daarnaast, het feit dat je bij mij aankomt met "Viergever heeft zijn verleden tegen (voor sommigen blijkbaar)" vind ik verre van correct en een aantijging ten opzichte van mij waar ik niet van gediend ben. Ik beoordeel spelers op basis van wat ik zie, van hen weet, en losstaand van clubs waar ze in het verleden bij gespeeld hebben. Gezien je mij geciteerd heb, neem ik even aan dat je mij bedoelde met deze opmerking.

Het is heel simpel: buiten het feit dat ik hem simpelweg niet goed genoeg vind voor dit niveau heb ik helemaal niets tegen Viergever. De lat bij PSV zou hoger moeten liggen dan het niveau dat hij structureel aantikt. Easy as that.

Bosagcli en Lato voegen voetballend van achteruit beide meer toe.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan