Sturm Graz - PSV | Dinsdag 15 augustus | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Speler had geen idee en heeft z'n arm in de buurt van zijn lichaam. Maar inderdaad, volgens de letter van de wet hands.
Ik kan me niet herinneren dat het begrip "met opzet" uit de Laws of the Game is verwijderd.
Zo vond ik ook de rode kaart van die Feijenoorder onterecht als hij inderdaad is uitgegleden.
Maar misschien heb ik iets gemist.
Dat had niks te maken met de verdediging, want ook toen sloeg het werkelijk nergens op wat er achterin gebeurde.
PSV kan dit jaar zomaar weer eens kans maken op de titel, maar dat is dan -wederom- ondanks de verdediging, niet dankzij.
Des te knapper van Cocu dus.
Maar misschien kopen we binnenkort van de CL startpremie wel een type Alex.
Zou inderdaad goed zijn voor onze gemoedsrust en bilspieren.
 
Laatst bewerkt:
5 kutsupporters van PSV zijn aangehouden voor een zware mishandeling van een supporter van Sturm Graz. De man ligt zwaargewond in het ziekenhuis. Wat een stel compleet achterlijke mongolen zijn dat; wat is dit de laatste tijd toch met al die gefrustreerde gewelddadige zogenaamde fans? Wat denken ze te bereiken? Je hebt al gewonnen, ga je ook nog eens keer met z'n vijven een man het ziekenhuis in schoppen.
 
5 kutsupporters van PSV zijn aangehouden voor een zware mishandeling van een supporter van Sturm Graz. De man ligt zwaargewond in het ziekenhuis. Wat een stel compleet achterlijke mongolen zijn dat; wat is dit de laatste tijd toch met al die gefrustreerde gewelddadige zogenaamde fans? Wat denken ze te bereiken? Je hebt al gewonnen, ga je ook nog eens keer met z'n vijven een man het ziekenhuis in schoppen.
Krijgen ze hier complimenten over de sfeer, behandeling fans en gastvrijheid... in eindhoven, gaan ze dit doen...man man.
 
5 kutsupporters van PSV zijn aangehouden voor een zware mishandeling van een supporter van Sturm Graz. De man ligt zwaargewond in het ziekenhuis. Wat een stel compleet achterlijke mongolen zijn dat; wat is dit de laatste tijd toch met al die gefrustreerde gewelddadige zogenaamde fans? Wat denken ze te bereiken? Je hebt al gewonnen, ga je ook nog eens keer met z'n vijven een man het ziekenhuis in schoppen.
Kon je dit soort mensen maar uit hun lijden verlossen. Maatschappij is beter af zonder.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan