Ik denk dat Romero veel optrekt met Pereiro, Lozano en Gutierrez. Die zullen hem wel steunen in het herstelproces.

Volgens mij heeft PSV (terecht en logisch) de verdere ondersteuning naast alleen het fysieke stukje ook wel geprofessionaliseerd. Dat zal zeker in zijn geval ook wel nodig zijn. Voor het eerst op zeer jonge leeftijd met hoge verwachtingen naar Europa, en dan alleen maar geblesseerd zijn. Voor die jongen natuurlijk ook heel ongelukkig allemaal.
 
Verhip, inderdaad.

Goeie speler, die Bergwijn. Wellicht komend weekend nog even op de bank zetten na zijn blessure, zodat hij kan vlammen tegen Barcelona.
Lekker Malen laten starten, kan Stevie in de 70e minuut invallen om de winnende goal in blessuretijd te maken. Heeft hij ook weer wat ritme.
 
Net even opgezocht: 9 minuten gespeeld. Daarmee zal hij z'n selectie bij Koeman wel veiliggesteld hebben :maniac:

Zie trouwens dat Koeman hier z'n eigen emoticon heeft: :poop:

Dit brengt zijn totaal sinds de start van de competitie toch wel mooi op 73 minuten (bijna een hele wedstrijd!), verdeeld over 3 wedstrijden.
 
Tja, aan de andere kant snap ik wel dat er bedenkingen zijn bij de blessure van Bergwijn. Als het om een speler van een andere club of klub zou gaan zouden we ook met zijn allen vinden dat het bedrog is. Dat er hier vraagtekens bij geplaatst worden vind ik niet zo raar.
 
Arno wil natuurlijk nergens op aansturen of zo, want zo is Arno niet. Arno ziet in dat PSV het zo slecht nog niet doet en dat ze wel eens een gevaarlijke concurrent voor ajaks zouden kunnen zijn. Dus moet er gesaboteerd worden...
Walgelijk stuk vreten.

zf5NtceTWNe2.jpg
tXRmKaNpPw3P.jpg


:braak: :lmao:
 
Terug
Bovenaan Onderaan