Toni Lato (V) (gehuurd van Valencia)

Kampioen worden en ver komen in Europa is de sportieve doelstelling al huren of leasen ze de hele selectie kan mij dan geen ene moer schelen. Goede spelers die prijzen pakken dat is belangrijk we zijt och geen bank.

Uiteindelijk moet een club als PSV het ook hebben van zo nu en dan / regelmatig / vaak een financiële klapper maken.
 
Ik zie het probleem niet helemaal hoor. Hoezo zou PSV hem opzetten tegen Valencia als ze voor hun rechten zouden gaan staan? Ik neem aan dat Lato ook al een overeenkomst met PSV had.
 
Oh wauw, die rechtsgeldige deal was helemaal niet verkeerd geweest. Had je sowieso twee jaar over Lato kunnen beschikken. Echt respect voor hoe PSV heeft gehandeld. Dat geldt natuurlijk niet voor Valencia.
 
Nu gaan de geruchten weer dat als Valencia Lato terughaalt PSV een bedrag krijgt van hen...
Hoeveel zou het zijn...25-30 euro, of misschien wel iets meer.
 
Als PSV alsnog een financiële klapper maakt met Bergwijn en/of Lozano, dan moeten ze gewoon schijt aan Valencia hebben zoals Valencia schijt aan PSV had toen ze de oorspronkelijke deal afbliezen en deze zomer nog een eerste linksback halen en Lato lekker laten banken

Overigens gaat iedereen ervan uit dat Lato het net als Angelino het meteen laat zien vanaf zijn eerste seizoen, maar vergeet niet dat Angelino al een jaar eredivisie erop had zitten toen hij naar PSV kwam. Mocht er geen budget zijn voor een eerste linksback dan zie ik Pieters alsnog graag komen als back up mocht Lato wegens heimwee ofzo moeilijk kunnen settelen. Dan laat Pieters Lato verpieteren op de bank (pure dichtkunst dit).
 
Nu gaan de geruchten weer dat als Valencia Lato terughaalt PSV een bedrag krijgt van hen...
Hoeveel zou het zijn...25-30 euro, of misschien wel iets meer.
Hoezo “als Valencia Lato terughaalt”?? Hij gaat toch gewoon terug na 1 jaar?
Onbegrijpelijk dat PSV alsnog in zee is gegaan met deze tapas makers. Een partij die de volgende dag zich terugtrekt moet normaal gesproken schadevergoeding betalen voor niet nakomen van de overeenkomst zonder gegronde redenen. PSV is zo machteloos op dit moment dat ze dit gewoon hebben ingeslikt. Wat mij betreft zetten ze hem op de bank en dan kan Valencia fluiten naar 80 miljoen die ze vlak voor de huurconstructie in zijn nieuwe contact hebben gezet.
 
Hoezo “als Valencia Lato terughaalt”?? Hij gaat toch gewoon terug na 1 jaar?
Onbegrijpelijk dat PSV alsnog in zee is gegaan met deze tapas makers. Een partij die de volgende dag zich terugtrekt moet normaal gesproken schadevergoeding betalen voor niet nakomen van de overeenkomst zonder gegronde redenen. PSV is zo machteloos op dit moment dat ze dit gewoon hebben ingeslikt. Wat mij betreft zetten ze hem op de bank en dan kan Valencia fluiten naar 80 miljoen die ze vlak voor de huurconstructie in zijn nieuwe contact hebben gezet.

Een bizar scenario inderdaad.
 
Hoezo “als Valencia Lato terughaalt”?? Hij gaat toch gewoon terug na 1 jaar?
Onbegrijpelijk dat PSV alsnog in zee is gegaan met deze tapas makers. Een partij die de volgende dag zich terugtrekt moet normaal gesproken schadevergoeding betalen voor niet nakomen van de overeenkomst zonder gegronde redenen. PSV is zo machteloos op dit moment dat ze dit gewoon hebben ingeslikt. Wat mij betreft zetten ze hem op de bank en dan kan Valencia fluiten naar 80 miljoen die ze vlak voor de huurconstructie in zijn nieuwe contact hebben gezet.
Je weet niet wat er in die huurdeal staat het. Het zou zomaar kunnen dat het voordeliger is dan de koopdeal. Misschien is er een percentage of de volgende transfer afgedwongen, misschien komt hij hier gratis ballen, of iets dergelijks. Wat we iig wel weten, dat het een raar verhaal is, en dat die spanjolen niet te vertrouwen zijn.
 
Hoezo “als Valencia Lato terughaalt”?? Hij gaat toch gewoon terug na 1 jaar?
Onbegrijpelijk dat PSV alsnog in zee is gegaan met deze tapas makers. Een partij die de volgende dag zich terugtrekt moet normaal gesproken schadevergoeding betalen voor niet nakomen van de overeenkomst zonder gegronde redenen. PSV is zo machteloos op dit moment dat ze dit gewoon hebben ingeslikt. Wat mij betreft zetten ze hem op de bank en dan kan Valencia fluiten naar 80 miljoen die ze vlak voor de huurconstructie in zijn nieuwe contact hebben gezet.
Volgens mij kan PSV de huisjurist van feyenoord goed gebruiken...Misschien daar wat eurootjes aan spenderen..
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan