Bordeaux denkt aan Bergwijn nu Malcom (ken hem niet) voor 41 miljoen is verkocht. PSV wil hem absoluut niet kwijt en wil alleen praten bij bedragen boven de 20 miljoen, meldt VI.
Eigenlijk weer een slappe houding mocht dit waar zijn.
Bij Bergwijn moet je roepen dat je pas bij een bod van 30 miljoen bereid bent om te gaan onderhandelen. Jong, talentvol en een meerjarig contract...


Gewoon niet te koop. Bergwijn heeft al aangegeven dat hij bij PSV blijft. Die gaat zeker niet naar Bordeaux.
 
Bordeaux denkt aan Bergwijn nu Malcom (ken hem niet) voor 41 miljoen is verkocht. PSV wil hem absoluut niet kwijt en wil alleen praten bij bedragen boven de 20 miljoen, meldt VI.
Eigenlijk weer een slappe houding mocht dit waar zijn.
Bij Bergwijn moet je roepen dat je pas bij een bod van 30 miljoen bereid bent om te gaan onderhandelen. Jong, talentvol en een meerjarig contract...
In dit stadium zelfs 40 mln als je het mij vraagt. Heeft zich bewezen en heeft uitstekende fysiek en is nog jong. Seizoen gaat bijna beginnen, dat betekent dat de prijs omhoog gaat.
Zo vind ik dat Lozano op dit moment ook alleen bespreekbaar is vanaf 60 mln.
 
Zie op zich wel voordelen van vertrek Bergwijn. Je beste speler kan dan op zijn favoriete positie spelen en met Malen en Gakpo heb je al zowel back up als opvolging geborgd. Enige kwetsbare positie is rechtsbuiten, maar met de miljoenen die Bergwijn moet opleveren moet dat wel lukken. Berghuis lijkt mij een interessante optie. 10 miljoen + Luckassen?
 
Zie op zich wel voordelen van vertrek Bergwijn. Je beste speler kan dan op zijn favoriete positie spelen en met Malen en Gakpo heb je al zowel back up als opvolging geborgd. Enige kwetsbare positie is rechtsbuiten, maar met de miljoenen die Bergwijn moet opleveren moet dat wel lukken. Berghuis lijkt mij een interessante optie. 10 miljoen + Luckassen?
Gakpo en Malen hebben nog niet het niveau en hebben zeker nog een jaar nodig om aan te kunnen haken. Je gaat er dus op achteruit. Bergwijn begint nu pas echt goed te worden. Die moet je minimaal nog een jaar hier houden en dan naar een veel betere club met veel geld verkopen en niet aan een Bordeaux.
En Berghuis heeft vorig jaar volgens mij een meerjarig contract getekend bij Feyenoord. Hij is zowat hun beste speler en zal daarom niet te koop zijn tenzij een gek er 20 mijlen voor betaalt.
 
Zie op zich wel voordelen van vertrek Bergwijn. Je beste speler kan dan op zijn favoriete positie spelen en met Malen en Gakpo heb je al zowel back up als opvolging geborgd. Enige kwetsbare positie is rechtsbuiten, maar met de miljoenen die Bergwijn moet opleveren moet dat wel lukken. Berghuis lijkt mij een interessante optie. 10 miljoen + Luckassen?
Ik vind Berghuis meer waard dan 4 miljoen. (a)
 
Gakpo en Malen hebben nog niet het niveau en hebben zeker nog een jaar nodig om aan te kunnen haken. Je gaat er dus op achteruit. Bergwijn begint nu pas echt goed te worden. Die moet je minimaal nog een jaar hier houden en dan naar een veel betere club met veel geld verkopen en niet aan een Bordeaux.
En Berghuis heeft vorig jaar volgens mij een meerjarig contract getekend bij Feyenoord. Hij is zowat hun beste speler en zal daarom niet te koop zijn tenzij een gek er 20 mijlen voor betaalt.

Ze hebben inderdaad een jaar nodig om aan te haken, vandaar dat Lozano in dit scenario in de basis speelt op linksbuiten. Volgend seizoen zal Lozano verkocht worden en dan mogen Gakpo en Malen het met elkaar uitmaken wie in de basis speelt. Maar ook dan heb je voor de linksbuiten een back up terwijl je in de tussentijd al twee miljoenklappers hebt gemaakt met Bergwijn en Lozano. Dat kan nog leuk uitpakken voor PSV, want de beschikbare miljoenen kunnen op andere posities worden geïnvesteerd. Maar wel gek toch dat er geen een rechtsbuiten in de selectie zit met zoveel buitenspelers?

Berghuis lijkt mij ook onhaalbaar, maar ben wel heel gecharmeerd van hem. Wat mij betreft de beste rechtsbuiten van de eredivisie, ook beter dan Jahanbaksh waar ik ook gecharmeerd van ben.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Bergwijn moet zijn contract verlengen, wat dachten we daarvan? Als die nu 20 miljoen moet kosten. Wat kost die volgend jaar dan als die een oké jaar speelt met een tweejarige contract? Precies, tussen 14-18 miljoen, want we inmiddels dat PSV niet durft om hoge bedragen te vragen. Je kan me echt wegdragen als Bergwijn goedkoper zal zijn met een driejarige of tweejarige contract dan snotneus Kluivert met een éénjarige contract die niks heeft laten zien. Bergwijn is temniste kampioen geworden, kan je van Kluivertje niet zeggen.

Hopelijk verlengd Bergwijn dus zijn contract. Dan zit je wel wat steviger in je zadel.
 
Bordeaux denkt aan Bergwijn nu Malcom (ken hem niet) voor 41 miljoen is verkocht. PSV wil hem absoluut niet kwijt en wil alleen praten bij bedragen boven de 20 miljoen, meldt VI.
Eigenlijk weer een slappe houding mocht dit waar zijn.
Bij Bergwijn moet je roepen dat je pas bij een bod van 30 miljoen bereid bent om te gaan onderhandelen. Jong, talentvol en een meerjarig contract...
PSV heeft dat bedrag niet zelf naar buiten gebracht lijkt mij. Ik denk dat het ED, bij wijze van schatting, heeft gezegd dat PSV een prijskaartje van meer dan 20 miljoen op hem geplakt heeft. Ik denk in ieder geval niet dat PSV zulke bedragen zomaar tegen de media gaat noemen. Lees sowieso vaak paniekreacties over prijzen waarover gespeculeerd wordt, terwijl die 9/10 verzonnen zijn.
 
PSV heeft dat bedrag niet zelf naar buiten gebracht lijkt mij. Ik denk dat het ED, bij wijze van schatting, heeft gezegd dat PSV een prijskaartje van meer dan 20 miljoen op hem geplakt heeft. Ik denk in ieder geval niet dat PSV zulke bedragen zomaar tegen de media gaat noemen. Lees sowieso vaak paniekreacties over prijzen waarover gespeculeerd wordt, terwijl die 9/10 verzonnen zijn.
Oh ja? Tot nu toe komen die geruchten en speculaties wel vaker uit dan niet.
“PSV wil een bedrag tussen 10-15 mil zien voor Arias”>>>> vandaag bevestigd dat het om 11 miljoen gaat.
Dat gold ook voor Locadia, Pröpper of de spelers van Ajax (18 miljoen genoemd voor Kluivert en dat is het ook geworden...).
 
PSV heeft dat bedrag niet zelf naar buiten gebracht lijkt mij. Ik denk dat het ED, bij wijze van schatting, heeft gezegd dat PSV een prijskaartje van meer dan 20 miljoen op hem geplakt heeft. Ik denk in ieder geval niet dat PSV zulke bedragen zomaar tegen de media gaat noemen. Lees sowieso vaak paniekreacties over prijzen waarover gespeculeerd wordt, terwijl die 9/10 verzonnen zijn.

Klopt. Het zijn schattingen. Ik wacht zelf altijd pas totdat PSV zelf hierover de info naar buiten brengt. De rest is louter speculatie. Overigens heeft Bergwijn zelf al aangegeven te willen blijven.
 
Laatst bewerkt:
Oh ja? Tot nu toe komen die geruchten en speculaties wel vaker uit dan niet.
“PSV wil een bedrag tussen 10-15 mil zien voor Arias”>>>> vandaag bevestigd dat het om 11 miljoen gaat.
Dat gold ook voor Locadia, Pröpper of de spelers van Ajax (18 miljoen genoemd voor Kluivert en dat is het ook geworden...).

30 miljoen genoemd voor Kluivert en dat is het niet geworden.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...ro-ontvangen-voor-contractrebel-kluivert.html

Blijft staan dat die 18 miljoen goed geïncasseerd is.
 
Om en nabij 25 miljoen, dat is blijkbaar met een afwijking van 7 miljoen. ;)

Maar goed, Bergwijn niet te koop aldus PSV.
 
PSV heeft op Steven Bergwijn het etiket ’niet te koop’ geplakt.

https://www.telegraaf.nl/sport/2345873/bergwijn-het-is-aan-psv-niet-aan-mij

PSV heeft op Steven Bergwijn het etiket ’niet te koop’ geplakt. Het Franse Girondins Bordeaux heeft zich gemeld voor de aanvaller, maar PSV is geenszins van plan om naast Santiago Arias nog andere belangrijke krachten te verkopen.

Mooi. :)
Alles heeft zijn prijs en PSV zou pas willen praten bij bod van meer dan 20 miljoen euro.....stel dat Bordeaux binnen een week wel 20 miljoen euro biedt, ....
 
Alles heeft zijn prijs en PSV zou pas willen praten bij bod van meer dan 20 miljoen euro.....stel dat Bordeaux binnen een week wel 20 miljoen euro biedt, ....
'Niet te koop' betekent veelal dat er >50% bovenop vraagprijs moet voordat er alsnog over gesproken wordt. Dus ik verwacht dat PSV pas overweegt te gaan praten bij 30 mln.
 
'Niet te koop' betekent veelal dat er >50% bovenop vraagprijs moet voordat er alsnog over gesproken wordt. Dus ik verwacht dat PSV pas overweegt te gaan praten bij 30 mln.

Niet te koop = Niet te koop.
Een duidelijk statement maken en vooraf als club al vermelden dat na 15 juli niemand meer verkocht wordt.
Als dit voor iedereen duidelijk is voorkom je alle speculaties en kun je je gaan voorbereiden op het seizoen.
 
Niet te koop = Niet te koop.
Een duidelijk statement maken en vooraf als club al vermelden dat na 15 juli niemand meer verkocht wordt.
Als dit voor iedereen duidelijk is voorkom je alle speculaties en kun je je gaan voorbereiden op het seizoen.
En wat als ze 45m bieden?
 
En wat als ze 45m bieden?
Een club als Bordeaux zal dat nooit doen. Mocht er toch een club zijn die nu 45 miljoen biedt op Steven, dan moet je dat meteen doen. Zo een bod op een 20 jarige speler uit de Eredivisie kun je gewoon niet weigeren als club.
 
Terug
Bovenaan Onderaan