Sturm Graz - PSV | Dinsdag 15 augustus | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
366081852_840072940814972_5510696696276533736_n.jpg


En nu ook naar de groepsfase. Dat moet lukken.

:PSV:
Qua voetbal wel. Qua opportunisch voetbal en het feit dat onze laatste linie daardoor in de war raakt, denk ik dat Rangers gewoon een hele lastige ploeg voor ons is.
 
Bosz moet veel meer gaan trainen op standaard situaties, met name bij corners. Vorige week en ook gisteren ging het fout bij corners. Rangers gaan dat soort momenten zeker benutten, ook al heeft PSV 70% balbezit en het beste van het spel en een dozijn opgelegde kansen.
 
Deze speelwijze werkt alleen als je de commitment en de longen hebt om te blijven gaan. Daar ligt de uitdaging voor Peter
Niet alleen dat. Er is achterin ook gewoon een gebrek aan alles. Voornamelijk snelheid, met zo veel ruimte in de rug.

Ik moet het echt nog zien tegen de Rangers. Ik.zou dr mn hand niet voor in het vuur steken. Voorin is het gewoon heel erg goed, zeker met een Luuk in vorm - wat een fenomenale kopper blijft het toch..Maar daarachter wordt het minder. Eerlijk gezegd vond ik het gisteren zelfs een beetje een chaos. Veerman stond veel te ver naar voren, er lag echt veel te veel ruimte.

Nee, ik ben nog niet overtuigd dat het tijdperk-Bosz resultaat gaat brengen. Koop gvd nou toch eens kwaliteit achterin....
 
Zo lang we er meer in het netje van de vijandelijke defensie schieten is dat toch niet zo erg?
4-1 en 3-1 in de CL ,2-0 in de competitie en 1-0 in de Supercup; het kon erger, nietwaar?;)
Het kan altijd erger wanneer je wint. Maar het is al jaren billenknijpen en nu Brands weer terug is, komen we wéér niet af van het niveau Derijck, Manolev en noem al die koekenbakkers maar op.
 
Niet alleen dat. Er is achterin ook gewoon een gebrek aan alles. Voornamelijk snelheid, met zo veel ruimte in de rug.

Ik moet het echt nog zien tegen de Rangers. Ik.zou dr mn hand niet voor in het vuur steken. Voorin is het gewoon heel erg goed, zeker met een Luuk in vorm - wat een fenomenale kopper blijft het toch..Maar daarachter wordt het minder. Eerlijk gezegd vond ik het gisteren zelfs een beetje een chaos. Veerman stond veel te ver naar voren, er lag echt veel te veel ruimte.

Nee, ik ben nog niet overtuigd dat het tijdperk-Bosz resultaat gaat brengen. Koop gvd nou toch eens kwaliteit achterin....
Eens. Met deze defensie gaan we het Europees enorm lastig krijgen. Misschien kom je er in de ed nog wel mee weg, maar psv moet hoger inzetten dan dat..
 
Zo lang we er meer in het netje van de vijandelijke defensie schieten is dat toch niet zo erg?
4-1 en 3-1 in de CL ,2-0 in de competitie en 1-0 in de Supercup; het kon erger, nietwaar?;)

Zo zie je maar, zodra we buiten de Mickey mouse competitie komen vliegen de doelpunten je om de oren! 🤪
 
Het kan altijd erger wanneer je wint. Maar het is al jaren billenknijpen en nu Brands weer terug is, komen we wéér niet af van het niveau Derijck, Manolev en noem al die koekenbakkers maar op.
Toch is het Cocu sinds de door jou genoemde koekenbakkers hier weg zijn gelukt ons 3x kampioen te maken.
Maar inderdaad kijkt het rustiger als er types als Alex achterin staan.
Want, ja, billenknijpen is het vaak wel , dat voel ik aan mijn vermoeide spieren daar.;)
 
En is de VAR ook anders.;)
Ik vond overigens die strafschop erg flauw.
Laat toch gaan als je duidelijk ziet dat boze opzet ontbreekt.

Tja onder het mom van mierenneuken en de regels tot op de letter autistisch volgen. Anderzijds met er natuurlijk gewoon een harde lijn getrokken worden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan