Zou dit de middelvinger zijn gesteund door PSV omdat Ronald Koeman in de media niet hetzelfde verhaal heeft verteld als Bergwijn en van Bommel persoonlijk?
 
Nou, ik vind dit wel zorgelijk. Een liesblessure is een vervelende blessure. Het lijkt mij persoonlijk stug dat Bergwijn een blessure faket.

Zou heel erg zuur zijn idd. Ook voor hem. Hoop dat het erg meevalt en dat hij in de CL kan schitteren tegen Barcelona.
 
Had hij maar direkt afgezegd. Altijd dat gedoe met blessures in relatie tot Oranje elftallen. Hopelijk veinst hij deze blessure.
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik vind dit wel zorgelijk. Een liesblessure is een vervelende blessure.
Dit soort blessures kunnen lang duren en terug komen als ze niet goed genezen. Heel zuur dat dit nu juist gebeurt als hij in zon goede doen is en zo belangrijk is voor PSV...
 
Tja, het had ook bij een PSV training kunnen gebeuren.

Let op het butterfly-effect. Als hij bij PSV was gebleven, of naar het grote Oranje was gegaan, was precies deze blessure nooit gebeurd. Ergo; schuld van Koeman.
 
Goed nieuws! Bergwijn heeft een foto op Instagram gezet waarop hij lachend in een PSV shirt te zien is. Zal dus alweer herstelt zijn van zijn blessure. :giggle:
 
Terug
Bovenaan Onderaan