Sturm Graz - PSV | Dinsdag 15 augustus | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tja onder het mom van mierenneuken en de regels tot op de letter autistisch volgen. Anderzijds met er natuurlijk gewoon een harde lijn getrokken worden.
Ik vond het wel verfrissend dat het een keer in ons voordeel uitviel.
Neemt niet weg dat het belachelijk was en ik er prima mee zou kunnen leven als ie niet gegeven was.
 
En een paar eencelligen die het feestje verpesten…

Wat een triestigheid als dit waar is.



Het is triest dat het gebeurd, net zo triest als dat de NOS weer als vliegen op de stront duiken zodra ze het beestje weer bij de naam kunnen noemen. Gaan we voortaan in de krant ook "PSV fan rijdt Ajacied dood na ongeluk"? "Voetbalsupporters ontduiken het meeste belasting". Dit is eigenlijk precies waar Retro vaak op doelt, dat de media meteen grijpt naar het eerste beste stereotypje waar de mensen op af duiken om hun mening over te vormen. Lijkt me wel verdomd lastig als het een Marrokaanse PSV supporter was, dan moet je gaan kiezen.

Je mag over voetbalsupporters spreken als ze in het stadion iets flikken. Als ze bewust de confrontatie opzoeken met andere supporters. Maar als dit een vechtpartij in een kroeg is geweest, dan mag je ook best spreken van Nederlandse jongeren. In plaats van er maar meteen weer het labeltje PSV fans aan te hangen. Misschien waren het ook wel fans van Django Wagner, die klote Django fans ook altijd!
 
Het is triest dat het gebeurd, net zo triest als dat de NOS weer als vliegen op de stront duiken zodra ze het beestje weer bij de naam kunnen noemen. Gaan we voortaan in de krant ook "PSV fan rijdt Ajacied dood na ongeluk"? "Voetbalsupporters ontduiken het meeste belasting". Dit is eigenlijk precies waar Retro vaak op doelt, dat de media meteen grijpt naar het eerste beste stereotypje waar de mensen op af duiken om hun mening over te vormen. Lijkt me wel verdomd lastig als het een Marrokaanse PSV supporter was, dan moet je gaan kiezen.

Je mag over voetbalsupporters spreken als ze in het stadion iets flikken. Als ze bewust de confrontatie opzoeken met andere supporters. Maar als dit een vechtpartij in een kroeg is geweest, dan mag je ook best spreken van Nederlandse jongeren. In plaats van er maar meteen weer het labeltje PSV fans aan te hangen. Misschien waren het ook wel fans van Django Wagner, die klote Django fans ook altijd!
Als die Nederlanders daar in Oostenrijk zijn vanwege een voetbalwedstrijd dan mag je best spreken over fans.
 
Het is triest dat het gebeurd, net zo triest als dat de NOS weer als vliegen op de stront duiken zodra ze het beestje weer bij de naam kunnen noemen. Gaan we voortaan in de krant ook "PSV fan rijdt Ajacied dood na ongeluk"? "Voetbalsupporters ontduiken het meeste belasting". Dit is eigenlijk precies waar Retro vaak op doelt, dat de media meteen grijpt naar het eerste beste stereotypje waar de mensen op af duiken om hun mening over te vormen. Lijkt me wel verdomd lastig als het een Marrokaanse PSV supporter was, dan moet je gaan kiezen.

Je mag over voetbalsupporters spreken als ze in het stadion iets flikken. Als ze bewust de confrontatie opzoeken met andere supporters. Maar als dit een vechtpartij in een kroeg is geweest, dan mag je ook best spreken van Nederlandse jongeren. In plaats van er maar meteen weer het labeltje PSV fans aan te hangen. Misschien waren het ook wel fans van Django Wagner, die klote Django fans ook altijd!
Inderdaad triest dat zelfs een NOS zich bezighoudt met wat misschien een paar van de 800 zouden kunnen hebben uitgevreten als de berichtgeving en het giswerk dat de kroeglopers fans waren kloppen.
Want stel je voor dat ze zouden berichten dat 795 van de 800 zich prima gedragen hebben en een betere indruk van Nederlandse voetbalsupporters achterlieten dan dat van die twee clubs uit de randstad.
 
Dat zijn geen fans wat mij betreft. Als fan heb je respect als gast in een ander land of stad.
'fan' dan. Ze zijn er in ieder geval voor PSV.

Ik zie het ook niet als wijzen naar PSV of de supportersgroep in het geheel. Meer het uitlokken van sociale controle. Misschien dat er binnen die groepje ergens een semi-helder licht opstaat die zegt "Jongens, misschien moeten we ons een beetje meer gaan gedragen"
 
'fan' dan. Ze zijn er in ieder geval voor PSV.

Ik zie het ook niet als wijzen naar PSV of de supportersgroep in het geheel. Meer het uitlokken van sociale controle. Misschien dat er binnen die groepje ergens een semi-helder licht opstaat die zegt "Jongens, misschien moeten we ons een beetje meer gaan gedragen"
Sinds dat zogenaamde fn fans Rome gingen verbouwen ben ik dit soort gedrag helemaal beu. Ze zijn een dagje of 2 van huis en besluiten dit te gaan doen. Hebben die mensen kinderen bijvoorbeeld? Wat voor voorbeeld geef je dan..
 
Sinds dat zogenaamde fn fans Rome gingen verbouwen ben ik dit soort gedrag helemaal beu. Ze zijn een dagje of 2 van huis en besluiten dit te gaan doen. Hebben die mensen kinderen bijvoorbeeld? Wat voor voorbeeld geef je dan..

Het zijn vaak nog "kinderen", daar gaat het eerder fout.
 
Bosz moet veel meer gaan trainen op standaard situaties, met name bij corners. Vorige week en ook gisteren ging het fout bij corners. Rangers gaan dat soort momenten zeker benutten, ook al heeft PSV 70% balbezit en het beste van het spel en een dozijn opgelegde kansen.
Gisteren is er toch niet uit een corner gescoord?
 
Toch is het Cocu sinds de door jou genoemde koekenbakkers hier weg zijn gelukt ons 3x kampioen te maken
Dat had niks te maken met de verdediging, want ook toen sloeg het werkelijk nergens op wat er achterin gebeurde.
PSV kan dit jaar zomaar weer eens kans maken op de titel, maar dat is dan -wederom- ondanks de verdediging, niet dankzij.
 
Bosz moet veel meer gaan trainen op standaard situaties, met name bij corners. Vorige week en ook gisteren ging het fout bij corners. Rangers gaan dat soort momenten zeker benutten, ook al heeft PSV 70% balbezit en het beste van het spel en een dozijn opgelegde kansen.
Ja zeer duidelijk een zwak punt. Ook de corners en vrije trappen mee moeten echt veel beter. Veerman maar even niet meer.
Tevens opmerkelijk dat pingel nemer nr 1 op de bank zit en er geen afspraken zijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan