Steven Bergwijn (A)

IPF

Forummer van het jaar 2015
Hij ontwikkelt zich natuurlijk meer dan prima maar hij moet echt oppassen voor laksheid en arrogantie op het veld. Ik zie dat hij de laatste weken zijn acties te veel doorvoert en eigenlijk weinig geeft om gedisciplineerd spelen. Wat ie niet moet vergeten is dat hij geen Memphis is en dat ook nooit gaat worden. Die was op zijn 18e al verder dan Bergwijn nu op zijn 20e is. Maar Memphis was ook zo dominant en had zoveel verschillende wapens in zijn spel waar Stevie alleen maar van kan dromen. Hij moet gewoon weer simpel gaan spelen en zich houden aan zijn taken. Want op die manier kon hij zich weken lang onderscheiden op een mooie wijze. Het zou zonde zijn als hij nu al zou denken zelf alle oplossingen op het veld te hebben.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Tot nu toe dit seizoen is Stevie onze beste buitenspeler. Ook in de moeilijkste wedstrijden, vond ik hem een van de besten. In de schaduw van Luuk en Lozano groeit hij tot de beste PSV'er uit, en in de schaduw van Memphis en Gini en de mediahype rondom Frenkie en de Ligt groeit hij in de Nederlands Elftal. Ik ben echt trots op hem.
60 miljoen.

Bergwijn moet echt nadenken wanneer en waarheen hij de stap maakt. Anders wordt het een Quincy Promes verhaal: speelt hij bij kleurloze elftallen. Hoewel ik me wel kan voorstellen dat je ontvankelijk bent als je salaris verdubbelt.

Ik dacht ergens gelezen te hebben, weet niet precies waar, dat ze dachten aan een bedrag van tussen de 30 a 40 miljoen.
Lekker houden en van de zomer terug laten komen. Met Malen en daarachter Gakpo en Piroe staat zijn vervanger eigenlijk al klaar

Omdat hij het in het openbaar doet, zo van kijk mij is goed bezig zijn? Net als die Sneijder. 95% voor hun eigen ego. Ze hoeven het niet te doen toch Ralf? Precies, dan heb ik liever dat ze het niet doen.
Blijft dubbel natuurlijk, als hij een scheet laat en iemand filmt het komt die ook in het nieuws, nu doet die wat goeds en komt ook in het nieuws. Ik gun hem en zijn ego al het beste maar nu profiteert de normale man er ook van, dus 2 blije ego's.

Een van je belangrijkste spelers, de basisklant van Oranje en een van de grootste talenten van NL mag je nooit voor een bedrag van onder de 50 miljoen verkopen. PSV heeft wat betreft de marketing en communicatie over zijn spelers nog heel wat te leren van clubs als Porto, Benfica en Ajax.
Misschien moeten wij ons maar eens als vrijwilligers aanbieden IPF, dan gaan we het weer ouderwets a la van Raaij over 't-shirts met handtekeningen' hebben bij te lage biedingen, en bovendien zouden we nooit een vraagprijs de media inslingeren zoals PSV nu oliedom maar blijft doen, omdat je daarmee effectief je eigen onderhandelingspositie ondermijnt :sneaky:;)

Rednas

Administrator
Medewerker
Omdat hij het in het openbaar doet, zo van kijk mij is goed bezig zijn? Net als die Sneijder. 95% voor hun eigen ego. Ze hoeven het niet te doen toch Ralf? Precies, dan heb ik liever dat ze het niet doen.
Ik vind de context toch ook wel belangrijk dan. Dit lijkt me niet door een originele filmcrew van PSV.nl of een ander kanaal gedaan te zijn, maar door iemand die er toevallig was en z'n telefoon gebruikte.

De Bondscoach

Ich bin Eintovenaar
Een van je belangrijkste spelers, de basisklant van Oranje en een van de grootste talenten van NL mag je nooit voor een bedrag van onder de 50 miljoen verkopen. PSV heeft wat betreft de marketing en communicatie over zijn spelers nog heel wat te leren van clubs als Porto, Benfica en Ajax.
En dan nog... Wat heb je eraan als je in de winterstop één van je sleutelspelers kwijtraakt, waardoor de kans op kampioenschap en CL veel kleiner wordt? Dat is een derving van inkomsten van ergens tussen de 30 en 60 miljoen, waardoor Bergwijn eigenlijk min of meer gratis de deur uitloopt. En je haalt in de winter er toch geen speler voor terug die er meteen staat, alleen al omdat PSV in Europa klaar is - en dus niet interessant.

Uit puur economisch oogpunt moet een speler als Bergwijn in de winter minimaal 70 à 80 miljoen opleveren. Dan wordt het een beetje interessant.

De Bondscoach

Ich bin Eintovenaar
Steven weet dondersgoed dat er toevallig iemand is, maar vooruit een prima actie. Laten we 2018 positief beëindigen.
Tuurlijk goeie actie - ik heb ook helemaal niet het idee dat Steven zo met zelfpromotie bezig is als Sneijder of Memphis. Gewoon een goeie jongen die toevallig heel rijk en bekend is omdat hij goed tegen een bal kan trappen, en daarom ook iets voor de samenleving kan terug doen.

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
Wilde eigenlijk niet eens raegeren Ralf, gezien de Ph-waarde van je bericht. Maar zag vandaag dit bericht op de site van PSV. Bergwijn krijgt bij mij keihard het voordeel van de twijfel bij zulke acties, komt echt als een goede jongen uit een goed nest over.

Kronos

Assistent Bondscoach
Stap 1 is dat hij in ieder geval in verband wordt gebracht met dit soort clubs, dat vind ik al positief. Ook wel terecht gezien zijn ontwikkeling.

Voor Lozano zou men überhaupt niet aan tafel komen voor een bod onder 60 mln. Voor Bergwijn zou men wat mij betreft überhaupt niet aan tafel mogen komen voor een bod onder 40 mln.

28 mln is mooie geste van goede intenties, ter kennisgeving aannemen.