Net de samenvatting van gisteren bekeken maar als Steven na dit seizoen gaat durf ik het wel aan met Malen op de vleugel hoor, mooie vervanger zeker als hij dit seizoen nog wat minuten weet te maken.
 
Net de samenvatting van gisteren bekeken maar als Steven na dit seizoen gaat durf ik het wel aan met Malen op de vleugel hoor, mooie vervanger zeker als hij dit seizoen nog wat minuten weet te maken.
Malen gaat vermoedelijk vast wisseltje worden en echt wel wat minuten maken ja. Doet het goed in de voorbereiding.
 
Dan moeten ze voor 15 juli maar komen en anders volgend seizoen.
In het uiterste geval verkoop met nog 1 jaar huur door PSV. ;)

Bordeaux heeft per direct een speler nodig, niet over een jaar. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat, gezien de uitspraken van zowel PSV als Bergwijn, hij gaat vertrekken, tenzij er een niet te weigeren bod komt. En dan zou in zijn geval ca 25 miljoen zijn. Investeren in een leuke speler, en een andere jeugdspeler (Malen, Gudmonsson) dezelfde kans geven die Bergwijn kreeg na vertrek Memphis.
 
Bordeaux heeft per direct een speler nodig, niet over een jaar. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat, gezien de uitspraken van zowel PSV als Bergwijn, hij gaat vertrekken, tenzij er een niet te weigeren bod komt. En dan zou in zijn geval ca 25 miljoen zijn. Investeren in een leuke speler, en een andere jeugdspeler (Malen, Gudmonsson) dezelfde kans geven die Bergwijn kreeg na vertrek Memphis.
Dat, en het feit dat het Bordeaux is en dus helemaal geen vooruitgang t.o.v. PSV.
 
Bordeaux heeft per direct een speler nodig, niet over een jaar. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat, gezien de uitspraken van zowel PSV als Bergwijn, hij gaat vertrekken, tenzij er een niet te weigeren bod komt. En dan zou in zijn geval ca 25 miljoen zijn. Investeren in een leuke speler, en een andere jeugdspeler (Malen, Gudmonsson) dezelfde kans geven die Bergwijn kreeg na vertrek Memphis.

Alsof we wat met Bordeaux te maken hebben.
‘Tu peux te brosser Martine‘ :D :p
 
Aangezien Jahanbakhsh net voor 25 miljoen van een Nederlandse subtopper naar een Engelse laagvlieger is verkast, lijkt het me echt bizar als PSV een prijskaartje van slechts 20 miljoen op een groot Nederlands talent plakt, die nog lang zijn top niet heeft bereikt, die al kampioen is geworden en bij PSV onder veel andere druk staat en daar mee om weet te gaan, in tegenstelling tot Jahanbakhsh, die het af liet weten wanneer het erom ging. Moet toch niet gekker worden dat de spelers van AZ duurder zijn dan die van PSV?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Aangezien Jahanbakhsh net voor 25 miljoen van een Nederlandse subtopper naar een Engelse laagvlieger is verkast, lijkt het me echt bizar als PSV een prijskaartje van slechts 20 miljoen op een groot Nederlands talent plakt, die nog lang zijn top niet heeft bereikt, die al kampioen is geworden en bij PSV onder veel andere druk staat en daar mee om weet te gaan, in tegenstelling tot Jahanbakhsh, die het af liet weten wanneer het erom ging. Moet toch niet gekker worden dat de spelers van AZ duurder zijn dan die van PSV?
Jahanbakhsh speelde wel op het wk... Helpt ook met de verkoop. Is overigens wel n aderlating voor AZ.
 
Hij werd of gewisseld of zat op de bank tijdens het WK... In 3 wedstrijden had hij misschien 3 keer balcontact.
Maakt niet uit, spelen op n wk is net zoiets als ajax. Het verhoogd de prijs zonder dat er gekeken wordt naar werkelijke resultaten.
 
Maakt niet uit, spelen op n wk is net zoiets als ajax. Het verhoogd de prijs zonder dat er gekeken wordt naar werkelijke resultaten.
Volgens mij is het aanbod tegenwoordig zo groot dat je als een Iraanse voetballer echt gespeeld moet hebben en dan ook echt goed.
Bovendien kan iedereen wel zien dat Bergwijn veel meer talent heeft en 3 keer kampioen in de Eredivisie telt ook zwaar. Buiten dat moet je dit soort clubs altijd weigeren als je echt van plan bent om te verkopen: zij zullen nooit 30 miljoen neerleggen voor hem maar een PL club heel snel.
 
Jahanbakhsh speelde wel op het wk... Helpt ook met de verkoop. Is overigens wel n aderlating voor AZ.

Spelers van Panama zullen ook niet meer waard zijn geworden. Het is precies wat IPF zegt; hij zat veelal op de bank en als hij speelde was het niet veel. Het stokpaardje van degenen op dit forum die altijd zeggen "PSV krijgt nu eenmaal minder voor zijn spelers dan Ajax omdat PSV'ers het in het buitenland minder goed doen dan Ajacieden" is gewoon tenietgedaan door deze transfer van AZ, voor de tweede keer alweer, want in de geschiedenis van AZ is er misschien 1 speler die nog min of meer als een succes zou kunnen worden beschouwd, en dat is dan die Dembelé. Moreno ging immers niet naar een topclub of club die net onder de top zat. Voor de rest is elke AZ'er gefaald in het buitenland. En toch krijgen zij het dus voor elkaar om dit soort sommen te ontvangen. Je gaat mij niet wijsmaken dat Jahanbakhsh na een figurantenrol op het WK ineens 10 miljoen meer waard is.
 
Aangezien Jahanbakhsh net voor 25 miljoen van een Nederlandse subtopper naar een Engelse laagvlieger is verkast, lijkt het me echt bizar als PSV een prijskaartje van slechts 20 miljoen op een groot Nederlands talent plakt, die nog lang zijn top niet heeft bereikt, die al kampioen is geworden en bij PSV onder veel andere druk staat en daar mee om weet te gaan, in tegenstelling tot Jahanbakhsh, die het af liet weten wanneer het erom ging. Moet toch niet gekker worden dat de spelers van AZ duurder zijn dan die van PSV?
Ze weten daar in in Alkmaar wel het onderste uit de kan te halen. Daar moet PSV een voorbeeld aan nemen.
 
Ze weten daar in in Alkmaar wel het onderste uit de kan te halen. Daar moet PSV een voorbeeld aan nemen.
Oh nu beginnen we ook over AZ die beter verkoopt. Arme mr Positivo’s, ze kunnen het bijna niet meer bijhouden :maniac::grin:
 
Terug
Bovenaan Onderaan