Tja, aan de andere kant snap ik wel dat er bedenkingen zijn bij de blessure van Bergwijn. Als het om een speler van een andere club of klub zou gaan zouden we ook met zijn allen vinden dat het bedrog is. Dat er hier vraagtekens bij geplaatst worden vind ik niet zo raar.
Correct. En daar moet de KNVB dan zelf maar naar handelen.

Het is ook niet zo raar dat Vermeulen zich geroepen voelt dit vuurtje op te stoken.
 
Ik vind deze beschuldiging vanuit de aanwezigen bij Studio Voetbal wel heel erg ver gaan zeg. Is dit wat ze journalisme noemen, op basis van een hele grote aanname dit soort stellingnames de wereld in slingeren? Je kunt best een vermoeden uitspreken en aangeven dat het enigszins vreemd overkomt (afmelden en dan het weekend erna 90 minuten spelen terwijl je een paar dagen erna alweer tegen Barcelona moet uitkomen), maar ze gaan toch wel aardig wat verder.
 
Tja, aan de andere kant snap ik wel dat er bedenkingen zijn bij de blessure van Bergwijn. Als het om een speler van een andere club of klub zou gaan zouden we ook met zijn allen vinden dat het bedrog is. Dat er hier vraagtekens bij geplaatst worden vind ik niet zo raar.
Nou, dat zou ik helemaal niet vinden, want ik vind niet dat je als KNVB moet doen alsof je de krijgsmacht bent. Het is geen subordinatie, ik begrijp dat de machtswellust tot een vertroebelt beeld leidt, maar een team bouw je op de wil om samen te winnen.

Als alleen Bergwijn niet wil spelen, dan selecteer je hem niet. Maar mochten er tientallen voetballers geen stap harder voor je willen zetten als bond of bondscoach, dan is het misschien tijd voor zelfreflectie. Sommigen hebben er meer last van dan anderen, maar wie zie je nu nog eigenlijk met veel plezier naar Noordwijk afreizen? Hoeveel spelvreugde spat er eigenlijk van Oranje af?
 
Hij straalde gisteren klasse, rust en kracht uit! Dat is wat je wil zien van een jeugdig talent in de grote wedstrijden; dat is zich niets aantrekt van de ambiance en de tegenstander maar zijn eigen spel speelt. Hij, Rosario en Luuk waren de rust zelve en werkten daarnaast ook keihard voor het elftal.
 
pr-12084235.jpg


man-facepalming-type-4_1f926-1f3fd-200d-2642-fe0f.png
 
Zeker. Hij is goed bezig en pakt het slim aan. (Y)

Heerlijke zure reacties van niet-PSV-ers.
Als deze jongen nog bij ajaks had gespeeld, dan stonden Valentijn D. en Arno V. met een erectie te orakelen, en waren ze, gewapend met een riek en fakkel, bij Koeman langs gegaan als hij Bergwijn niet voor Oranje had geselecteerd. Zum kotzen.

Knap dat er nog spelers zijn die zich niet helemaal wild laten maken, een plan hebben en dat rustig volgen.
 
Heerlijke zure reacties van niet-PSV-ers.
Als deze jongen nog bij ajaks had gespeeld, dan stonden Valentijn D. en Arno V. met een erectie te orakelen, en waren ze, gewapend met een riek en fakkel, bij Koeman langs gegaan als hij Bergwijn niet voor Oranje had geselecteerd. Zum kotzen.

Knap dat er nog spelers zijn die zich niet helemaal wild laten maken, een plan hebben en dat rustig volgen.

Slap lullen kunnen ze allebei, maar ik denk dat Arno geen erectie meer kan krijgen. :D
 
Kan mij heugen dat hij vorig jaar ook een interview gaf. Daarin sprak hij er over dat PSV een lijn met hem had uitgestippeld en dat hij die aan het volgen was. Wijze woorden inderdaad, laat m maar in de luwte groeien.
Nou, ik vind het maar een gemiste kans. Voor het dubbele geld had hij lekker op de tribune kunnen zitten, kijkend naar zijn team in de CL... (a)
 
Ik ben benieuwd wat er nu precies waar is over die transferclausule in het contract van Bergwijn. Ik lees de laatste dagen Frenkie de Jong achtige verhalen en ineens lijkt heel Europa geïnteresseerd in Bergwijn. Dat deze jongen de relevatie is van dit seizoen en waarschijnlijk na dit jaar gaat vertrekken mag duidelijk zijn maar ik hoop toch wel tegen Ajax-bedragen.
 
Ik ben benieuwd wat er nu precies waar is over die transferclausule in het contract van Bergwijn. Ik lees de laatste dagen Frenkie de Jong achtige verhalen en ineens lijkt heel Europa geïnteresseerd in Bergwijn. Dat deze jongen de relevatie is van dit seizoen en waarschijnlijk na dit jaar gaat vertrekken mag duidelijk zijn maar ik hoop toch wel tegen Ajax-bedragen.

Volgens Transfermarkt zou zijn marktwaarde nu 20 miljoen zijn. Vind ik eerlijk gezegd nog zuinigjes, als ik het vergelijk (en dat is wellicht ook meteen mijn fout) met ajax-bedragen. Prutsertje Kluivert ging al weg voor 17 miljoen na een mager seizoen. Dan mag Bergwijn voor 40 weg.
 
Volgens Transfermarkt zou zijn marktwaarde nu 20 miljoen zijn. Vind ik eerlijk gezegd nog zuinigjes, als ik het vergelijk (en dat is wellicht ook meteen mijn fout) met ajax-bedragen. Prutsertje Kluivert ging al weg voor 17 miljoen na een mager seizoen. Dan mag Bergwijn voor 40 weg.

Wellicht houdt Transfermarkt rekening met de geruchten dat er een bedrag van € 20 miljoen in zijn contract staat waarvoor hij weg zou mogen.
Of dat nu waar is of niet zullen we voorlopig niet weten. Ik verwacht overigens niet dat Bergwijn overhaast naar een andere club gaat, Die kiest hij zorgvuldig uit en op een moment dat hem het beste uitkomt.
 
Volgens Transfermarkt zou zijn marktwaarde nu 20 miljoen zijn. Vind ik eerlijk gezegd nog zuinigjes, als ik het vergelijk (en dat is wellicht ook meteen mijn fout) met ajax-bedragen. Prutsertje Kluivert ging al weg voor 17 miljoen na een mager seizoen. Dan mag Bergwijn voor 40 weg.

Bergwijn mag van mij nog wel een jaar blijven. Lozano ook, met z´n mattie Guti. Ik heb stiekem de hoop dat dit soort jongens het idee hebben dat ze tijdens nog een jaartje onder Van Bommel nog veel kunnen leren en wellicht wat leuks kunnen bereiken.
 
Volgens Transfermarkt zou zijn marktwaarde nu 20 miljoen zijn. Vind ik eerlijk gezegd nog zuinigjes, als ik het vergelijk (en dat is wellicht ook meteen mijn fout) met ajax-bedragen. Prutsertje Kluivert ging al weg voor 17 miljoen na een mager seizoen. Dan mag Bergwijn voor 40 weg.
Mee eens. Alleen volgensmij heeft transfermarkt ook een lager waarde staan bij een Kluivert toen der tijd. Misschien nog steeds te hoog. Maar Ajax verkoopt wel veel mensen (hoog) boven een marktwaarde (die op een transfermarkt bijv staat). Dat zouden wij idd ook wel vaker mogen doen.
 
Volgens Transfermarkt zou zijn marktwaarde nu 20 miljoen zijn. Vind ik eerlijk gezegd nog zuinigjes, als ik het vergelijk (en dat is wellicht ook meteen mijn fout) met ajax-bedragen. Prutsertje Kluivert ging al weg voor 17 miljoen na een mager seizoen. Dan mag Bergwijn voor 40 weg.
Vorige week stond zijn transferwaarde nog op 12 Miljoen. Bergwijn wordt met rasse schreden duurder voor de potentiële koper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan