Toni Lato (V) (gehuurd van Valencia)

Eerste indruk is: we mogen blij zijn dat Valencia de deal heeft teruggedraaid naar louter huur. Maar goed, bijvoorbeeld Gomes begon ook erg slecht aan zijn PSV carrière; het grote verschil daarmee is natuurlijk dat Gomes een people manager pur sang had als coach. Hopelijk gaat hij het nog oppikken, anders lijkt me zoals Mikasa al eens ooit opperde Sadilek me de beste optie op linksback. Is toch te klein voor op het middenveld, maar heeft wel precies het driftige en felle wat je nodig hebt als back.
Is ook niet zo gek als de eerste wedstrijd met allemaal nieuwe spelers nog moeizaam verloopt voor Lato. Nu is het gewoon belangrijk dat een Bergwijn, Pereiro of Lozano vertrekt. Dan kan er een knap centraal duo gefinancieerd worden. Gelukkig kan het er binnen een maand heel anders uitzien?
 
Is ook niet zo gek als de eerste wedstrijd met allemaal nieuwe spelers nog moeizaam verloopt voor Lato. Nu is het gewoon belangrijk dat een Bergwijn, Pereiro of Lozano vertrekt. Dan kan er een knap centraal duo gefinancieerd worden. Gelukkig kan het er binnen een maand heel anders uitzien?

Maar binnen een maand lig je dan wel al uit de CL; want je zal zelf toch ook wel erkennen dat deze defensie echt totaal niet voldoet?
 
Is ook niet zo gek als de eerste wedstrijd met allemaal nieuwe spelers nog moeizaam verloopt voor Lato. Nu is het gewoon belangrijk dat een Bergwijn, Pereiro of Lozano vertrekt. Dan kan er een knap centraal duo gefinancieerd worden. Gelukkig kan het er binnen een maand heel anders uitzien?

Ja zonder Bergwijn, Pereiro en Lozano en dan een paar miskopen als CV dan komen we van een heel koude kermis thuis. :cautious: :fear:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Deed me ook denken aan Arias in zn eerste wedstrijden. Die worstelde toen ook enorm met zíjn positie en de voetballende en aanvallende opdracht. Ik wacht nog even af dus met conclusies maar het was een slechte pot van zíjn kant.

Daar moest ik ook aan denken. Dit was geen makkelijke wedstrijd om te debuteren.
 
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, maar de stukjes die ik zag vond ik hem nog niet zo slecht. Verdedigend heb ik weinig gezien, aanvallend zag het er toch degelijk uit. Althans, de ideeën waren goed, de uitvoering en combinaties met medespelers kunnen nog groeien.
 
Hij begon onwennig, om niet te zeggen ronduit dramatisch. Daarna herstelde hij zich enigszins. Ik dacht ook dat hij werd gewisseld vanwege die schop die hij vlak voor rust kreeg. Hoe dan ook: ik wacht nog even met mijn definitieve conclusie.

Sadilek deed het op zijn positie overigens niet slecht de tweede helft, maar toen speelde Wolfsburg wel met een B-team.
 
Hij begon onwennig, om niet te zeggen ronduit dramatisch. Daarna herstelde hij zich enigszins. Ik dacht ook dat hij werd gewisseld vanwege die schop die hij vlak voor rust kreeg. Hoe dan ook: ik wacht nog even met mijn definitieve conclusie.

Sadilek deed het op zijn positie overigens niet slecht de tweede helft, maar toen speelde Wolfsburg wel met een B-team.
Lato was gewoonweg slecht in zijn eerste wedstrijd.

Sadilek wederom een positieve uitschieter. Denk dat het tijd gaat worden dat hij Hendrix uit de basis speelt
 
Lato was gewoonweg slecht in zijn eerste wedstrijd.

Sadilek wederom een positieve uitschieter. Denk dat het tijd gaat worden dat hij Hendrix uit de basis speelt
Als linksback deed Sadilek het gewoon goed. Misschien hem dan maar als linksback opstellen tegen Basel. Ik zeg doen!
Ik hoop voor de rest van het seizoen dat Rosario en Hendrix vervangen worden door Guti en Ihattaren/Afellay/Thomas of zelfs Aboukhlal. Welke laatste in potentie véél beter is dan de ex-Almere City speler, die steeds meer grossiert in knullig, gevaarlijk balverlies.
 
Laatst bewerkt:
Lato was gewoonweg slecht in zijn eerste wedstrijd.

Sadilek wederom een positieve uitschieter. Denk dat het tijd gaat worden dat hij Hendrix uit de basis speelt
Ten koste van een doorbraak van Guti?
Daar zou ik nooit voor kiezen als coach. Bovendien heeft Sadilek zich ook niet bewezen op de positie van Hendrix. Bijna net zo plichtmatig als Rosario.
 
Als linksback deed Sadilek het gewoon goed. Misschien hem dan maar als linksback opstellen tegen Basel. Ik zeg doen!
Ik hoop voor de rest van het seizoen dat Rosario en Hendrix vervangen worden door Guti en Ihattaren/Afellay/Thomas of zelfs Aboukhlal. Welke laatste in potentie véél beter is dan de ex-Almere City speler, die steeds meer grossiert in knullig, gevaarlijk balverlies.

Het vooruitzicht van nog een seizoen Rosario/Hendrix bezorgt mij nu al chagrijn. We mogen toch wel verwachten dat Van Bommel onderhand inziet dat die 2 niet kunnen voetballen. We hebben veel betere opties op de bank zitten.
 
Als linksback deed Sadilek het gewoon goed. Misschien hem dan maar als linksback opstellen tegen Basel. Ik zeg doen!
Ik hoop voor de rest van het seizoen dat Rosario en Hendrix vervangen worden door Guti en Ihattaren/Afellay/Thomas of zelfs Aboukhlal. Welke laatste in potentie véél beter is dan de ex-Almere City speler, die steeds meer grossiert in knullig, gevaarlijk balverlies.
Aboukhlal is toch geen middenvelder? Dat is een rechtsbuiten.

Ik vind het nog steeds moeilijk om erg voor Guti te zijn. Ik zie hem in de samenvatting weer dezelfde knullige fout maken als tegen AZ. Hij is echt geen zekerheidje.
 
Aboukhlal is toch geen middenvelder? Dat is een rechtsbuiten.

Ik vind het nog steeds moeilijk om erg voor Guti te zijn. Ik zie hem in de samenvatting weer dezelfde knullige fout maken als tegen AZ. Hij is echt geen zekerheidje.
Hij is een rechter aanvallende middenvelder. Zo acteerde hij in de wedstrijden die ik van hem gezien heb.
 
Aboukhlal is toch geen middenvelder? Dat is een rechtsbuiten.

Ik vind het nog steeds moeilijk om erg voor Guti te zijn. Ik zie hem in de samenvatting weer dezelfde knullige fout maken als tegen AZ. Hij is echt geen zekerheidje.
Dat was ook het enige momentje wat destijds in de NOS samenvatting van PSV-AZ zat. De 3 fenomenale balletjes die hij gaf, alsmede een kiezelhard schot net naast hadden ze er even uitgelaten.
 
Dat was ook het enige momentje wat destijds in de NOS samenvatting van PSV-AZ zat. De 3 fenomenale balletjes die hij gaf, alsmede een kiezelhard schot net naast hadden ze er even uitgelaten.

Gutierrez maakt foutjes, maar inderdaad, als je ziet hoeveel die ook goed doet. Ballen veroveren, goede passes afleveren die Hendrix noch Rosario ooit kunnen evenaren, combinaties leggen met andere spelers en diepgang die hij meer heeft dan de hiervoor genoemde twee.

Gutierrez is gewoon een must. Brengt veel meer spelvreugd dan duo Hendrix-Rosario.
 
Ten koste van een doorbraak van Guti?
Daar zou ik nooit voor kiezen als coach. Bovendien heeft Sadilek zich ook niet bewezen op de positie van Hendrix. Bijna net zo plichtmatig als Rosario.

Denk dat 'ie uiteindelijk kan gaan backen als Lato tegenvalt.
 
Dat was ook het enige momentje wat destijds in de NOS samenvatting van PSV-AZ zat. De 3 fenomenale balletjes die hij gaf, alsmede een kiezelhard schot net naast hadden ze er even uitgelaten.
Gisteren toch wel een paar slordige fouten die je niet van een international verwacht...en niet uit de samenvatting maar gewoon van de tribune...maar ja ik ben ook fan van zijn aanvallende/voorwaartse spel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan