Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
De enige persoon die ook op DM kan spelen.
Een verrassing bij de namen, Comenencia is mee.
Benitez
Teze - Ramalho - Boscagli - PVA
sangare - Veerman
Saibari
Baka - De Jong - Vertessen
Liever toch zonder Lang hoor.Gewoon de 'vaste' basis, kom je op voorsprong kan je best wat gaan rouleren.
Als Noa aangeeft dat hij juist op medisch advies een halve wedstrijd speelde afgelopen zaterdag dan lijkt mij rust geven daar haaks op staan?Liever toch zonder Lang hoor.
Verder wil ik graag Sambo voor Ramalho. Dat dat onze nieuwe vaste basis is.
Hij gaf aan dat hij meer last had dan verwacht, na zaterdag. Vandaar dat ik wat voorzichtig ben.Als Noa aangeeft dat hij juist op medisch advies een halve wedstrijd speelde afgelopen zaterdag dan lijkt mij rust geven daar haaks op staan?
Maar ook dat de arts aangaf dat beweging juist goed is.Hij gaf aan dat hij meer last had dan verwacht, na zaterdag. Vandaar dat ik wat voorzichtig ben.
Niet spelen staat toch niet gelijk aan stilzitten? Er zit nogal wat verschil in bewegen om klachten tegen te gaan en een Europese wedstrijd spelen.Maar ook dat de arts aangaf dat beweging juist goed is.
Beweging =/= wedstrijd spelen. Laat hem zeker bewegen, maar een wedstrijd is toch weer anders.Maar ook dat de arts aangaf dat beweging juist goed is.
Klopt, maar de arts had gezegd dat het beter was wél te spelenBeweging =/= wedstrijd spelen. Laat hem zeker bewegen, maar een wedstrijd is toch weer anders.
Snap ikAfin, wij weten het ook niet, hangt ook af van het herstel deze dagen. Ik ben gewoon enigszins voorzichtig met die jongen. En ik wil zo'n Vertessen ook wel eens wat langer zien.
Ik wil na vertessen lang zien.Beweging =/= wedstrijd spelen. Laat hem zeker bewegen, maar een wedstrijd is toch weer anders.
Afin, wij weten het ook niet, hangt ook af van het herstel deze dagen. Ik ben gewoon enigszins voorzichtig met die jongen. En ik wil zo'n Vertessen ook wel eens wat langer zien.
Op 80% moet je dit ook nog kunnen winnen.Doe maar gewoon winnen ipv met een afgezwakt elftal op 80% 1-0 verliezen maar toch door naar de volgende ronde. Denk aan het coëfficiënt jongens!
...Op 80% moet je dit ook nog kunnen winnen.