Torino heeft 10 miljoen geboden op Bergwijn, PSV zegt nee (Telegraaf)

Mogen ze de bal voor hebben waar hij mee scoorde tegen NAC. Doei.

In Juni hadden ze 'm voor 25 mogen hebben. Zes uur voor het einde van de deadline voor 35,
 
M'n nieuwe en onverwachte held dit seizoen! En dan dit doen om mijn vertrouwen te belonen haha!

Wat een held (L) :hippie:
 
M'n nieuwe en onverwachte held dit seizoen! En dan dit doen om mijn vertrouwen te belonen haha!

Wat een held (L) :hippie:

Ik somde net al een rijtje op:

We scoren meer dan 2 keer, we spelen meer dan een helft goed voetbal, onze spits scoort vier keer, we krijgen penalty's en we scoren er ook nog eens twee. Droom ik?

Maar na deze uitspraak heb ik het idee dat die gekke numeroloog toch gelijk het met de start van een nieuwe wereld gisteren. Ondenkbare scenario's stapelen zich maar op :D
 
Bergwijn heeft vandaag z'n marktwaarde opgekrikt. Hij is het seizoen goed begonnen en mag wat mij betreft wel wat meer vertrouwen krijgen (minder vaak wisselen).
 
Yups. Lichte beschadiging dacht ik. Traint niet met de groep en t is nog niet zeker of hij fit is voor zondag
 
https://www.vi.nl/nieuws/bergwijn-psv-is-voor-mij-de-juiste-club

Mooi stukkie, leuk om te lezen dat de plannen vanaf dag 1 gevolgd zijn door PSV en Bergwijn.

Het lijkt er anders op dat PSV nu aardig aan het afwijken is van dat plan. Bergwijn steekt in topvorm al vanaf het begin van het seizoen en moet het nu stellen met een reserveplaats. Ik had hem na Lozano als tweede op het wedstrijdformulier gezet. Locadia en De Jong mogen wat mij betreft uitvechten wie de derde positie in de voorhoede gaat bekleden. Ik heb echt veel vertrouwen in Bergwijn en zie het hem nog ver schoppen, anders dan Locadia en De Jong die hooguit in de middenmoot van Engeland of Duitsland kunnen meekomen.
 
Het lijkt er anders op dat PSV nu aardig aan het afwijken is van dat plan. Bergwijn steekt in topvorm al vanaf het begin van het seizoen en moet het nu stellen met een reserveplaats. Ik had hem na Lozano als tweede op het wedstrijdformulier gezet. Locadia en De Jong mogen wat mij betreft uitvechten wie de derde positie in de voorhoede gaat bekleden. Ik heb echt veel vertrouwen in Bergwijn en zie het hem nog ver schoppen, anders dan Locadia en De Jong die hooguit in de middenmoot van Engeland of Duitsland kunnen meekomen.

Ik snap ook niet waarom hij na zijn blessure geen echte kans krijgt. Voor die blessure ging het top.
 
Ik snap ook niet waarom hij na zijn blessure geen echte kans krijgt. Voor die blessure ging het top.

Invalbeurt bracht ook gelijk weer wat schwung voorin. Daarvoor was het erg statisch allemaal. Waarom De Jong ineens weer gewoon iedere wedstrijd in de basis staat is mij een raadsel. Er zullen best wedstrijden zijn waarbij het handiger is om met hem als aanspeelpunt te spelen, maar tegen tegenstanders als Excelsior heb je dat speltype niet nodig.
 
Het lijkt er anders op dat PSV nu aardig aan het afwijken is van dat plan. Bergwijn steekt in topvorm al vanaf het begin van het seizoen en moet het nu stellen met een reserveplaats. Ik had hem na Lozano als tweede op het wedstrijdformulier gezet. Locadia en De Jong mogen wat mij betreft uitvechten wie de derde positie in de voorhoede gaat bekleden. Ik heb echt veel vertrouwen in Bergwijn en zie het hem nog ver schoppen, anders dan Locadia en De Jong die hooguit in de middenmoot van Engeland of Duitsland kunnen meekomen.

De Jong heeft het al in de middenmoot van Duitsland en Engeland geprobeerd, en kon daar absoluut niet meekomen.
 
Invalbeurt bracht ook gelijk weer wat schwung voorin. Daarvoor was het erg statisch allemaal. Waarom De Jong ineens weer gewoon iedere wedstrijd in de basis staat is mij een raadsel. Er zullen best wedstrijden zijn waarbij het handiger is om met hem als aanspeelpunt te spelen, maar tegen tegenstanders als Excelsior heb je dat speltype niet nodig.

Of juist wel. Een spits die de bal kan vasthouden in de 16, kan doorkoppen of terugleggenals je de overhand hebt en het spel moet maken Bij Locadia springen alle ballen van z’n schoen als aanspeelpunt. Als je tegen een meer voetballend team speelt zou misschien Bergwijn erin logisch zijn en Locadia als spits. Ik snap hm wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan