Je gaf zelf aan dat ajaks het durfde om 35 miljoen te vragen voor een gelijkwaardige speler met nog maar een 1 jaar contract. Moeten we alleen even een naamsverandering doorvoeren. Noemen we hem voortaan Steven "Gullit" Bergwijn. Is hij meteen 20 miljoen meer waard.
 
20 mln voor Bergwijn in huidige markt is natuurlijk een koopje. Hier zit PSV 5-10 mln te laag. Óf ze moeten 20 mln + 20% van de transferrechten bedoelen.
 
Nee, van de Wiel, Bazoer, Klaassen, Milik en Riechiedly spelen de pannen van het dak. Dan doen Mertens, Strootman, Memphis en Wijnaldum het stukken beter.

Hij speelt zelfs 2x de pannen van het dak :sneaky:.... en komt eigenlijk van PSV af :CENSORED:

Maar je hebt verder wel gelijk. Hier wordt er bijna altijd naar een reden gezocht waarom PSV niet zoveel zou kunnen vragen voor zijn spelers. Beetje de doe-maar-normaal-dan-doe-je-al-gek-genoeg-houding. Daar moet men bij PSV eens van af. Heerenveen vraagt voor een dommekracht als Dumfries zonder schroom 8 miljoen en hier zijn we naar redenen aan het zoeken waarom 10 miljoen een prima bedrag is voor Arias...
 
Hij speelt zelfs 2x de pannen van het dak :sneaky:.... en komt eigenlijk van PSV af:CENSORED:

Maar je hebt verder wel gelijk. Hier wordt er bijna altijd naar een reden gezocht waarom PSV niet zoveel zou kunnen vragen voor zijn spelers. Beetje de doe-maar-normaal-dan-doe-je-al-gek-genoeg-houding. Daar moet men bij PSV eens van af. Heerenveen vraagt voor een dommekracht als Dumfries zonder schroom 8 miljoen en hier zijn we naar redenen aan het zoeken waarom 10 miljoen een prima bedrag is voor Arias...
Daar heb je op zich wel gelijk in, maar wel een kleine kanttekening: PSV weet vaak spelers iets langer te behouden door niet zo moeilijk te doen als ze jaar later willen vertrekken. Zo doe je een jaar langer me Moreno, Zoet, Arias e.a., en kun je goed bouwen. Je kunt net als Ajax direct voor veel geld verkopen, maar dat levert een heel instabiel team op.

Ik begrijp in de basis dus best wel dat PSV kiest voor sportieve continuïteit in plaats van veel centen.

Dat gezegd hebbende, nogmaals: Bergwijn in de markt zetten voor 20 mln, is 5 tot 10 mln te weinig.
 
Gaan een hoop geruchten rond over Bergwijn, maar het is veel te vroeg voor die jongen om nu al weg te gaan. En ik denk dat hij ook slim genoeg is om dat te realiseren.
 
Gaan een hoop geruchten rond over Bergwijn, maar het is veel te vroeg voor die jongen om nu al weg te gaan. En ik denk dat hij ook slim genoeg is om dat te realiseren.

Dat is, maar het kan geen kwaad om de propaganda-machine alvast aan te zetten. Bij ajaks staat frenkie ook al in de belangstelling van Barcelona, hoewel hij nog nauwelijks een wedstrijd in de eredivisie heeft gespeeld op zijn positie.
 
Ik heb gelukkig wel het vertrouwen dat Bergwijn niet gek is. Hij zal denk ik niet weggaan, of een verstandige stap maken.
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...x-had-bijvoorbeeld-geen-plan-met-stevie-.html

Laten we hopen dat artikel op waarheid berust. Niet alleen dat Bergwijn blijft, maar ook vooral dat de zaakwaarnemer nadrukkelijk uitgaat van het belang van de speler. Ik denk dat Bergwijn moet blijven, dat is ook vooral voor hemzelf goed. Afgelopen seizoen pas echt doorgebroken en zou komend seizoen zich moeten door ontwikkelen tot een dragende speler.

Mooi als hij én Lozano blijven, De Jong verkocht wordt en Janssen jaartje gehuurd wordt:
Bergwijn------Janssen------Lozano
Malen---------Romero------Gakpo

In deze voorhoede heb ik wel vertrouwen.
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...x-had-bijvoorbeeld-geen-plan-met-stevie-.html

Laten we hopen dat artikel op waarheid berust. Niet alleen dat Bergwijn blijft, maar ook vooral dat de zaakwaarnemer nadrukkelijk uitgaat van het belang van de speler. Ik denk dat Bergwijn moet blijven, dat is ook vooral voor hemzelf goed. Afgelopen seizoen pas echt doorgebroken en zou komend seizoen zich moeten door ontwikkelen tot een dragende speler.

Mooi als hij én Lozano blijven, De Jong verkocht wordt en Janssen jaartje gehuurd wordt:
Bergwijn------Janssen------Lozano
Malen---------Romero------Gakpo

In deze voorhoede heb ik wel vertrouwen.

Niet alleen volgend jaar, maar het jaar erna ook nog. Dan is hij nog steeds een jonge speler, maar indien zijn ontwikkeling doorzet wel een dragende speler, en dan kom je toch anders bij een buitenlandse club binnen.
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...x-had-bijvoorbeeld-geen-plan-met-stevie-.html

Laten we hopen dat artikel op waarheid berust. Niet alleen dat Bergwijn blijft, maar ook vooral dat de zaakwaarnemer nadrukkelijk uitgaat van het belang van de speler. Ik denk dat Bergwijn moet blijven, dat is ook vooral voor hemzelf goed. Afgelopen seizoen pas echt doorgebroken en zou komend seizoen zich moeten door ontwikkelen tot een dragende speler.

Mooi als hij én Lozano blijven, De Jong verkocht wordt en Janssen jaartje gehuurd wordt:
Bergwijn------Janssen------Lozano
Malen---------Romero------Gakpo

In deze voorhoede heb ik wel vertrouwen.

Helemaal mee eens, al vind ik het nog niet zo gek als De Jong blijft. Met Angelino en Dumfries als backs en Van Bommer als coach zou het rendement zomaar het oude kunnen worden. En natuurlijk zijn er nog enkele andere argumenten om De Jong te behouden, maar goed, dit is 't Bergwijn topic.
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...x-had-bijvoorbeeld-geen-plan-met-stevie-.html

Laten we hopen dat artikel op waarheid berust. Niet alleen dat Bergwijn blijft, maar ook vooral dat de zaakwaarnemer nadrukkelijk uitgaat van het belang van de speler. Ik denk dat Bergwijn moet blijven, dat is ook vooral voor hemzelf goed. Afgelopen seizoen pas echt doorgebroken en zou komend seizoen zich moeten door ontwikkelen tot een dragende speler.

Mooi als hij én Lozano blijven, De Jong verkocht wordt en Janssen jaartje gehuurd wordt:
Bergwijn------Janssen------Lozano
Malen---------Romero------Gakpo

In deze voorhoede heb ik wel vertrouwen.

Steven Bergwijn heeft dus een zaakwaarnemer van 20 jaar jong en die wil net zo groot worden als Raiola.

Nathan van Kooperen
https://www.vi.nl/video/jongste-zaakwaarnemer-van-het-land-ik-wil-zo-groot-worden-als-raiola
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...x-had-bijvoorbeeld-geen-plan-met-stevie-.html

Laten we hopen dat artikel op waarheid berust. Niet alleen dat Bergwijn blijft, maar ook vooral dat de zaakwaarnemer nadrukkelijk uitgaat van het belang van de speler. Ik denk dat Bergwijn moet blijven, dat is ook vooral voor hemzelf goed. Afgelopen seizoen pas echt doorgebroken en zou komend seizoen zich moeten door ontwikkelen tot een dragende speler.

Mooi als hij én Lozano blijven, De Jong verkocht wordt en Janssen jaartje gehuurd wordt:
Bergwijn------Janssen------Lozano
Malen---------Romero------Gakpo

In deze voorhoede heb ik wel vertrouwen.
De Jong zal blijven verwacht ik, de transfer naar Mexico gaat niet door en met deze backs zie ik hem zo weer topscorer worden.
 
Steven Bergwijn blijft bij PSV.

link

"Ik heb vorig seizoen veel gespeeld en heb een goede bijdrage gehad in het binnenhalen van het kampioenschap. Ik snap dat de mensen nu nog meer van me verwachten en dat mag ook."
"Ik verwacht namelijk ook heel veel van mezelf in het nieuwe seizoen. Of dat bij PSV is? Ja, ik blijf bij PSV. Van mij mag de competitie morgen beginnen."

Mooi. :)
 
Steven Bergwijn blijft bij PSV.

link

"Ik heb vorig seizoen veel gespeeld en heb een goede bijdrage gehad in het binnenhalen van het kampioenschap. Ik snap dat de mensen nu nog meer van me verwachten en dat mag ook."
"Ik verwacht namelijk ook heel veel van mezelf in het nieuwe seizoen. Of dat bij PSV is? Ja, ik blijf bij PSV. Van mij mag de competitie morgen beginnen."

Mooi. :)

Wat een verschil met "ik verbijt me op de bank en vind dat ik in de basis hoor te staan, of "ik hou zoveel van Roma". Prima speler, hoop dat hij zich zo blijft ontwikkelen en nog een jaartje of 2 bij PSV blijft.
 
Wat een verschil met "ik verbijt me op de bank en vind dat ik in de basis hoor te staan, of "ik hou zoveel van Roma". Prima speler, hoop dat hij zich zo blijft ontwikkelen en nog een jaartje of 2 bij PSV blijft.
2 denk ik niet maar deze instelling en het zo naar buiten brengen is mooi. I
 
Als je hem op hem let bij de voorbereiding lijkt het me duidelijk dat hij in de basis hoort. Heb grootse verwachtingen van hem...
 
Bordeaux denkt aan Bergwijn nu Malcom (ken hem niet) voor 41 miljoen is verkocht. PSV wil hem absoluut niet kwijt en wil alleen praten bij bedragen boven de 20 miljoen, meldt VI.
Eigenlijk weer een slappe houding mocht dit waar zijn.
Bij Bergwijn moet je roepen dat je pas bij een bod van 30 miljoen bereid bent om te gaan onderhandelen. Jong, talentvol en een meerjarig contract...
 
Terug
Bovenaan Onderaan