Technisch Manager

Toch vond ik JdJ geen slechte TD. (ik weet het, vloeken in de kerk). De verdediging werd genegeerd maar dat lijkt wel een keuze van de club. Dat is iets wat echt al jaren speelt. De eerste transfer-periode negerend (toen werkte hij denk ik het lijstje van Brands af). Hij heeft een aantal stunts verzorgt (Gotze, Xavi) en verder een aantal logische spelers netjes gehaald. Niet alles is goed uitgevallen, maar na elke periode zag ik het wel zonnig in.

Hopelijk een nieuwe TD die in de verdediging investeert en op karakter. De afgelopen wedstrijden hebben we het puur op strijd af laten weten.
 
Een zaakwaarnemer is toch niet geschikt als TD? Misschien als contractmanager.
Haha, dan heb jij een apart beeld bij een zaakwaarnemer. Zaakwaarnemers hebben meer voetbal knowhow dan je denkt. En dat gecombineerd met een enorm netwerk en de onderhandelskills om spelers voor grote bedragen te verkopen en spelers voor scherpe prijzen in te kopen. Dat zijn al een stuk meer vaardigheden dan van een ex voetballer
 
Ik hoop persoonlijk op een buitenlandse verassing. Gewoon een nieuwe wind en een nieuw netwerk.

De Nederlandse spelers kennen we toch wel. Ofwel van Brands of RVN. Een Veerman kan een buitenlandse td ook halen. Maar wellicht haalt die ook een buitenlandse verassing.
Een buitenlandse verassing in een urn? :confused:
Daar is een speciale vergunning voor nodig. :cautious: ;)
 
Tijd voor iemand met een enorme zak geld om het verschil te overbruggen met een rivaal die al vier jaar lang miljoenen en miljoenen meer opstrijkt dan wij.
Een zak geld van pakweg 500 miljoen zou iets kunnen verbeteren aan die situatie.
Als buitenstaander, niet wetend wat er zich binnenskamers allemaal afspeelt bij onze club kan ik wel zeggen dat een zekere Roger Schmidt, ook op dit forum door een aantal verguisd, van buiten kwam en precies aangaf wat er niet deugt qua geld en nog wat andere zaken in dit voetballand met zijn kunstgrasveldjes.

Of misschien is het gewoon tijd om te luisteren wat Penalty zegt. Het profvoetbal is doodziek. Meer mensenhandel dan sport. In welk geval we ons misschien beter terugtrekken uit de ratrace en genoegen nemen met acteren op lager niveau.
Kunnen we als vervanging voortaan kijken naar JongPSV of de vrouwen op de Herdgang en hier en daar een wedstrijdje van de blauw witten aan de Aalsterweg meepikken.
Ik zit - nu ik in Rotterdam woon - er ook steeds meer aan te denken om een seizoenkaart van Sparta aan te schaffen en het topvoetbal links te laten liggen. Het is misschien allemaal minder van niveau, maar de sfeer is goed, en door de krankzinnige miljoenen van Ajax is top eredivisie toch verkloot.
 
Forgive me if iam wrong maar ik lees dat jdj verantwoordelijk wordt gehouden voor het niet verkopen van ofwel Sangare of Gakpo.

Er is een bod geweest van Leeds van oa 30 miljoen plus 13 miljoen aan bonussen die moeilijk haalbaar waren.

Ik heb het idee dat men bij PSV iets teveel met een schuin oog naar de transferbedragen van Ajax heeft gekeken. Dat wij stinkend geluk hebben gehad met Ten Hag en t rijke Man U. Betekent niet dat dat nu de norm moet zijn. Bovendien heeft Ajax Europees meer laten zien op een hoger niveau wat de prijzen flink doet opkrikken.

Gakpo kon het verschil niet maken tegen Glasgow en Monaco en is vorig jaar ook met regelmaat geblesseerd geweest.

Ik vind het al een flink bedrag als je hem voor 35 a 40 miljoen vast zou kunnen verkopen.
Ik denk dat Gakpo ook helemaal nog niet klaar was en dat het juist verstandig is dat hij een jaar blijft, mits PSV wel levert in Europa of hij moet op het WK nog een grote rol krijgen wat lastig is met concurrentie van Bergwijn. Hij heeft genoeg potentie en zou echt wel boven de 40 kunnen komen maar dat is wel afhankelijk van de Europese campagne.
 
Forgive me if iam wrong maar ik lees dat jdj verantwoordelijk wordt gehouden voor het niet verkopen van ofwel Sangare of Gakpo.

Er is een bod geweest van Leeds van oa 30 miljoen plus 13 miljoen aan bonussen die moeilijk haalbaar waren.

Ik heb het idee dat men bij PSV iets teveel met een schuin oog naar de transferbedragen van Ajax heeft gekeken. Dat wij stinkend geluk hebben gehad met Ten Hag en t rijke Man U. Betekent niet dat dat nu de norm moet zijn. Bovendien heeft Ajax Europees meer laten zien op een hoger niveau wat de prijzen flink doet opkrikken.

Gakpo kon het verschil niet maken tegen Glasgow en Monaco en is vorig jaar ook met regelmaat geblesseerd geweest.

Ik vind het al een flink bedrag als je hem voor 35 a 40 miljoen vast zou kunnen verkopen.
Ik denk dat Gakpo ook helemaal nog niet klaar was en dat het juist verstandig is dat hij een jaar blijft, mits PSV wel levert in Europa of hij moet op het WK nog een grote rol krijgen wat lastig is met concurrentie van Bergwijn. Hij heeft genoeg potentie en zou echt wel boven de 40 kunnen komen maar dat is wel afhankelijk van de Europese campagne.
Cody had echt voor 30-35 miljoen weg gemoeten, is mijn mening. Je had dit als PSV nooit mogen laten lopen. Het financiële risico is echt te groot. RvC zou geen knip voor de neus waard zijn als ze het zouden laten passeren.
Persoonlijke walg ik ervan dat dit de economische wetten zijn in het topvoetbal - maar het is zoals het is.
 
Toch vond ik JdJ geen slechte TD. (ik weet het, vloeken in de kerk). De verdediging werd genegeerd maar dat lijkt wel een keuze van de club. Dat is iets wat echt al jaren speelt. De eerste transfer-periode negerend (toen werkte hij denk ik het lijstje van Brands af). Hij heeft een aantal stunts verzorgt (Gotze, Xavi) en verder een aantal logische spelers netjes gehaald. Niet alles is goed uitgevallen, maar na elke periode zag ik het wel zonnig in.

Hopelijk een nieuwe TD die in de verdediging investeert en op karakter. De afgelopen wedstrijden hebben we het puur op strijd af laten weten.
Kan met Benitez, de Jong, Xavi toch wel spreken van heel goede aankopen. Verlengen Sangare. En idd....de slappe verdediging van PSV. Nadat Alex vertrok hebben we daar issues gehad. En daarvoor ook. Fredje Bouma...ugh.
 
Ik zit - nu ik in Rotterdam woon - er ook steeds meer aan te denken om een seizoenkaart van Sparta aan te schaffen en het topvoetbal links te laten liggen. Het is misschien allemaal minder van niveau, maar de sfeer is goed, en door de krankzinnige miljoenen van Ajax is top eredivisie toch verkloot.
Als ik al geen 67 jaar actief PSV supporter was had ik het bijltje er al eerder bij neergegooid.
Het lukt me echter niet de club in de steek te laten.
Maar ik walg van het totaal verziekte topvoetbal en kijk , naast PSV, vrijwel niets meer.
Honderd miljoen omdat iemand goed tegen een balletje kan trappen. :(
 
Haha, dan heb jij een apart beeld bij een zaakwaarnemer. Zaakwaarnemers hebben meer voetbal knowhow dan je denkt. En dat gecombineerd met een enorm netwerk en de onderhandelskills om spelers voor grote bedragen te verkopen en spelers voor scherpe prijzen in te kopen. Dat zijn al een stuk meer vaardigheden dan van een ex voetballer

Moet die zaakwaarnemer wel zijn baan als zaakwaarnemer neerleggen, anders krijg je belangenverstrengelingen die de club heel veel geld kosten. En ik denk dat de echt goede zaakwaarnemers meer geld verdienen dan de TD van PSV.
 
Arnesen is wel echt de Wim Jonk onder de TD's hier he :maniac:

Kunt jezelf eerder afvragen hoe lang Arnesen het vol gaat houden. Kwakkelt nu al met zijn gezondheid en zal er bij Feyenoord niets voor niets uit zijn gegaan. Dan heb je straks een TD, en kun je over n jaar weer een nieuwe zoeken omdat Arnesen het vanwege zijn gezondheid niet meer kan. Misschien handig dat we iemand met visie krijgen voor meerdere jaren. En dan kun je overigens alsnog Arnesen erbij betrekken, als soort van "rechterhand". Mocht hij daar oren naar hebben.
 
Forgive me if iam wrong maar ik lees dat jdj verantwoordelijk wordt gehouden voor het niet verkopen van ofwel Sangare of Gakpo.

Er is een bod geweest van Leeds van oa 30 miljoen plus 13 miljoen aan bonussen die moeilijk haalbaar waren.

Ik heb het idee dat men bij PSV iets teveel met een schuin oog naar de transferbedragen van Ajax heeft gekeken. Dat wij stinkend geluk hebben gehad met Ten Hag en t rijke Man U. Betekent niet dat dat nu de norm moet zijn. Bovendien heeft Ajax Europees meer laten zien op een hoger niveau wat de prijzen flink doet opkrikken.

Gakpo kon het verschil niet maken tegen Glasgow en Monaco en is vorig jaar ook met regelmaat geblesseerd geweest.

Ik vind het al een flink bedrag als je hem voor 35 a 40 miljoen vast zou kunnen verkopen.
Ik denk dat Gakpo ook helemaal nog niet klaar was en dat het juist verstandig is dat hij een jaar blijft, mits PSV wel levert in Europa of hij moet op het WK nog een grote rol krijgen wat lastig is met concurrentie van Bergwijn. Hij heeft genoeg potentie en zou echt wel boven de 40 kunnen komen maar dat is wel afhankelijk van de Europese campagne.
Eh.. heel de Gakpo hype en de transferhype begon met de interesse van de kale stotteraar bij man utd natuurlijk.. dat heeft de sneeuwbal doen rollen
 
Terug
Bovenaan Onderaan