Depay was bepaldender omdat zijn team denk ik ook minder was. Van dat team zouden alleen Gini en Guardado nu ook spelen. (En Depay zelf).
Daarnaast wordt het bepalen nu ook gedeeld door Chucky, Stevie en Luuk in vorm.
Dat, en Bergwijn is ook een stille motor. Hij speelt iets minder diep dan Depay, maar zorgt voor ondersteuning op het middenveld. Ik vind hem niet minder waard dan Depay, ik vind hem een andere type speler.
 
Dat, en Bergwijn is ook een stille motor. Hij speelt iets minder diep dan Depay, maar zorgt voor ondersteuning op het middenveld. Ik vind hem niet minder waard dan Depay, ik vind hem een andere type speler.
Maar Memphis was erg spectaculair, blonk uit in zelfvertrouwen en daarmee ook harde vrije trappen, penalty’s en mooie goals. Hij was zeker in zijn laatste jaar gewoon erg dominant. Dat is Bergwijn niet. Hij doet idd wel weer andere dingen, helpt het team en lijdt itt Memphis zelden balverlies. Maar de grote clubs met een grote zak met geld kiezen toch eerder voor een dominante en spectaculaire type als Memphis dan voor ietwat timide en bescheiden Bergwijn.
 
Maar Memphis was erg spectaculair, blonk uit in zelfvertrouwen en daarmee ook harde vrije trappen, penalty’s en mooie goals. Hij was zeker in zijn laatste jaar gewoon erg dominant. Dat is Bergwijn niet. Hij doet idd wel weer andere dingen, helpt het team en lijdt itt Memphis zelden balverlies. Maar de grote clubs met een grote zak met geld kiezen toch eerder voor een dominante en spectaculaire type als Memphis dan voor ietwat timide en bescheiden Bergwijn.

Ik ben het met CNG MrKrateos eens dat het grotendeels aan het team ligt. Natuurlijk is Memphis iets meer een mannetje die graag werkelijk alles naar zich toe trekt. Maar als een Lozano op rechts had gestaan in zijn tijd in plaats van Narsingh was echt niet het hele team op hem afgestemd geweest zoals toen wel het geval was. En tegenwoordig wordt er toch ook veel meer naar arbeid, defensieve bijdrage, loopvermogen gekeken. Bij alle spelers, niet alleen bij middenvelders of verdedigers. Denk dat dat echt wel zaken zijn waarin Bergwijn meer volwassen is dan dat Memphis was in zijn laatste seizoen bij PSV.
 
Wereldtopper Bergwijn was geweldig tegen Emmen... ManU zal hun 1e bod van 28M wel snel gaan verdubbelen naar 56M. Het uitje van hun scouts naar Emmen is zeker meer dan de moeite waard geweest...:xp:
 
Als we het hebben over meeverdedigen en een beetje terugzakken doet het me denken aan de analyse van Liverpool tegen City. Die aanvallers hadden namelijk dezelfde taken. Zou Liverpool niet interesse hebben in Bergwijn? Zou een schitterende stap zijn voor Stevie :p.
 
Ik benieuwd hoe ManU nou denkt over Bergwijn na dat echec in Emmen.
IK vermoed dat ze daar helemaal niet naar kijken. Die volgen Stevie alleen in de CL en bij het Nl elftal. Als hij hert daat laat zien, dan heeft hij potentie. Een potje tegen een 5e divisieclub als Emmen op kunstgras bekijken ze helemaal niet.

En daarbij heeft iedereen wel eens een dag dat hij minder speelt, hij zakte toch ook niet door de ondergrens, was gewoon te slap en ongeconcentreerd
 
IK vermoed dat ze daar helemaal niet naar kijken. Die volgen Stevie alleen in de CL en bij het Nl elftal. Als hij hert daat laat zien, dan heeft hij potentie. Een potje tegen een 5e divisieclub als Emmen op kunstgras bekijken ze helemaal niet.

En daarbij heeft iedereen wel eens een dag dat hij minder speelt, hij zakte toch ook niet door de ondergrens, was gewoon te slap en ongeconcentreerd
Er zou toch een ManU delegatie komen naar Emmen om Bergwijn te bekijken na hun afgewezen bod van €28 M?
 
Er zou toch een ManU delegatie komen naar Emmen om Bergwijn te bekijken na hun afgewezen bod van €28 M?
Lijkt me een erg onwaarschijnlijk verhaal? Waarom zouden ze naar deze wedstrijd komen kijken, heeft echt op geen enkele manier ook maar enig raakvlak van wat er op PL nivo gevraagd wordt. Als Stevie hier de pannen van het dak had gespeeld, had dat net zo weinig gezegd als wat hij nu op de mat legde. Als ManU echt geinteresseerd is, komen ze 31 maart kijken wat hij ervan bakt.
 
Laatst bewerkt:
Recently readed news on lithuanian football portal that Bergwijn goes to Milan (on a rent) at this winter break, and at the summer Milan can buy his contract for 20 m. eur. Anyone heard about that? Psv declared that no one leaves at this time, but there are some (fake?) news about that.
 
Recently readed news on lithuanian football portal that Bergwijn goes to Milan (on a rent) at this winter break, and at the summer Milan can buy his contract for 20 m. eur. Anyone heard about that? Psv declared that no one leaves at this time, but there are some (fake?) news about that.
ManU already made a bit of 28M en PSV said, no!
 
Recently readed news on lithuanian football portal that Bergwijn goes to Milan (on a rent) at this winter break, and at the summer Milan can buy his contract for 20 m. eur. Anyone heard about that? Psv declared that no one leaves at this time, but there are some (fake?) news about that.

Lol!! I heard nothing about a rent deal with Milan. Seems like the biggest bullshit news of 2019.
 
I've just read it too. But it doesn't seem likely. PSV isn't going to sell any of the players. Certainly not Bergwijn for just 20M €'s.
 
I've just read it too. But it doesn't seem likely. PSV isn't going to sell any of the players. Certainly not Bergwijn for just 20M €'s.
John de Jong leest dit en vraagt zich af of je daar wel zo zeker van bent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan