Technisch Manager

Graag een harde onderhandelaar als TD! Ook Arnesen vind ik eerlijk gezegd geen goede verkoper. Die liet Malacia voor 15 miljoen gaan.. Maar hij komt wel vaak met verrassende namen. Ik zou eerst eens een grote scout binnen halen a la vd Zee. En een TD van de kwaliteiten van een Huiberts iig. Iemand als Overmars is niet haalbaar ( dan bedoel ik niet een overmars mr dickpic..).
 
Graag een harde onderhandelaar als TD! Ook Arnesen vind ik eerlijk gezegd geen goede verkoper. Die liet Malacia voor 15 miljoen gaan.. Maar hij komt wel vaak met verrassende namen. Ik zou eerst eens een grote scout binnen halen a la vd Zee. En een TD van de kwaliteiten van een Huiberts iig. Iemand als Overmars is niet haalbaar ( dan bedoel ik niet een overmars mr dickpic..).
Mbt malacia een normale prijs. Conference League, plek 3, geen prijzen verder.. voor fn een goede deal
 
Moet die zaakwaarnemer wel zijn baan als zaakwaarnemer neerleggen, anders krijg je belangenverstrengelingen die de club heel veel geld kosten. En ik denk dat de echt goede zaakwaarnemers meer geld verdienen dan de TD van PSV.
Daarom zeg ik ook bewust een zaakwaarnemer die helemaal binnen is a la Raiola die het niet meer voor geld hoeft te doen maar voor prestige / uit egotripperij
 
Mbt malacia een normale prijs. Conference League, plek 3, geen prijzen verder.. voor fn een goede deal
Verdediger. Dumfries ging voor minder?
Haha, dan heb jij een apart beeld bij een zaakwaarnemer. Zaakwaarnemers hebben meer voetbal knowhow dan je denkt. En dat gecombineerd met een enorm netwerk en de onderhandelskills om spelers voor grote bedragen te verkopen en spelers voor scherpe prijzen in te kopen. Dat zijn al een stuk meer vaardigheden dan van een ex voetballer
Een zaakwaarnemer hoeft toch niet veel van voetbal te weten? Die moet gewoon de belangen van een speler behartigen.
 
Verdediger. Dumfries ging voor minder?

Een zaakwaarnemer hoeft toch niet veel van voetbal te weten? Die moet gewoon de belangen van een speler behartigen.
Je moet bijna alles van voetbal weten om de belangen van een voetballer goed te behartigen. Waarom vraagt een zaakwaarnemer een ×-bedrag aan salaris. Dat moet ie kunnen onderbouwen door kwaliteiten en potentie goed te benadrukken. Je moet iets weten van de club en selectie om iets te kunnen zeggen over de specifieke meerwaarde van je cliënt. Je moet de transferbedragen en salarissen kennen van vergelijkbare spelers elders om eis kracht bij te zetten. Je moet ook iets weten van speelstijl clubs en hoe dat aansluit bij kwaliteiten van cliënt om te beoordelen of bepaalde club wel een goede match is. Bovendien is een gerenommeerde zaakwaarnemer als geen ander in staat om te onderhandelen met andere zaakwaarnemers wat al het halve werk is als TD. Suggesties voor spelers kan ook van scouts komen of Brands.
 
Waarom willen we eigenlijk al die spelers die eindelijk wat niveau laten zien zo graag verkopen. En beginnen we weer van voren af aan. We zijn echt een opleidingscursus geworden in dienst van de grote clubs. Als we echt iets willen bereiken in Europa zullen de beste spelers vast moeten houden en doorselecteren op kwaliteit.
 
Waarom willen we eigenlijk al die spelers die eindelijk wat niveau laten zien zo graag verkopen. En beginnen we weer van voren af aan. We zijn echt een opleidingscursus geworden in dienst van de grote clubs. Als we echt iets willen bereiken in Europa zullen de beste spelers vast moeten houden en doorselecteren op kwaliteit.
Dat is het lot van elke club in een klein land. Ook de Portugese en Belgische clubs ontkomen er niet aan. En zelfs Ajax moet verkopen om te kunnen groeien en meedoen met bijv de subtop van Europa. Het is altijd al zo geweest. Wij halen dan weer spelers uit Denemarken, Zweden etc.
 

Algemeen Directeur Marcel Brands over het vertrek van John de Jong | INTERVIEW​



Een verhaal met meerdere kanten. De rol die de RVC speelt is doorslaggevend. :cautious:
We kunnen vrezen voor het transferwindow in november. Uitverkoop van de beste spelers en op weg naar een tussendecennium met middelmatige spelers.
Aardig van Brands om onze stagiair in zijn waarde te laten. Kom op man...er is eindelijk opgetreden... gefaald in alle opzichten gewoon. Waarom half lief doen... kom op man!
 
Dat is het lot van elke club in een klein land. Ook de Portugese en Belgische clubs ontkomen er niet aan. En zelfs Ajax moet verkopen om te kunnen groeien en meedoen met bijv de subtop van Europa. Het is altijd al zo geweest. Wij halen dan weer spelers uit Denemarken, Zweden etc.
Snap ik, vraag is of je zoiets kunt doorbreken, het is toch eigenlijk vreemd dat we staan te juichen voorr een club buitenlanders die we “ons clubje” noemen. Eigenlijk is er maar weinig van ons bij.
 
Snap ik, vraag is of je zoiets kunt doorbreken, het is toch eigenlijk vreemd dat we staan te juichen voorr een club buitenlanders die we “ons clubje” noemen. Eigenlijk is er maar weinig van ons bij.
Ik vind onze club een voorbeeld voor hoe verbindend voetbal kan zijn en PSV is een gevoel dat verder gaat dan Brabant. 1 grote familie of vriendengroep die hetzelfde deelt, in het rood-wit.
 

Aad de Mos oppert Jan Streuer van FC Twente als opvolger van JDJ. Wat vinden jullie daarvan?
Ben het zelden eens met Aadje maar als iemand het goed gedaan heeft dan is het wel Streuer. Vorig jaar vierde geindigd en dit jaar spelen ze ook gewoon weer voor plek 3/4 met Feyenoord en AZ. Pasgeleden bijna failliet en nu dit. Zo zie je maar hoed belangrijk een eigen stadion in bezit is zodat je begroting altijd hoog is. Dan een capabele TD erbij en je doet in NL zo weer mee in de top.
 
Onder de kretenzer zon kon ik het niet laten even iets van PSV - Feyenoord mee te pikken. Lees ik tot mijn ontsteltenis dat JdJ weg is. Ik ben niet rouwig omdat ik vind dat we een goede td-er verliezen. Ik weet niet wat zijn opdrachten waren, maar een evenwichtig elftal dat voor nationale prijaen kan gaan en kan overwinteren in Europa heeft hij niet kunnen smeden. Rouwig ben ik omdat weer een jongen van de club beschadigd is, na MvB. Zo jammer.
 

Aad de Mos oppert Jan Streuer van FC Twente als opvolger van JDJ. Wat vinden jullie daarvan?
Aad zegt dat hij een groot netwerk in o.a. Brazilië heeft. Geen idee of het waar is, maar als het waar is, en hij voert goed beleid, dan kan het een interessanet optie zijn, ook al is Brazilië net als Nederland al decennia niet meer wat het geweest is, vooral niet qua aanvallers.
 
Arnesen is wel echt de Wim Jonk onder de TD's hier he :maniac:

Kunt jezelf eerder afvragen hoe lang Arnesen het vol gaat houden. Kwakkelt nu al met zijn gezondheid en zal er bij Feyenoord niets voor niets uit zijn gegaan. Dan heb je straks een TD, en kun je over n jaar weer een nieuwe zoeken omdat Arnesen het vanwege zijn gezondheid niet meer kan. Misschien handig dat we iemand met visie krijgen voor meerdere jaren. En dan kun je overigens alsnog Arnesen erbij betrekken, als soort van "rechterhand". Mocht hij daar oren naar hebben.
Of alvast een nieuwe zoeken en met Arnesen mee laten lopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan